מצד אחד זו מכונית אולטרה-יעילה. יש לה פרופרציות סטיישן קלאסיות ומודל 2015 המחודש קיבל אפילו שדרוג אישיות בזכות חרטום חדש ואלגנטי, כמעט ספורטיבי, עם פנסים צרים ופגושים נאים
כמיטב המסורת, מתעקשים באסטון-מרטין על מנועים נטולי מגדשים ■ ככה זה ברכב שהוא התגלמות הסטייל, והלוגו שלו רקום ביד על כל מושב
שירוקו 1.4 עולה בישראל כ-180 אלף שקל, לפני תוספות כמו גג שמש פנורמי וחישוקים גדולים, שלוקחות את המחיר אל מעבר ל-190 אלף שקל ■ זהו מחיר לא צנוע אבל עדיין מדובר ברכב שימשיך להזדקן בכבוד בשנים הבאות
תשע שנים אחרי הדור הראשון, הונדה מחזירה את HR-V לשוק ■ האם יש לו את הכלים להתמודד בפלח החם ביותר של עולם הרכב?
מאז הפך סגמנט הקרוס-אובר ללהיט גלובלי, גם האאוטבק, האב הקדמון של הפלח, עבר אבולוציה מואצת שכזו ■ הוא צמח, קיבל אופן מובחן השיל את הקידומת "לגאסי", והעיצוב שלו מקשה לגלות את השיוך המשפחתי
פיקנטו 1 ליטר האוטומטית "נתפרה" ותומחרה כדי לתת מענה תחרותי ספציפי לאחותה יונדאי i10 ■ מערכת ההנעה מציעה עידון מפתיע בעיר ועל כבישים בין-עירוניים אך תושבים במקומות הרריים יצטרכו להתאזר בסבלנות
פנסי "עיני החרק" הושלכו לפח לטובת פנסים רחבים ונאים יותר, וכך גם הפנסים האחוריים. הפגושים הוחלקו, מכסה המנוע עודן והמראה הכולל יותר אסתטי והרמוני
הגרסה מרובעת המושבים, FOR4, מאבדת מעט מייוחדיות הסמארט
מדובר במכונית-על מבית חטיבת היוקרה של טויוטה, שכל כולה הומאז' מודרני למכוניות השרירים האמריקניות ולתרבות ה"הוט רוד"
הנציגה של פיאט בפלח הלוהט של רכבי הקרוס-אובר העירוניים מציעה עיצוב איטלקי אופנתי, מרחב פנים תוסס ושימושי וביצועים נמרצים, אבל היא תצטרך תמחור אגרסיבי יותר כדי להותיר חותם
מאזדה 2 סדאן היא הרבה יותר מגובשת, מאובזרת ואטרקטיבית מבעבר
Q7 טורבו-דיזל של אאודי קלילה וזריזה יותר מקודמתה, אך העיקר ברכב הזה הם השכלולים הטכנולוגיים, שמעלים סימן שאלה בקשר לנחיצותו של נהג ברכב
לקחנו למבחן דרכים משותף וחסר פשרות את הדגמים החדשים של שני רכבי הספורט הפונקציונליים שנחשבים לטובים ביותר על כבישי ישראל - וחזרנו עם כמה מסקנות מעניינות
מדובר במכונית לג'נטלמנים: היא תעשה כל שתידרש - משיוט פקוק לעבודה, דרך צליחת אוטוסטדרות אירופאיות ב-230 קמ"ש ועד לניסור כבישים הרריים במהירות מסחררת אך רגועה ומלאת ביטחון
עם מנוע טורבו חדש ואולטרה-מודרני, שלדה משובחת ורשימת אבזור מקיפה מאוד, מנסה הקוגה המחודש לשמור על הגחלת של המותג פורד בישראל עד להגעת התגבורות
מודל 2015 עם עם המנוע הוותיק בנפח 1.4 ליטר עולה כ-104 אלף שקל. זהו תמחור תחרותי יחסית למוצא הגרמני, ושמירת ערך סולידית גם עשויה לסייע ■ אבל בשוק היפר-תחרותי שרווי בגימיקים ובמתחרות עם פרופיל גבוה, ממתין לקורס זינוק בעלייה
ב.מ.וו (BMW)טויוטהיונדאיכלי רכבלנדרוברמכוניות היברידיותמכונית חשמליתרכב חדשרכב סינישוק הרכב