מוצרי טיפוח

כתבות אחרונות

 
אפליקציית GLAMZ. זמינות בכל עת / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

האם נמצאה האפליקציה שתוביל מהפכה בעולם היופי בישראל?

GLAMZ, הפלטפורמה החדשה להזמנת טיפולי יופי, מציעה פתרון יעיל ונוח לשגרת הטיפוח של נשים הנמצאות במרדף הבלתי פוסק אחרי הזמן, ומיצו את תחושת האכזבה מטיפולים לא מוצלחים

קורן דור 09.12.2019

סמנכ”ל הסחר והמכירות של סנו לירן ניסימי מונה למשנה למנכ”ל

ניסימי מועסק בסנו 21 שנה, כשבשמונה השנים האחרונות הוא משמש כסמנכ"ל הסחר

שני מוזס 02.12.2019
קיילי ג'נר / צילום: שאטרסטוק

קיילי ג'נר מוכרת 51% מחברת הקוסמטיקה שלה ב-600 מיליון דולר

ענקית היופי והטיפוח קוטי היא הרוכשת של Kylie Cosmetics • ג'נר, שהקימה את החברה ב-2015, תמשיך להוביל את הפעילות הקריאייטיבית

שירות גלובס 18.11.2019

מסמנת את הגבר הישראלי: לוריאל משיקה בארץ מותג טיפוח לגבר

מכירות שוק טיפוח הפנים הישראלי לגבר מוערך בכ-20 מיליון שקל ומהווה כ-2% משוק הטיפוח לגבר • אילן נקש, מנכ"ל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל: "המטרה שלנו היא להכפיל את המכירות הללו בחמש השנים הקרובות"

שני מוזס 22.09.2019
מוצרי טיפוח Xbox

להריח כמו גיימר: מיקרוסופט משיקה סדרת מוצרי טיפוח של Xbox

הסדרה תכלול ספריי גוף, ג'ל רחצה ודאודורנט • ליין המוצרים יושק בחודש הבא באופן בלעדי באוסטרליה ובניו זילנד • סימוס בלאקלי, מיוצרי מכשיר ה-Xbox: "אין לי מושג אפילו איך אמורה להיראות תגובה לזה"

אושרית גן-אל 05.06.2019

לוריאל מעמיקה את פעילותה בענף הדרמו-קוסמטיקה עם מותג חדש בישראל

תשע שנים אחרי שהשיקה בישראל את מותג הדרמו-קוסמטיקה לה רוש פוזה, קבוצת לוריאל משיקה מותג נוסף בתחום: CeraVe • מדובר במותג אמריקאי שלוריאל רכשה בסוף 2017 בעסקה בהיקף 1.3 מיליארד דולר • המוצרים מיועדים לבעלי עור יבש ויימכרו בטווח מחירים של 25-114 שקל

מיכל רז-חיימוביץ' 29.04.2019
מוצרי לולו למון /  צילום: אתר החברה

ענקית בגדי היוגה הקנדית Lululemon נכנסת לתחום הטיפוח

חברת בגדי הספורט תחל למכור בסוף האביב הנוכחי תחת המותג שלה מוצרי טיפוח דוגמת קרם פנים, דאודורנט, שמפו ולחות לשפתיים

שני מוזס 08.04.2019

סופר-פארם תשקיע 20 מיליון שקל בסניפים: "נסגור סניף שלא יהיה רווחי בתוך 3 שנים"

הרשת, שבימים אלה בוחנת הנפקה בבורסה, הצהירה כי תשמור על קצב פתיחת סניפים פיזיים של כ-15 סניפים בשנה • מרחיבה את מותג האיפור הפרטי מילוקה גם למוצרי טיפוח הגוף, כשהמוצרים יימכרו גם מחוץ לרשת

שני מוזס 17.03.2019

גדולים ביפן: 5 גאדג'טים חריגים לשיפור ההיגיינה האישית

אף אלקטרוני לניטור ריחות גוף ומניעתם, טיפול פנים יסודי לאנשי עסקים שמעוניינים להיפטר מהזיפים, קוסמטיקה בהתאמה אישית שנרקחה ע"י בינה מלאכותית ועוד גאדג'טי היגיינה מארץ השמש העולה

דובי בן גדליהו 18.12.2018

איב רושה משלימה רכישת יתרת המניות בסבון בכ-165 מיליון ש'

ב-2016 רכשה רושה 66% מהמניות בסבון לפי שווי חברה של כחצי מיליארד שקל, וכעת היא רוכשת את ה-33% הנוספים • בעקבות העסקה המייסדים סיגל קוטלר-לוי ואבי פיאטוק צפויים לסיים את תפקידם בחברה, אך להישאר ולשמש כיועצים מיוחדים למנכ"ל סבון למשך שנתיים

שני מוזס 01.07.2018
ללין  / צילום: יונתן בלום
הראל ויזל | לפני כולם

ניחוח של אכזבה: התפוצץ המו"מ על מכירת ללין

מייסדות ללין היו במגעים למכור 25% מהמניות לחברת נוקס הצרפתית לפי שווי של 350 מיליון שקל • הרוכשת הפוטנציאלית רצתה לפצל את התשלום על המניות, והעסקה התפוצצה • במסגרת העסקה הייתה אמורה פוקס לרכוש 1% נוסף מהמייסדות ולהפוך לבעלת השליטה בללין עם 51%, אולם גם זה בוטל

שני מוזס 27.03.2018
עדיקה / צילום: ערן סלם

Adika נכנסת לתחום הקוסמטיקה תחת השם "עדיקה ביוטי"

תחרות לפעילות האונליין של סופר-פארם: קטגוריית הקוסמטיקה שתשווק עדיקה תכלול מותגים בילאומיים כמו לאוקסיטן, מייבלין ניו-יורק, לוריאל, גרנייה ועוד, בטווח מחירים של 10-240 שקל

שני מוזס 16.01.2018
 איציק אברכהן, מנכל שופרסל / צלם: סיון פרג`

לקראת ההכרעה בעסקת ניו-פארם: שופרסל משיקה מותג איפור

לא ממתינה להחלטת רשות ההגבלים: שבוע לפני המועד הסופי להכרעה בעסקת שופרסל-ניו-פארם, שופרסל משיקה מותג איפור שיימכר באופן בלעדי בסניפיה, בשת"פ עם בלוגרית האיפור אשלי וקסמן-בקשי

שני מוזס 23.08.2017

המותג Kiehl's מתרחב בישראל ויוצא מחוץ לתל-אביב

מותג הטיפוח צפוי לפתוח 3 חנויות חדשות בהשקעה של 3 מיליון שקל בקניון עופר גרנד קניון חיפה, בקניון מלחה ירושלים ובקניון TLV FASHION MALL בתל-אביב

שני מוזס 18.06.2017

   1234   

   נמצאו 59 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 4