במחיר של דירת שלושה חדרים בפריפריה, ה-50 לא ממש משתלב בערכים המקובלים של "תמורה לכסף", אבל המכירות בישראל מעידות שהוא אחד הפופולריים בהיצע ■ ולמה לא. אם כבר ליהנות, אז בגדול
השדרוג של מודל 2016 מטפל בנושאים החשובים, אבל המחיר היה ונותר משוכה שיווקית. תג של 430 אלף שקל הוא משוכה שיווקית לא קלה בפלח היוקרה האגרסיבי, ורחוק - ולא במעט - מהמחיר של מתחרים פוטנציאליים ישירים כמו מרצדס GLC וב.מ.וו X3. מי אמר שקל להיות בר רפאלי.
טויוטה היילקס וטויוטה לנד-קרוזר הם שני רכבים שממשיכים מסורת מפוארת של אמינות, עבירות ובטיחות ■ הדגמים החדשים מספקים לנהג ולנוסעים גם תחושה מפתיעה של פינוק ונינוחות
פולו GTI אוטומטית עם חמש דלתות עולה 155 אלף שקל: מחיר תחרותי ביחס לקומץ המתחרות הישירות ■ באיזון בין הנאה, שימושיות יום יומית ומחיר, היא עוקפת בקלות לא מעט מכוניות שמחירן כפול
יונדאי סונטה הייבריד רותמת את הטכנולוגיה האלקטרונית המתקדמת שבנמצא ואת הטבות המס הירוקות כדי להציע למנהל הישראלי תמורה גבוהה לכסף ■ האם המתחרים ירימו את הכפפה?
בעולם, הטרנד הנוכחי הוא דווקא להעניק לאנשי הצווארון הכחול תנאי מחיה הולמים ואפילו קצת סטטוס ■ בישראל רחוקים מזה
במחיר של 198 אלף שקל הסורנטו מציע כיום את אחת החבילות השלמות המגובשות ביותר למי שמחפש רכב פנאי עם שבעה מקומות ■ זהו כלי מרשים מבפנים ומבחוץ, שיכול לשנות גם את דעות הקדומות העקשניות ביותר ביחס למותג
הדור השלישי של הטוסון, שעוצב על-ידי מעצב העל פיטר שראייר, הוא קרוס-אובר שימושי עם פוזה במידה הדרוש ■ עם התנהגות כביש מפתיעה ומרחב פנימי גדול, הוא יריב ראוי לספורטאג' של קיה - קרב מעניין בין שני מותגים של בעל בית אחד
ב-155 אלף שקל, ועם מוניטין אמינות וסחירות יפני, האאוטלנדר הבסיסי הוא מתחרה רציני וראוי על כיסם של נוטשי המשפחתיות, ששואפים לטפס בסולם הסטטוס
ב.מ.וו 7 החדשה השילה ממשקלה 130 ק"ג, ומספקת ביצועים וזריזים עם עיצוב מהודר
טווח המחירים של ה-CR-V תחרותי יותר מבעבר - 170-250 אלף שקל. בהתחשב במוניטין של הונדה בישראל ובביקוש יוצא הדופן לכלים כאלה בשוק היד השנייה, נראה שהכלי ימשיך לסחוב את המותג על כתפיו בשנים הבאות
אחרי 18 שנות הצלחה, מחדשת מרצדס את דגם ML ומשיקה את GLE ■ המכונית, שמחירה מתחיל ב-610 אלף שקל, נושאת אותה בשורה, מקרינה אותה יוקרה, ושופעת אותה איכות
מנוע חדש ותיבת הילוכים חדשה מקפיצים את הקטנה של פיז'ו כיתה ■ מי שיתעלם ממשקעי העבר יגלה, שהיא מציעה את אחת מהחבילות המגובשות והאטרקטיביות ביותר בפלח שלה
סוס העבודה האמין והסולידי של טויוטה זכה למגע אוהב וקיבל מראה אופנתי יותר ■ הוא עדיין לא מבריק, אבל יספק לקהל הנאמן של המותג את כל מבוקשו במחיר מתון יחסית
המכונית היא עדיין, וכעת יותר מתמיד, אחת האופציות היותר אטרקטיביות בפלח רכבי הפנאי ותחליף ראוי למשפחתית "מנהלים" תקנית
הקומפקט פרימיום-סדאן החדשה של יגואר אמורה להחזיר את המותג לאחד הפלחים הייצוגיים והתובעניים ביותר בעולם הרכב ■ היא לא צועקת ולא מנופפת בדגלים, אבל עושה את העבודה
ב.מ.וו (BMW)טויוטהיונדאיכלי רכבמכוניות היברידיותמכונית חשמליתרכב חדשרכב סינירכבי יוקרהשוק הרכב