מבצעי החג החלו: יינות ביתן, כמעט חינם, שופרסל דיל וטיב טעם מוזילות בשר ודגים; לוי מחליף "עוף בשקל" במבצעי עומק; ובחצי חינם מציעים מבצעי חצי מחיר
הערכה: עסקת רכישת סניפי ממן היא על דעת רשת יינות ביתן, שנמצאת במו"מ לרכישת השליטה בכמעט חינם ■ העסקה מותנית באישור הממונה על ההגבלים
האחים עדי ורני צים ימכרו ליינות ביתן 75% מהחברה ■ העסקה, שתיחתם אחרי תשעה באב, תהפוך את יינות ביתן לרשת השיווק השלישית בגודלה בישראל
"אחדות" משווקת מוצרי חלבה וטחינה ■ הסכסוך נפתח עקב קיזוז כספים חד-צדדי ע"י יינות ביתן בגין "פתיחת חנויות חדשות" ■ הרשת מצויה בסכסוך גם מול סנו
כעת גם תושבי כ"ס, רעננה, הוד-השרון, ראש-העין ופ"ת יוכלו לקנות באתר ■ המחירים באתר רמי לוי זולים משמעותית מאלה של שופרסל ומגה באינטרנט
צים שיווק מאשרת אמש את חשיפת "גלובס": מנהלת מו"מ עם צד שלישי למיזוג עסקי רשת הקמעונאות "כמעט חינם"
לדברי בכיר ברשת, "כל מה שסנו משווק, מפיץ ומוכר - בחוץ. אין הזמנות מסנו למרות שיש כמה חנויות שיש בהן עדיין מלאי".
אם שופרסל תמשיך לנהוג כבת יענה, היא תהפוך ללא רלוונטית כמו מגה בול
מאז כניסת יינות ביתן וויקטורי לתוך העיר, לא חייבים לנסוע רחוק כדי לקנות בזול ■ בדיקת "גלובס" באמצעות המרכז למחקרים צרכניים מגלה כי הן זולות משמעותית משופרסל שלי, מגה בעיר וטיב טעם ■ AM:PM - הכי יקרה בין 7 הרשתות שנסקרו
הרכישה כוללת את הנדל"ן ואת הפעילות המסחרית במבנה ■ אתמול נחשף ב"גלובס" כי יינות ביתן במו"מ לרכישת השליטה בצים שיווק, בעלת כמעט חינם
מצד אחד הצרכנים דורשים מחירים מוזלים, ומצד שני התחרות גוברת
זאת שנה וחצי לאחר ההנפקה ■ יינות ביתן, שבבעלות נורית ונחום ביתן, מנהלת מו"מ עם האחים רני ועדי צים ■ היקף העסקה עשוי להגיע לכרבע מיליארד שקל
לפי סקר החברות המובילות של "גלובס" באמצעות מכון שריד, לקוחות רמי לוי הכי מרוצים מהמחירים, אך לקוחות חצי חינם הכי מרוצים בדירוג הכללי ■ הרשתות הגדולות מגה ושופרסל מפסידות במרבית המקרים לעומת הרשתות הפרטיות
בדיקת "גלובס" באמצעות אתר mysupermarket מגלה כי תוך שבוע ייקרה מגה בעשרות אחוזים חלק ממוצרי החג הקלאסיים, כמו מיץ ענבים תירוש, ממרח נוטלה ואורז ■ בשאר הרשתות המחירים טרם עלו ■ מגה: "היו מבצעים והם הסתיימו"
אשדוד ברתיחה לאחר שרמי לוי נכנס למתחם שבו פועלות כבר שופרסל, מגה, יוחננוף, אושר עד ויינות ביתן ■ הרצון לכבוש נתח שוק הוריד את מחיר העוף ל-7 שקלים לק"ג ואת הירקות ל-49 אג' לק"ג ■ קמעונאי בעיר: "מישהו בסוף ידמם"
אשדוד ובאר-שבע יהפכו בשבועות הקרובים לערי מלחמה צרכנית, עם כניסת רשתות שיווק פרטיות נוספות למרחב הצפוף ממילא ■ הרשתות מבטיחות מלחמה ללא פשרות, מצהירות כי יורידו מחירים "כמה שצריך" ומוכנות לחתוך את הרווחים
אורי קילשטייןאיציק אברכהןאלקואלקטרה מוצרי צריכהדוחות כספייםצביקה שווימרקמעונאותקרפוררשתות שיווקשופרסל