יהודי ארה"ב משפיעים יותר, אבל כעת גם משכילים והישגיים פחות ■ מחקר דמוגרפי מעמיק חושף: לפני 10 שנים החזיקו 30% מהיהודים הבוגרים בתואר שני או שלישי; בשנת 2011 רק 20% ■ ועדיין הם אליטה חזקה מאין כמוה
סיכונים בתאגיד עלולים לפגוע בפעילות העסקית השוטפת ולמנוע ניצול הזדמנויות עסקיות ■ להלן סקירה הבוחנת את הסיכונים שאליהם חשופות חברות ציבוריות בישראל
כולם מדברים על שכר הבכירים, אבל מה יש להם עצמם להגיד בנושא ■ מחקר גלובלי בחן את השקפותיהם של 1,100 מנהלים מ-43 מדינות
מחקר של משרד התחבורה: ישראל היא המובילה מבין מדינות ה-OECD בצפיפות הכבישים ■ בהשוואה לערים גדולות בעולם, תושבי ת"א נמצאים בתחתית הרשימה
החוקרת אסתר קים מאוניברסיטת ייל מיפתה את כל הדרכים להימנע ממגע עם זרים בחללים צפופים, במחקר שפרסמה לאחרונה בכתב-העת Symbolic Interaction
עפ"י המחקר, כ-40% מהישראלים עושים שימוש בסלולרי ככלי להשוואת מחירים לפני רכישה בחנות - לעומת 35% בארה"ב, 20% בצרפת ורק 14% בגרמניה
הסכום שקול לתמ"ג השנתי של ארה"ב ויפן יחד ■ במקרים רבים מדובר בהון שיכול היה לפרוע חובות של מדינות ■ המדינות הכי פגיעות להברחות הון: מדינות הנפט
מחקר חדש של חברת הפרסום והשיווק הסלולרי Velti: מכשירי אפל עדיין מהווים את רוב החשיפות במכשירי הסמארטפונים עם 62%, לעומת אנדרואיד עם 38%
לפי תיאוריית "העושר הכפול", כדי להרגיש עשירים אנשים צריכים להכפיל את ההון שלהם או הכנסתם, ללא תלות בעושר או ברמת ההכנסה ■ תיאוריה זו קיבלה משנה תוקף, באמצעות מחקר חדש שערכה חברת Fidelity
עוצמת הכאב גבוהה כשקורה משהו טוב לאדם שאנחנו מקנאים בו, ונמוכה כשקורה לו משהו רע ■ זו השמחה לאיד שמשחררת דופמינים מאזור ההנאה במוח, ומשחררת אותנו מחמיצותה של ההשוואה
ספר חדש של ענת באלינט שופך אור על תופעה שנשארת לרוב מתחת לרדאר: תוכן שיווקי בטלוויזיה ■ "זה ניסיון זול למכור לנו כשמנגנוני ההגנה שלנו נמוכים"
האם המדע יכול לחזות איזו תוכנית תשבה את לב הצופים? דיוויד גרהאם, שמגיע לוועידת MAD, טוען כי הצלחת פורמט טלוויזיוני קשורה לאינסטינקטים קדמוניים
מי הם בוז והיגס? ■ מה קורה כאשר החלקיקים סביבנו מתנגשים ולמה הושקעו מיליארדי דולרים במציאת החלקיק האלוהי? ■ "גלובס" מציג שאלות ותשובות אודות הממצא החדש שמסעיר את עולם המדע מבולבלים? גם אנחנו
מחקר חדש מצא כי סיקור מושגים הקשורים למחאה בעיתונות הכללית פחת משמעותית לאחר הקיץ הקודם, אך דווקא העיתונות הכלכלית המשיכה לעסוק בכך
במאמר פסיכולוגי שפורסם במגזין המחקרי Current Directions נטען כי כי מחשבות מסוימות יכולות להשפיע על תוצאות של מצבים שונים, בדומה לאפקט פלאסבו, כך שרק המחשבה על כוס יין יכולה להפחית לחצים
במסגרת המחקר, כאשר אנשים צפו במותגים חזקים כגון אייפון, הארלי דיווידסון, פרארי ומותגים נוספים, המוח שלהם רשם את אותה תגובה בדיוק כאשר הם צפו בדמויות תנ"כיות
ביומדבריאות ורפואה המומלצותהפקולטההשבוע בביומדחזית המדעטכנולוגיה: בינה מלאכותיתטכנולוגיה: מדע וביומדטכנולוגיה: מחקריםישראל במלחמה