ההכנסות ברבעון הסתכמו ב-1.76 מיליארד שקל, והרווח ב-32.3 מיליון שקל ■ ברשת תולים חלק מהקיטון בשינוי האסטרטגי שכלל את פתיחת "מגה בול" ■ המנכ"ל, זאב וורמברנד: הפכנו לשחקן מהותי בתחום ההארד-דיסקאונט
40% מהישראלים קיצצו מאז המשבר הכלכלי בהוצאות עבור תרבות ופנאי, ו-17% קיצצו בהוצאות על חינוך והעשרה - כך עולה מסקר שערכה חברת מאגר מוחות עבור ביה"ס לחברה ולממשל במכללה האקדמית בית-ברל
המגמה של ירידה בצריכת הסולר לתחבורה נמשכת ואף התחזקה בעקבות התגברות ההאטה במשק ■ צריכת הסולר ברבעון ירדה בשיעור חד של כ-7% שמוסברת בעיקר כתוצאה מהמשך המעבר לרכבים המונעים בבנזין
משק-בית בישראל מוציא כיום על קניית מזון כ-2,057 שקל בממוצע לחודש ■ 23% מהציבור צמצמו באחרונה את כמות הקניות, 12% החלו לקנות אריזות חיסכון, ו-17% צמצמו את תדירות הקניות
"מסודרים" פותחים עונה שנייה בקול תרועה: סלבס, מסוק וסצנת המונים בכיכר רבין
זאת בהשוואה לכ-4 מובטלים לכל משרה בתקופת שיא הצמיחה, בשנים 2007 ו-2008 ■ נכון לעכשיו עומד היחס על כ-11 מובטלים לכל משרה פנויה
זהו רבעון שני ברצף בו נרשמת ירידה בתוצר לאחר ירידה של 0.5% ברבעון האחרון של 2008 ■ התוצר העסקי, המנוע העיקרי של הצמיחה, ירד ברבעון הראשון ב-4.2% בחישוב שנתי, לאחר ירידה של 1.6% ברבעון הקודם
פסח חלף, ושוק המזון עומד בפני סימן שאלה: האם המיתון יחריף ויגרום לצרכן להעמיס פחות על עגלת הסופרמרקט? בכירי ענף המזון הישראלי - אלכס לנדסברג, גדי לסין, אריק שור, זאב וורמברנד וליעד כהן - מנסים לענות
ממציאים סיבה להורדה, פונים לקהל יעד ממוקד, דוחים את ההנחה, משתפים פעולה עם חברה אחרת, מתרכזים במוצרים שנמכרים פחות טוב ומחפשים את הטיימינג המתאים
מחקר Treport החמישי, בשיתוף ZooZoo ייעוץ שיווקי, מכון "מדגם" ו"גלובס", מתמקד הפעם בהשפעות המשבר הכלכלי על הנוער הישראלי - ומגלה כי הם כבר מרגישים שינוי בסל הקניות ומשנים את הרגלי הבילוי
המיתון מציב זכיינים במצב בלתי אפשרי: מצד אחד הם נהנים ממוניטין של רשת גדולה, אך מצד שני הם חייבים - למרות הירידה בהכנסות - להמשיך להפריש למזכה אחוזים קבועים מהמחזור ולשמור על המחירים שקבע
בעבר, רשתות הפרסום מימנו סכום של 10,000 דולר לאדם לשבוע הפסטיבל, אולם המיתון צפוי להאט את החגיגה מגזין "אד אייג'" נותן 10 טיפים שיעזרו למשתתפים לשרוד את ההוצאות הכבדות סביב פסטיבל הפרסום בקאן
ברשימת המקצצות נמצאות גם פרוקטר אנד גמבל וקימברלי קלארק קולגייט, לעומת זאת, לא נבהלה מהמיתון ואף הגדילה את ההוצאות על פרסום
זאת בהשוואה לערב פסח בשנה שעברה הירידה החדה ביותר - 18% - נרשמה בענף ההלבשה וההנעלה ובענף המוניות ירידה של 16% נרשמה בחנויות רהיטים, כלי בית ומתנות ובקרב בעלי מלאכה ונותני שירותים
פרטי ביגוד של מעצבי יוקרה הנמכרים במאות בודדות של שקלים, עטי יוקרה ושעונים בהנחה של עד 60% ויאכטות בפחות מחצי מחיר - שוק היד השנייה של מוצרי היוקרה בישראל גדל בחודשים האחרונים ב-20%-30%
איקאה נדרכת לקראת המיתון המתפשט, ורק הקטלוג המפואר שלה במקומו עומד
אינפלציהדונלד טראמפהשקעותוול סטריטכלכלת ארה"במדד S&P 500מכסמלחמת סחרפדרל ריזרבריבית ארה"ב