בגרסתה החדשה, הפולקסוואגן פולו אפילו יותר דומה לגולף, אך היא אינה "גולף לעניים" ■ היא משדרת שימושיות, יעילות ורצינות, עד כי לפעמים נדמה שאולי חסר בה קמצוץ של פרחחיות עליזה
כשהתיבה במצב הספורטיבי, כל ליטוף של דוושת התאוצה משחרר כוח, שמותח את הצוואר ומכווץ את שרירי הבטן ■ התאוצה מאפס ל-100 קמ"ש חולפת תוך 4.8 שניות - הליגה של פורשה, מזראטי ושות'
במחיר של 176 אלף שקל, ועם רשימת אבזור נאה, מציעה שברולט מאליבו החדשה חבילה מרשימה: היא גדולה מספיק לצרכי סטטוס, הזריזה ביותר בפלח שלה ונוחה מאוד בעיר
הדור הקודם של החיפושית נכשל בארץ בשל תמחור פרמיום שאפתני ■ החיפושית 2 לא רק מטפחת את האגו ומפצה על חסכים, אלא גם יכולה לשמש כרכב שימושי ליום יום
סוף סוף הגיעה שעתה של האאודי A1 לקבל גרסת S - מהודרת יותר, יקרה יותר וספורטיבית יותר ■ על הדרך, בחורף השבדי הקפוא, נתח מההיסטוריה התעורר לחיים והגשים כמה חלומות ילדות
אופל MERIVA שייכת לקטגוריה אירופאית שמעולם לא זכתה להצלחה משמעותית בישראל ■ אבל עם תא נוסעים רב-תכליתי, נוחות נסיעה, ביצועים זריזים ומחיר אטרקטיבי - היא עשויה לשנות את התמונה
גרסת-העל של סדרה A החדשה של מרצדס היא לא מכונית הגיונית בשום מובן: המתלים קשוחים, הצריכה תחת עומס היא כמעט 5 קילומטרים לליטר, מסוכנת מבחינת מצלמות המהירות ולא מותירה הרבה עודף מ-400 אלף שקל. אבל איזה חיוך היא משאירה...
עם חבילה קוסמטית מרשימה, אפילו ב.מ.ו.ו תמימה מסדרה 1 טורפת את האספלט
ההיברידית הקומפקטית-יוקרתית של לקסוס לא תרגש את הנוסעים ולא תדביק אותם לכיסא בתאוצה, אבל עם מותג יוקרתי, איכות ייצור אובססיבית וחסכוניות מרשימה בדלק - היא תכבוש את ליבם של מנהלי הכספים בחברות
היא לא תכניס את המתחרים הגרמנים לפאניקה, אבל ה-CTS החדשה היא מכונית ייחודית, מאובזרת היטב ומתומחרת באגרסיביות, שבהחלט ראויה לתווית ספורט-סדאן
האטראז' דורשת פשרות, אבל משפחתית זולה בשוק הישראלי היקר ראויה לברכת הצלחה
האופל ADAM החדשה נכנסת לנישה הייחודית של מכוניות פרמיום עירוניות ■ יש לה הרבה נוכחות כביש, עיצוב חכם, אבזור נדיב והוצאות שוטפות נמוכות, אך בהיעדר תיבה אוטומטית נראה שבינתיים היא תישאר בשולי השוק
לסטיישן היפה ביותר בפלח שלה אין מה להתבייש גם באגף השימושיות
דגם GLA, אחיו הצעיר של ה-CLA, מציג בשטח אמינות, יעילות ונחת, ובכביש הוא אפילו יותר משכנע ■ גדולתו בכך שהוא לא פוזה, לא גימיק, ולא מופע ראווה של עיצוב לשם עיצוב
כשמהנדסי אאודי תכננו את ה-S8 מודל 2014 הם ניצבו בפני דילמה לא פשוטה: מה עוד אפשר להוסיף למכונית סלון-פאר סופר-מתוחכמת והיפר-חזקה שמאיצה מהר יותר מפרארי? התשובה הייתה, כמובן, עוד קצת מהירות
המכונית ארוכה, רחבה וגבוהה יותר מהמיני דור ראשון, ולמרות שהיא שומרת על העיצוב האייקוני והפרופורציות המוכרות היא מתרחקת צעד נוסף משורשיה הנוסטלגיים
ב.מ.וו (BMW)המומלצותיונדאיכלי רכבמכונית חשמליתמרצדספולקסווגןרכב חדשרכב סינישוק הרכב