יוסי לובטון

כתבות אחרונות

 

"ביום שרופאה בפרסומת תהיה ד"ר בוחבוט והבנקאי יהיה וקנין - נדע שרשמנו הישג"

הפרסומות הישראליות עתירות בסטריאוטיפים - האימהות והילדים בהירים, הקופאית שחורה, והשיפוצניק מזרחי ■ אבל יש פעילים חברתיים, ארגונים ומסתבר שגם פרסומאים, שלא מוכנים לקבל את זה כגזירה משמיים

ענת ביין-לובוביץ' 10.07.2015
יוסי לובטון / צילום: איל יצהר

לפרסום ממשלתי דרושה: "מאמא לא אשכנזייה, אדריכלית בהירה"

הפרסומאי יוסי לובטון תוקף בריף פרסומי של לפ"מ, ובו הנחיות ליהוק גזעניות: "משרדי הפרסום חייבים לקחת אחריות חברתית" ■ לפ"מ: "לובטון מנסה לנגח אותנו. הוא לא היה מעז לעשות את זה ליהושע, לאדלר או למקאן"

ענת ביין-לובוביץ' 06.07.2015
מלון דן אילת /צילום: סיוון פרג'
באומן בר ריבנאי | לפני כולם

תקציב הפרסום של רשת מלונות דן עובר למקאן

היקף התקציב עומד על כ-10 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 28.06.2015
דן אכדיה בהרצליה / צילום: איל יצהר
באומן בר ריבנאי | לפני כולם

באומן-בר-ריבנאי נפרד מתקציב הפרסום של מלונות דן

הפרידה מגיעה על רקע החלטת רשת המלונות לרכוש את המדיה באמצעות גורמים מחוץ למשרד הפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 31.05.2015
יוסי לובטון /  צילום: יוסי כהן

"כל משרדי הפרסום רוצים דיגיטל, כי הם מדממים לקוחות"

מהפכת הדיגיטל השנייה כבר כאן, ובדומה לראשונה היא תופסת את רוב משרדי הפרסום לא מוכנים ■ מה יקרה למי שיישאר מאחור? "כרגע עוד אפשר להאכיל את הלקוחות בבולשיט, אבל זה עניין של זמן עד שזה יתפוצץ בפנים"

ענת ביין-לובוביץ' 02.04.2015

"הבחירות לא ישבשו את שגרת הפרסום, התעמולה עברה מדיה"

בכירי ענף הפרסום מסבירים באיזו מדיה צפויה התייקרות בתקופת הבחירות, מתי כדאי להעלות קמפיין לאוויר, וכיצד תבוא לידי ביטוי השנה סמיכותו של יום הבוחר לחג הפסח - תקופה של ביקושי שיא בפני עצמה

ענת ביין-לובוביץ' 31.12.2014
יוסי לובטון / צילום: תמר מצפי
ועידת MAD | ועידת MAD

"לדור הצעיר יש חיישן בולשיט. כשמוכרים לו סיפור, החיישן נדלק"

שיווק מסורתי, קד"מ, פרסומות בפריים-טיים: כל האלמנטים האלה עוברים מהפך אמיתי ■ האם הדיגיטל הוא עדיין חלק נפרד או שהוא כבר מוטמע לחלוטין בתוך עולם השיווק, ומה חלקו של הסיפור בהצלחת המותג? ■ דיון בוועידת MAD

מיכל רז-חיימוביץ' 20.07.2014
יוסי לובטון /  צילום: יוסי כהן
הוט | לפני כולם

זניט מבקשת לרכוש את המדיה של הוט

במקביל עשויה פרטנר לבקש הצעות לרכש מדיה מזניט ומיוניברסל

ענת ביין-לובוביץ' 15.07.2014
‏Next In‏ | לפני כולם

סופר-פארם מעבירה את תקציב הדיגיטל לבאומן-בר-ריבנאי

המשרד מטפל גם בתקציב האוף-ליין של הרשת ■ היקף תקציב האונליין של סופר-פארם מוערך ב-10 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 10.02.2014

הקמפיין החדש של אורנג' - ירייה ברגל או מהלך מתוחכם?

הקמפיין של אורנג', עם מסר פרסומי שיוצא נגד שימוש בסלולר ברגעים מסוימים, מצטרף לגל עולמי של קמפיינים למותגים שיוצאים לכאורה נגד הצריכה של עצמם ■ האם מדובר בתגובה אמיתית או בניצול ציני של העדפות הצרכן החדש?

ענת ביין-לובוביץ' 02.10.2013

81% מהמפרסמים בארה"ב זנחו את העמלות. ובישראל?

‎ענף הפרסום הישראלי מחפש מודל כספי חדש להסדרת היחסים עם המפרסמים, ועשוי ללכת לכיוון הפורמט האמריקאי: ריטיינר + בונוס על עמידה ביעדים או קנס על כישלון ■ מדוע משרדי הפרסום בישראל מתעקשים על שיטת העמלות?

ענת ביין-לובוביץ' 02.09.2013

הפרסומאי שהרוויח הרבה כסף ומעמד, התפכח ועזב את הכול

אחרי הפרישה מבאומן-בר-ריבנאי, יורם לוי, אחד הטאלנטים המחוזרים בתעשיית הפרסום המקומית, מתפנה לדבר ■ על המשבר בענף כתוצאה משיטת התגמול, על הלקוחות שמתחילים לחפש אלטרנטיבות למשרדים הגדולים ועוד

ענת ביין-לובוביץ' 14.05.2013
חברת החשמל | לפני כולם

4 משרדים הודיעו שלא יתמודדו על תקציב חברת החשמל

‎המשרדים מתמרמרים נוכח התגמול המוצע, שאמור לעמוד לכל היותר על 8.5% מכלל ההוצאה לפרסום של החברה, תוך התחייבות הזוכה להחזיר את עמלות היתר

ענת ביין-לובוביץ' 28.02.2013

"פשרה היא הסיבה ש-80% ממה שרואים בטלוויזיה גרוע"

"זה הזמן להיכנס לעולם הפרסום. זה אחד המקומות היחידים שבהם אפשר לחולל שינוי" ■ כוכב הקריאייטיב האוסטרלי דיוויד דרוגה נפגש בניו-יורק עם יוסי לובטון, מנכ"ל באומן-בר-ריבנאי, לשיחה שכל איש פרסום חייב לקרוא

יוסי לובטון, מנכ"ל באומן-בר-ריבנאי 14.02.2013

השיחה: שגריר צרפת בערב קולינרי

מי הגיעו לפגוש את השף של ארמון האליזה? ■ על מה ידברו המנכ"לים בארוחת הערב אצל אובמה? ■ וגם: איפה נפגשו צילי נוה ואורלי דנקנר?

מיכל גלנטי 05.02.2013

דירוג "פירמה": משרד הפרסום של 2012 - באומן-בר-ריבנאי

זו הייתה שנה מצוינת עבור באומן, אבל בעיני יוסי לובטון, מנכ"ל המשרד, יש מעט סיבות לחגוג ■ הרווחיות נמוכה, הקולגות מוכנים לעבוד במחירי הפסד, הלקוחות בוחרים משרד לפי הצעות המחיר, והתפתחות הדיגיטל מעמיסה עבודה ללא תשלום

ענת ביין-לובוביץ' 14.11.2012

   1234   

   נמצאו 62 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 4