החשש של רשות ההגבלים טמון דווקא בהערכה הרבה שיש לה לרמי לוי ולתפקידו בשוק
(עדכון) - בדיון היום הודיעו רמי לוי, בן-משה וטיב טעם כי הם מוכנים לשפר את הצעתם לרכישת מגה, אך השופט קבע כי לא תיערך התמחרות והורה לנאמנים לחתום על ההסכם עם יינות ביתן
הצדדים סיכמו על הסכם קיבוצי שמשמר את מנגנון השכר ותנאי העובדים וכולל כוונה לקליטת 500 עובדים חדשים ■ ניסנקורן: "יינות ביתן היו מאוד הוגנים; הצלנו היום 3,500 משפחות"
מחר ידון ביהמ"ש בעתידה של מגה ■ הנאמנים ימשיכו לתמוך בהצעת יינות ביתן ■ רמי לוי שיפר את הצעתו ב-90 מיליון שקל, ומוטי בן-משה הוסיף 50 מיליון ■ טיב טעם: הנאמנים הפלו אותנו
בקבוצה טוענים: הצעת קבוצת שמחון טובה בהרבה מהצעת יינות ביתן
בכך מגיעה הצעת לוי ל-332 מיליון שקל, ועוברת את הצעת המינימום של יינות ביתן העומדת על 275 מיליון שקל ■ נאמני מגה: טרם הוגשה הצעה רשמית מצד לוי
עו"ד מיכל הלפרין ייצגה בעבר את רשת יינות ביתן, ולכן היא אינה יכולה לקבל החלטות בעניינה
בן-משה הגיש בקשה לבהימ"ש לכנס דיון דחוף בנושא מכירת מגה ■ טוען כי ההצעה של יינות ביתן כלל אינה הצעה רכישה, משום שהיא מותנית במספר גורמים כגון השגת מימון מהבנקים
הנאמנים קיבלו 6 הצעות לרכישת מגה ■ יינות ביתן תשלם 130 מיליון שקל נוספים עבור המלאי במגה ■ עוד 50 מיליון שקל ישולמו אם מגה תעמוד בביצועים הכספיים שנקבעו לה לאחר הרכישה
משרד הכלכלה הכריז על חלוקת מכסה ליבוא 1,500 טון בשר טרי נוספים ללא מכס, שחולקה בין קבוצת נטו המייבאת בשר טרי עבור שופרסל, מחסני השוק, יוחננוף, רמי לוי, עוף ירושלים ועזרא לאטי מחברת מעדני הטלה
בית המשפט לתביעות קטנות פסק לתובעת פיצוי של 2,600 שקל, ובית המשפט המחוזי הגדיל את הפיצוי ל-17,300 שקל לאחר שהתובעת הגישה ערעור
רמי לוי ימשיך לבדוק אפשרות לקנות את רשת מגה רק כדי להסיט ממנו את האש ■ נחום ביתן ינסה להשיג הפעם רשת במחיר מציאה ■ עם זאת, לצרכנים עדיף שהתחרות תימשך - מה שיקרה רק אם ייכנס לתמונה שחקן חיצוני
החלטת נאמני מגה למכור את הרשת כמקשה אחת מרחיקה לא מעט שחקנים מהמרוץ לרכישתה ■ רמי לוי עלול לחוות שחיקה של מותג הדיסקאונט, ויינות ביתן עשויה לגלות שהיא לא מצליחה לגייס את ההון הנדרש
(עדכון) - ספקים עמם שוחח "גלובס" חוששים כי הסכמה למהלך כזה פירושה שהם יאבדו את התשלום הקרוב, כי הסיכוי למכירתה של רשת מגה קלוש
יותר ויותר צרכנים קונים מזון באינטרנט ■ השוואת סלי קניות לחג מגלה פערים גדולים בין הרשת היקרה שופרסל אונליין לבין האתר של רמי לוי ■ בתווך נמצאות יינות ביתן, ויקטורי ומגה ■ עיקר הפערים נמצאו במחירי פירות וירקות
השוואת מחירים של מוצרי חלב מגלה כי סוף-סוף הרשתות נלחמות בזירה זו על כיסי הצרכנים ■ חלק מהרשתות מוכרות את המוצרים המפוקחים במחיר נמוך מהמחיר המפוקח, כשיינות ביתן מציעה לרוב את המחירים הנמוכים ביותר
אורי קילשטייןאיציק אברכהןאלקואלקטרה מוצרי צריכהדוחות כספייםצביקה שווימרקמעונאותקרפוררשתות שיווקשופרסל