מי שיסתמך רק על חברות השמה ואתרי דרושים, סיכוי סביר שלא ימצא עבודה
מחקר אמריקאי בדק מאות אלפי מודעות דרושים להיי-טק ומצא אילו מונחים מעסיקים יותר את הענף ואילו מונחים הולכים ומאבדים מגדולתם
המטרה: לנסות לחזק את תחום מודעות הדרושים באתר, שלא הצליח להתרומם בשנים האחרונות ■ מנכ"ל יד2: "בכוונתנו להיות גם לוח הדרושים המוביל" ■ סכום העסקה לא פורסם אך מוערך בעשרות מיליוני שקלים
איש עסקים יהודי, הבעלים של האי הקריבי טורנף, מחפש זוג ישראלים לניהול אתר נופש
אתר BeautifulPeople.com, שמוכר בעיקר כאתר היכרויות לאנשים יפים בלבד, החליט להרחיב את הקונספט אל עולם הדרושים ■ המנכ"ל: "אנשים שלא נראים כל-כך טוב פוגמים במאזן היופי ובאופן טבעי גם בחברים עצמם"
הנה העובדות היבשות: מספר הצעות העבודה לאנשים בגילאי 50 ומעלה רושם עלייה כבר שנתיים ברציפות. אך האם מדובר בשינוי גישה? עדיין לא ■ מדוע רק 1% מהמשרות הפנויות בתחום התוכנה נחשבות על-ידי מעסיקים כמתאימות לבני ה-50 פלוס? ולמה רק 4% מכלל המשרות הפנויות באתר AllJobs מתאימות לקבוצה זו? למעסיקים הפתרונים
המשטרה מחפשת להעלות את הרמה המקצועית של מוקדני 100 - סטודנטים לתואר ראשון או שני שישלימו שנתיים של העסקה במוקד, יקבלו מענק של עד 50% משכר הלימוד השנתי באקדמיה
הטכנולוגיה של Real Match מאפשרת לקרוא קורות-חיים ומודעות דרושים ולבצע ניתוח סמנטי כדי להבין מה כתוב בהם ■ מציגה את המשרות המתאימות עבור המועמד לפי העדפותיו ■ מאפשרת להציג את קורות-החיים הרלוונטיים למעסיקים
מוסף "ממון" של "ידיעות אחרונות": בשבועות הקרובים תפרסם אפל עשרות מודעות "דרושים" למרכז הפיתוח בישראל
פורטל SmartJOB מרכז מגוון הצעות עבודה בלעדיות בתחום המשפטי לצד הצעות המתפרסמות בלוחות נוספים, ויש לו ממשק טכנולוגי למיון ולהתאמת מועמדים
החברה הקימה את פורטל הדרושים המשפטי SmartJOB.co.il, המאגד בחובו את כלל המשרות המשפטיות בישראל
לראשונה לע"מ משתמשת בדף הפייסבוק שלה כדי לאתר עובדים חדשים ■ יו"ר לע"מ, אורן הלמן: "הניו-מדיה היא זירה שאנו רואים בה חלק בלתי נפרד מפעילותינו"
נדחתה תביעת "מעריב" ונקבע כי העיתון והאתר מבוססים על מודלים עסקיים שונים, שיש לאפשר להם לפעול במקביל ■ השופטת מיכל אגמון-גונן: "יש לתת למודלים הכלכליים החדשים בעידן האינטרנט לעשות את שלהם"
נציבות שוויון הזדמנויות בעבודה פנתה למעסיקים, ששינו את נוסח המודעה או הסירו אותה ■ בין המעסיקים: סלקום, בנק ישראל, שופרסל, עיריית ראשון-לציון, משרד הקליטה, עיריית הרצליה ועוד
"נענע ג'ובס", המתבסס על הטכנולוגיה של הסטארט-אפ הישראלי SkillIQ, יוצע לדורשי העבודה בחינם - כאשר ההכנסות יגיעו מהמעסיקים, שישלמו עבור האפשרות לקבל פניות רק ממועמדים רלוונטיים שעברו סינון ע"י המערכת
הלוח, שיספק פלטפורמה חינמית למציאת תעסוקה, יחליף את אתר וואלה ג'ובס ■ היקף ההשקעה בלוח החדש מוערך בכמה מיליוני שקלים ■ מנכ"ל וואלה, אילן ישועה: "JobCity מציע בחינם את מה שאחרים מציעים בתשלום"
Alljobs (אולג'ובס)אפליהביקוש לעובדיםגיוס עובדיםהייטקחיפוש עבודהמטא (META)פייסבוקרשתות חברתיותשוק העבודה