מדד המותגים 2022

כתבות אחרונות

 
יגאל ברקת, סמנכ''ל השיווק בבנק הפועלים, בוועידת MAD 2022 / צילום: איל יצהר

סמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים: "מי שסופר לידים והקלקות, חי בעולם הישן"

יגאל ברקת, סמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים, אמר בוועידת MAD של גלובס כי "הטכנולוגיה השיווקית צומחת בקצב אדיר; מספר החברות קפץ ב־5,233% בין 2011 ל־2020" • כמו כן חשף ברקת באירוע ארבעה סטארט-אפים שבהם משקיעים בפועלים הייטק

יובל ניסני 20.07.2022
מה הקשר בין תקציב הפרסום לאהבת הקהל / צילום: Shutterstock

לראשונה בישראל: הניתוח שמגלה מה הקשר בין תקציב הפרסום לאהבת הקהל

ניתוח מיוחד של יפעת למדד המותגים של גלובס בדק האם מותג שמפרסם במיליונים בפריים-טיים הוא בהכרח אהוב ומוערך • הניתוח מגלה כי המפרסמות הגדולות ביותר במשק התברגו במדד מאה המותגים האהובים של גלובס • מותגי המזון הם חביבי הקהל, גם בשנה עתירת אירועים שליליים • הבידול הפרסומי של אפליקציות התשלום השתלם לבנקים - שנותרו בעצמם מאחור • מדד המותגים 2022

רם וייס, סמנכ"ל המחקר בקבוצת יפעת 20.07.2022
גילי מאי, סמנכ''ל ממשל, קשרי קהילה ותקשורת בתעשייה האווירית, בוועידת MAD 2022 / צילום: איל יצהר / צילום: איל יצהר

גילי מאי: "בעזרת שני שלטים ו-625 פוסטים, התעשייה האווירית הגיעה לתוצאות אדירות"

מאי, סמנכ"ל ממשל, קשרי קהילה ותקשורת בתעשייה האווירית, סיפר בוועידת MAD של גלובס על הקמפיין שהוביל לגיוס עובדים, שכלל ביקורת על חברות הייטק בשוק: "היו כאלה שרצו לעצור כי אנשים נעלבו, אבל לא עצרנו"

עידן ארץ 20.07.2022
מדד המותגים 2022 / צילום: איל יצהר

הרשימה נחשפת: אלו הם מאה המותגים המובילים בישראל

מדד המותגים של גלובס קובע זו השנה ה-19 ברציפות את רשימת המותגים המובילים בישראל • והשנה, שיטת מדידה חדשה: סקר ענק בקרב 3,500 אנשים • מי המותגים שהפתיעו ומי נותרו מחוץ לרשימה? • מדד המותגים 2022

גלובס 20.07.2022
לאה ריינר, סמנכ''לית שיווק בגלידות נסטלה, ועידת MAD 2022 / צילום: איל יצהר

לאה ריינר: "קמפיין קראנץ' פיסטוק עלה לנו 23 אלף שקל בפוסט ממומן אחד. זהו"

ריינר, סמנכ"לית שיווק בגלידות נסטלה, סיפרה בוועידת MAD של גלובס כי קמפיין קראנץ' פיסטוק התחיל כבדיחה בפייסבוק • עוד היא אמרה: "צריך לדעת לתת לצרכנים את הבמה"

עידן ארץ 20.07.2022
אלדד קובלנץ בשיחה עם דרור מרמור בוועידת MAD של גלובס / צילום: איל יצהר

אלדד קובלנץ: "שינינו את משוואת הפריים-טיים"

קובלנץ, המנכ"ל הפורש של תאגיד השידור, דיבר בוועידת MAD של גלובס על ההצלחות והכישלונות בתפקיד • "בזכות התאגיד תרבות השידור הישראלית השתדרגה, ולדעתי זה יחלחל למקומות אחרים" • "מכל גופי השידור, התאגיד זה המקום הכי מגניב לעבוד בו"

עידן ארץ 20.07.2022
גיא אבן, סמנכ''ל שיווק, דיגיטל וחדשנות במליסרון, ועידת MAD 2022 / צילום: איל יצהר

גיא אבן, מליסרון: "הקניון ההיברידי הוא הדור הבא של הקניונים"

אבן, סמנכ"ל שיווק, דיגיטל וחדשנות במליסרון, הציג בוועידת MAD של גלובס את המהלך החדש שמתכננת החברה, ואמר: "הפסקנו לדבר על פיזי מול דיגיטל, והתחלנו לנהל את שניהם יחד"

יובל ניסני 20.07.2022
רעות כהן, מנהלת הפעילות העסקית של טיקטוק ישראל בועידת MAD 2022 / צילום: איל יצהר

רעות כהן, טיקטוק: "האפליקציה בעצם מגדירה מחדש את התרבות של ימינו"

כהן, מנהלת הפעילות העסקית של טיקטוק בישראל, אמרה בוועידת MAD של גלובס: "הטרנדים והשיח שמתחילים בטיקטוק מייצרים שינוי כמעט בכל תחום"

יובל ניסני 20.07.2022

הזוכה בתחרות הקריאייטיב: דומינו'ס פיצה במודעה של משרד הפרסום מקאן

הערב נחשף בוועידת MAD של גלובס הזוכה בתחרות הקריאייטיב של הפרסומות במגזין מדד המותגים • המודעה הזוכה של דומינו'ס פיצה הייתה היחידה שקיבלה את מלוא הניקוד • ומי הזוכים הנוספים?

