יוסי לובטון

כתבות אחרונות

 
יוסי לובטון / צלם: איל יצהר

יוסי לובטון: "החברה הישראלית גזענית, וצריך לעצור את זה"

במקום לנשום אוויר פסגות - לובטון, מנכ"ל באומן-בר-ריבנאי, משדר דריכות. הוא פוחד להתרסק, מתכונן לאפשרות שהמשרדים האחרים יצמצמו את הפער, ומצהיר שיעשה הכול כדי שמקאן ואילן שילוח, שחטפו את סמנכ"ל הקריאייטיב שלו, ייכשלו ■ באומן-בר-ריבנאי הוא משרד הפרסום של 2015 בדירוג "פירמה"

ענת ביין-לובוביץ' 18.11.2015
המבורגר / צילום: בלומברג

"לחברות שמוכרות בשר מעובד כדאי לרדת למקלט"

ארגון הבריאות העולמי הטיל פצצה על תעשיית הבשר, והאפשרות של ירידה במכירות ברשתות המזון מסתמנת כריאלית ■ היצרנים נמצאים בצומת דרכים: האם להוריד את הראש - או לצאת למהלכים כדי למזער נזקים?

ענת ביין-לובוביץ' 02.11.2015
משתתפי הפאנל הקקריאייטב הטכנולוגי של העולם החדש / צילום:תמר מצפי
ועידת MAD | ועידת MAD

"המהפכה הטכנולוגית לא פחות חשובה מהמהפכה התעשייתית"

איך מתמודדים עם האתגר הדיגיטלי? פאנל של אנשי שיווק ופרסום בוועידת MAD התמודד עם השאלה - וקבע כי אנשי שיווק שלא יבינו את העולם הדיגיטלי כבר לא רלוונטיים בתחום

חגית פלג-רותם 16.07.2015

"ביום שרופאה בפרסומת תהיה ד"ר בוחבוט והבנקאי יהיה וקנין - נדע שרשמנו הישג"

הפרסומות הישראליות עתירות בסטריאוטיפים - האימהות והילדים בהירים, הקופאית שחורה, והשיפוצניק מזרחי ■ אבל יש פעילים חברתיים, ארגונים ומסתבר שגם פרסומאים, שלא מוכנים לקבל את זה כגזירה משמיים

ענת ביין-לובוביץ' 10.07.2015
יוסי לובטון / צילום: איל יצהר

לפרסום ממשלתי דרושה: "מאמא לא אשכנזייה, אדריכלית בהירה"

הפרסומאי יוסי לובטון תוקף בריף פרסומי של לפ"מ, ובו הנחיות ליהוק גזעניות: "משרדי הפרסום חייבים לקחת אחריות חברתית" ■ לפ"מ: "לובטון מנסה לנגח אותנו. הוא לא היה מעז לעשות את זה ליהושע, לאדלר או למקאן"

ענת ביין-לובוביץ' 06.07.2015
מלון דן אילת /צילום: סיוון פרג'
באומן בר ריבנאי | לפני כולם

תקציב הפרסום של רשת מלונות דן עובר למקאן

היקף התקציב עומד על כ-10 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 28.06.2015
דן אכדיה בהרצליה / צילום: איל יצהר
באומן בר ריבנאי | לפני כולם

באומן-בר-ריבנאי נפרד מתקציב הפרסום של מלונות דן

הפרידה מגיעה על רקע החלטת רשת המלונות לרכוש את המדיה באמצעות גורמים מחוץ למשרד הפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 31.05.2015
יוסי לובטון /  צילום: יוסי כהן

"כל משרדי הפרסום רוצים דיגיטל, כי הם מדממים לקוחות"

מהפכת הדיגיטל השנייה כבר כאן, ובדומה לראשונה היא תופסת את רוב משרדי הפרסום לא מוכנים ■ מה יקרה למי שיישאר מאחור? "כרגע עוד אפשר להאכיל את הלקוחות בבולשיט, אבל זה עניין של זמן עד שזה יתפוצץ בפנים"

