המכונית אינה שונה בהרבה מקודמתה, אך זה לא דבר רע. היא שופעת יוקרה ושופעת קדמה, ונראה כי לאחר שלקסוס נטשה במידה מסוימת את תווית "היוקרה האלגנטית והמוצנעת", אאודי היא מועמדת מוצלחת לרשת את התואר המחמיא הזה
הלנד קרוזר המפואר הארוך עולה 366 אלף שקל, מחיר שבו אפשר לרכוש כיום רכבי פנאי מפוארים ומיוחסים יותר. אבל מי שמתייחס ברצינות לעניין השטח, ימצא שללנד-קרוזר אין כמעט כיום מתחרים בשוק, פשוטו כמשמעו
עם מרווח פנים משודרג, התנהגות כביש של ספורט-סדאן והרבה טכנולוגיה מתקדמת, יגואר XF החדשה מרחיבה את קהל היעד שלה ממועדון המעריצים המושבעים למיין-סטרים של פלח המנהלים
קיה קרניבל החדשה מגיעה אלינו מקוריאה עם תקינה אמריקנית בחסות רפורמות הייבוא של משרד התחבורה ■ יש לה מנוע V6 בנזין חזק וחלל פנים ענק ומאורגן היטב לטובת בעלי המשפחות הגדולות
עם ממדים חיצוניים ופנימיים של מכונית פאר, מראה ייצוגי, מנוע קטן אך נמרץ ותג מחיר נמוך משל הדגם היוצא, הדגם ההתחלתי של סקודה סופרב עתיד להכות הרבה גלים בפלח רכבי הציים
במחיר של דירת שלושה חדרים בפריפריה, ה-50 לא ממש משתלב בערכים המקובלים של "תמורה לכסף", אבל המכירות בישראל מעידות שהוא אחד הפופולריים בהיצע ■ ולמה לא. אם כבר ליהנות, אז בגדול
השדרוג של מודל 2016 מטפל בנושאים החשובים, אבל המחיר היה ונותר משוכה שיווקית. תג של 430 אלף שקל הוא משוכה שיווקית לא קלה בפלח היוקרה האגרסיבי, ורחוק - ולא במעט - מהמחיר של מתחרים פוטנציאליים ישירים כמו מרצדס GLC וב.מ.וו X3. מי אמר שקל להיות בר רפאלי.
טויוטה היילקס וטויוטה לנד-קרוזר הם שני רכבים שממשיכים מסורת מפוארת של אמינות, עבירות ובטיחות ■ הדגמים החדשים מספקים לנהג ולנוסעים גם תחושה מפתיעה של פינוק ונינוחות
פולו GTI אוטומטית עם חמש דלתות עולה 155 אלף שקל: מחיר תחרותי ביחס לקומץ המתחרות הישירות ■ באיזון בין הנאה, שימושיות יום יומית ומחיר, היא עוקפת בקלות לא מעט מכוניות שמחירן כפול
יונדאי סונטה הייבריד רותמת את הטכנולוגיה האלקטרונית המתקדמת שבנמצא ואת הטבות המס הירוקות כדי להציע למנהל הישראלי תמורה גבוהה לכסף ■ האם המתחרים ירימו את הכפפה?
בעולם, הטרנד הנוכחי הוא דווקא להעניק לאנשי הצווארון הכחול תנאי מחיה הולמים ואפילו קצת סטטוס ■ בישראל רחוקים מזה
במחיר של 198 אלף שקל הסורנטו מציע כיום את אחת החבילות השלמות המגובשות ביותר למי שמחפש רכב פנאי עם שבעה מקומות ■ זהו כלי מרשים מבפנים ומבחוץ, שיכול לשנות גם את דעות הקדומות העקשניות ביותר ביחס למותג
הדור השלישי של הטוסון, שעוצב על-ידי מעצב העל פיטר שראייר, הוא קרוס-אובר שימושי עם פוזה במידה הדרוש ■ עם התנהגות כביש מפתיעה ומרחב פנימי גדול, הוא יריב ראוי לספורטאג' של קיה - קרב מעניין בין שני מותגים של בעל בית אחד
ב-155 אלף שקל, ועם מוניטין אמינות וסחירות יפני, האאוטלנדר הבסיסי הוא מתחרה רציני וראוי על כיסם של נוטשי המשפחתיות, ששואפים לטפס בסולם הסטטוס
ב.מ.וו 7 החדשה השילה ממשקלה 130 ק"ג, ומספקת ביצועים וזריזים עם עיצוב מהודר
טווח המחירים של ה-CR-V תחרותי יותר מבעבר - 170-250 אלף שקל. בהתחשב במוניטין של הונדה בישראל ובביקוש יוצא הדופן לכלים כאלה בשוק היד השנייה, נראה שהכלי ימשיך לסחוב את המותג על כתפיו בשנים הבאות
ב.מ.וו (BMW)המומלצותיונדאיכלי רכבמכונית חשמליתמרצדספולקסווגןרכב חדשרכב סינישוק הרכב