אפל היא כבר דת של ממש. עם עדת מעריצים, מיתולוגיה, טקסים וסמלים, לא פלא שיש מי שאומר על סטיב ג'ובס שהוא על-אנושי ■ לדירוג מדד המותגים 2011
אז מה הוא מותג? כיצד נכון לעצב אותו כיום? ואילו עבודות מדגימות את תפיסותיהם של בכירי המעצבים בישראל? ■ לדירוג מדד המותגים 2011
ההצעה של מקאן, "POWER TO THE PEOPLE", נבחרה מבין הצעות של כ-20 משרדי פרסום
המדד עצמו, והשער הנבחר, ייחשפו בוועידת נתח שוק של "גלובס" שתיערך ב-13 ביולי בת"א ■ לפחות עשרה משרדי פרסום לוקחים חלק בימים אלה בהתמודדות
האירוע השנתי הגדול ביותר בתחומי התקשורת, האינטרנט, הפרסום והשיווק יתקיים במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בת"א ■ במסגרת הוועידה ייחשף מדד המותגים של "גלובס" לשנת 2011
למקום השני הגיעה H&M, ואחריה המשביר לצרכן ■ גולף וסליו במקום הראשון בהיקף השיחה החיובית, ואילו H&M ו-GAP נמצאות בתחתית הדירוג עם היקף גבוה יחסית של שיחה שלילית
לקראת ועידת תקשורת ונתח שוק הושקה בעמודי הפייסבוק של "גלובס" אפליקציה שנועדה למדוד את אהדת גולשי המדיה החברתית של "גלובס" למותגים השונים ■ התוצאות לפניכם
הוועידה, שתיערך מחר במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בת"א, תסוקר באופן נרחב באתר "גלובס" ותשודר באתר בשידור חי באמצעות גלובס TV
וירג'יניה מאוסלר, מנכ"לית חברת המחקר לטלוויזיה ובידור The Wit, תשתתף בוועידה של "גלובס" ותוביל דיון בנושא
אפליקציית הפייסבוק של "מדד המותגים 2010" תאפשר לגולשים לדרג את 10 המותגים האהובים עליהם
כמדי שנה תכנס הוועידה את בכירי ענפי השיווק, הפרסום, המדיה, האינטרנט והתקשורת כדי להעלות על סדר היום את הדילמות המרכזיות בתחומים אלה ■ במסגרת הוועידה ייחשף מדד המותגים של "גלובס" לשנת 2010
מטרת הקמפיין, מבית היוצר של משרד הפרסום פוגל-אוגילבי, היא להכריז על ההשקה - ובהמשך לפנות לברנז'ה, למפרסמים ולפרסומאים ולקרוא להם ליצור מודעות ייעודיות וקריאטיביות למגזין
עפ"י פאנל הנשים שזוהו כבעלות "דופק צרכני", המותג נוקיה הוא המדובר ביותר בגלל ידידותיות, אך ה-iPhone מעורר התלהבות ונתפס כ"דבר הבא" ■ המותג מוטורולה רשם את שיעור הדיבור החיובי הנמוך ביותר
מהלך הפיכת העיתון ממותג חדשות כלכלי למותג תוכן כלכלי בא לידי ביטוי בעבודה מקיפה על המגזינים של העיתון: "מדד המותגים", "G", "ליידי גלובס" ו"פירמה"
ועידת MADיפית גרינברג (ג. יפית)לולולמוןמדד המותגים 2018מדד המותגים 2022מותגיםפרסומותקוקה קולהקמעונאותשיווק