ענת ביין-לובוביץ' 02.04.2015

"הבחירות לא ישבשו את שגרת הפרסום, התעמולה עברה מדיה"

בכירי ענף הפרסום מסבירים באיזו מדיה צפויה התייקרות בתקופת הבחירות, מתי כדאי להעלות קמפיין לאוויר, וכיצד תבוא לידי ביטוי השנה סמיכותו של יום הבוחר לחג הפסח - תקופה של ביקושי שיא בפני עצמה

ענת ביין-לובוביץ' 31.12.2014
יוסי לובטון / צילום: תמר מצפי
ועידת MAD | ועידת MAD

"לדור הצעיר יש חיישן בולשיט. כשמוכרים לו סיפור, החיישן נדלק"

שיווק מסורתי, קד"מ, פרסומות בפריים-טיים: כל האלמנטים האלה עוברים מהפך אמיתי ■ האם הדיגיטל הוא עדיין חלק נפרד או שהוא כבר מוטמע לחלוטין בתוך עולם השיווק, ומה חלקו של הסיפור בהצלחת המותג? ■ דיון בוועידת MAD

מיכל רז-חיימוביץ' 20.07.2014
יוסי לובטון /  צילום: יוסי כהן
הוט | לפני כולם

זניט מבקשת לרכוש את המדיה של הוט

במקביל עשויה פרטנר לבקש הצעות לרכש מדיה מזניט ומיוניברסל

ענת ביין-לובוביץ' 15.07.2014
‏Next In‏ | לפני כולם

סופר-פארם מעבירה את תקציב הדיגיטל לבאומן-בר-ריבנאי

המשרד מטפל גם בתקציב האוף-ליין של הרשת ■ היקף תקציב האונליין של סופר-פארם מוערך ב-10 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 10.02.2014

הקמפיין החדש של אורנג' - ירייה ברגל או מהלך מתוחכם?

הקמפיין של אורנג', עם מסר פרסומי שיוצא נגד שימוש בסלולר ברגעים מסוימים, מצטרף לגל עולמי של קמפיינים למותגים שיוצאים לכאורה נגד הצריכה של עצמם ■ האם מדובר בתגובה אמיתית או בניצול ציני של העדפות הצרכן החדש?

ענת ביין-לובוביץ' 02.10.2013

81% מהמפרסמים בארה"ב זנחו את העמלות. ובישראל?

‎ענף הפרסום הישראלי מחפש מודל כספי חדש להסדרת היחסים עם המפרסמים, ועשוי ללכת לכיוון הפורמט האמריקאי: ריטיינר + בונוס על עמידה ביעדים או קנס על כישלון ■ מדוע משרדי הפרסום בישראל מתעקשים על שיטת העמלות?

ענת ביין-לובוביץ' 02.09.2013

הפרסומאי שהרוויח הרבה כסף ומעמד, התפכח ועזב את הכול

אחרי הפרישה מבאומן-בר-ריבנאי, יורם לוי, אחד הטאלנטים המחוזרים בתעשיית הפרסום המקומית, מתפנה לדבר ■ על המשבר בענף כתוצאה משיטת התגמול, על הלקוחות שמתחילים לחפש אלטרנטיבות למשרדים הגדולים ועוד

ענת ביין-לובוביץ' 14.05.2013
חברת החשמל | לפני כולם

4 משרדים הודיעו שלא יתמודדו על תקציב חברת החשמל

‎המשרדים מתמרמרים נוכח התגמול המוצע, שאמור לעמוד לכל היותר על 8.5% מכלל ההוצאה לפרסום של החברה, תוך התחייבות הזוכה להחזיר את עמלות היתר

ענת ביין-לובוביץ' 28.02.2013

   12345   

   נמצאו 65 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 5