ב-1 ביולי 2019 אמור שדה דב להיסגר לפעילות מסחרית • על פניו, סגירת שדה דב משקפת מלחמה בין שתי חזיתות עיקריות: עולם התעופה מול עולם הנדל"ן • אבל זאת חשיבה מצומצמת
לפי הודעת רשות שדות התעופה, על החברות להודיע לה עד ל-1 באפריל על האתרים החלופיים אליהם יבקשו להעתיק את פעילותן
שלוש המתמודדות האחרות הן קבוצת אלקו, קרן ההשקעות קדמה וקבוצת ניר ויצמן-מלונות בראון, שככל הנראה מציעה את הסכום הגבוה ביותר תמורת ישראייר - כ-70 מיליון דולר • בדומה לישראייר, גם דיזנהאוז השתייכה בעבר לקבוצת אי.די.בי
איש העסקים מני ויצמן ובנו ניר מציעים לרכוש את חברת התעופה תמורת 70 מיליון דולר ללא בדיקת נאותות, אך תוך מינופה של ישראייר עצמה • נראה שבעל השליטה אלשטיין מעדיף את ההצעה, הניצבת בהפרש ניכר מהמתחרות • הטייסים טוענים כי המהלך מעמיד את החברה בסיכון לפשיטת רגל
עפ"י המתווה המדובר, מלונות בראון תשלם לאי.די.בי 70 מיליון דולר במזומן תמורת מלוא הבעלות על ישראייר, כאשר 30 מיליון דולר מתוך סכום זה יגיעו מהלוואה שתיטול על עצמה ישראייר • מתווה כזה יחייב את אישור בנק לאומי ואת אישור דירקטוריון ישראייר
בשלב הראשון יופעלו טיסות מסחריות פנים-ארציות של ארקיע וישראייר משדה דב ומנתב"ג • משך הטיסה מהמרכז לשדה התעופה רמון צפוי לעמוד על כחצי שעה, אך זמן ההגעה יתארך בשל הנסיעה משדה התעופה לאילת
הרשות להגנת הצרכן הורתה לארקיע ולישראייר להפסיק למכור כרטיסי טיסה משדה דב לאחר תאריך הפינוי שנקבע לשדה (1 ביולי 2019), שכן לדבריה מדובר בהטעיית הצרכנים בנוגע לפרט מהותי בעסקה • בנוסף הודיעה הרשות כי תשקול את צעדיה לגבי ההפרות שכבר בוצעו
חברת התעופה מודיעה כי מי שירכוש כרטיסים מהשבוע הבא יפגוש בתמחור נפרד למזוודה: 35 דולר לכיוון למי שישלם מראש באתר ישראייר ו-70 דולר לכיוון למי שירכוש את השירות בדלפק בשדה התעופה
הרכישה בהיקף של 26 מיליון שקל משקפת לחברה שווי של 52 מיליון שקל • 50% הנותרים יישארו בידי ישראייר, לפחות נכון לעכשיו
ישראייר העלתה הילוך בכל הנוגע למכירתה, והמנכ"ל אורי סירקיס עסוק בימים אלה במרתון פגישות עם משקיעים פוטנציאליים • בנובמבר האחרון הציגה ישראייר את הרבעון הטוב ביותר בתולדותיה, על אף התחרות הגוברת בענף והתחזקות חברות הלואו קוסט
חברת התעופה, שנמצאת בשליטת קבוצת אי.די.בי, רשמה גם גידול של 13% במכירות, שהסתכמו ב-144 מיליון דולר ברבעון השלישי • רווחי ישראייר מתחילת השנה דווקא קטנו בהשוואה ל-2017 • אי.די.בי סיימה את הרבעון השלישי ברווח נקי של 186 מיליון שקל, אבל בסיכום שלושת הרבעונים הראשונים של השנה, היא רשמה הפסד של 241 מיליון שקל
הגיע הזמן שאל על תחזור לטוס בשבת
אל-על מוסיפה 3 טיסות שבועיות לניס החל מ-31 במארס • ישראייר משיקה קו חדש מת"א לאתונה
בחודשים האחרונים המשרד שב והתריע בפני אגף האבטחה של אל-על, האמונה גם על אבטחת הטיסות של ארקיע וישראייר, כי העסקת העובדים תיפסק בינואר 2019 • לו"ז החורף של חברות התעופה הישראליות מוטל אפוא בספק
לפי הודעת המשרד, "החולה היה בטיסת ישראייר 6H474 שיצאה מאילת לשדה דב בתאריך 9.10.2018 בשעה 13:55" • "נוסעי הטיסה, במקרה שמי מהם יפתח מחלת חום ו/או פריחה, מתבקשים לידע את הרופא המטפל כי היו במגע עם חולה חצבת"
העלייה בהוצאות ובמחירי הדלק תוביל לכך שסוכני הנסיעות יקבלו פחות עמלות גם מקבוצת ישראייר • החברה הודיעה כי מינואר 2019 היא מקזזת את העמלה המשולמת לסוכני הנסיעות שימכרו את מוצריה, כאשר הם יקבלו עמלה אחידה של 5%
אל עלארה"בארקיעדלתא איירליינסחברות תעופהחדשות התעופהטיסותישראל במלחמהנתב"גרשות התעופה האזרחית