גלובס 19.07.2022
גיא מייבום, סמנכ''ל סטארט-אפים וטכנולוגיה, מטא ישראל,  בוועידת MAD 2022 / צילום: איל יצהר

סמנכ"ל סטארט-אפים במטא ישראל: "לא שואפים שהמטאוורס יהיה רק שלנו"

גיא מייבום, סמנכ"ל סטארט-אפים וטכנולוגיה במטא ישראל, סיפק בהרצאתו בוועידת MAD של גלובס הצצה להזדמנויות שיווקיות חדשות במטאוורס, ואמר כי "המטאוורס ייתן יתרונות וכלים אדירים בכמה תחומים: הראשון הוא ליוצרי תוכן, השני זה צריכה"

עידן ארץ 19.07.2022
נעל של אנדר ארמור / צילום: יח''צ

המהלך המבריק של אנדר ארמור שחילץ אותה ממשבר קשה

מותג הספורט רצה להשיק נעל חדשה ויוקרתית, אלא שמשבר האספקה העולמי שיבש את התוכניות • במקום לדחות את ההשקה ולספוג הפסדים - הם חשבו על רעיון יצירתי ומבריק • ככה נראה ניהול משברים מוצלח • הצצה למדד המותגים 2022 שיתפרסם ביום רביעי

שלי שמיר-קינן 19.07.2022
אתלטים קנדיים לבושים בבגדי המותג לולו למון באולימפיאדת החורף האחרונה / צילום: Reuters, Carlos Osorio

מותגי האופנה שמציגים: איך להפוך ללהיט בישראל בלי אף חנות פיזית

המותגים לולו למון ו-alo yoga הפכו בישראל למדים הבלתי רשמיים של חדרי הכושר, זאת למרות שאין להם (עדיין) אף חנות פיזית אחת לרפואה • איך זה קרה, והאם הטרנד ימות ברגע שהם יעשו עלייה? • הצצה למדד המותגים 2022 שיתפרסם ביום רביעי

מיכל רז-חיימוביץ' 18.07.2022
דב קוטלר, מנכ''ל בנק הפועלים / צילום: תמר מצפי

המהלך של אפל שזעזע את שוק השבבים, ומה למד ממנו מנכ"ל הפועלים

מנהלים בכירים מספרים על מהלכים שיווקיים מעוררי השראה, והפעם דב קוטלר, מנכ"ל בנק הפועלים: ענקית הטכנולוגיה אפל זעזעה את שוק המחשבים, כשהודיעה על מעבר לשימוש במעבדים מתוצרת עצמית • היעד הבא הוא שוק השרתים, ואם תצליח, תזכה בפוטנציאל התרחבות דרמטי • הצצה למדד המותגים 2022 שיתפרסם ביום רביעי  

דב קוטלר, מנכ"ל בנק הפועלים 18.07.2022
סניף קרפור בפולין. נציגי ההנהלה הצרפתית מעורבים מאוד בהשקה בישראל / צילום: Shutterstock

המהפכה הצרפתית: היכונו לרעידת האדמה של רשת המרכולים קרפור

בפעם הראשונה בישראל, רשת שיווק מזון בינלאומית נכנסת לפעילות מקומית • באלקטרה צריכה, שחתומים על המהלך, יצטרכו להתמודד עם הספקים שצפויים להערים קשיים, עם שופרסל שלא תוותר בקלות על מעמדה ועם מוטי בן משה, המחזיק בשטחי הנדל"ן המיועדים של הסניפים, שעלול להפעיל שרירים • האתגרים של ענקית הקמעונאות האירופית ב-7 נקודות • הצצה למדד המותגים 2022 שיתפרסם ביום רביעי

שירה ספיר 17.07.2022
חצי שעה של השראה. ערן גפן בראיון עם ערן תור / צילום: איל יצהר, מנחם רייס

ערן תור ויתר על ניהול אימפריה בשביל להביא את לגו לישראל: "הייתי שכן של ביונסה וטסתי במטוסים פרטיים"

ערן תור ניהל את האימפריה הגדולה בעולם לתחליפי סוכר, עם 7,700 עובדים ב–104 מדינות, גר ליד ביונסה וטס במטוסים פרטיים • ואז אירוע מכונן אחד גרם לו להתפטר, להפוך ליזם ולהביא את לגו לישראל אחרי שמונה שנים של ניסיונות: "בניתי רשת של משפיענים בתוך הארגון כדי לשכנע אותם להגיע" • פודקאסט מתוך מדד המותגים של גלובס 2022 שיפורסם בשבוע הבא

ערן גפן 15.07.2022

   123   

   נמצאו 47 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 3