עם זאת, ספרי הצמרת מודים כי יש האטה בפעילות, ולכן הם נדרשים ל"הרבה פעולות שיווקיות, שיתופי-פעולה והטבות ללקוחות" ■ איך נראה היום שוק המספרות, המונה 7,000 מספרות ומגלגל 2 מיליארד שקל בשנה?
האינטרנט הוא עדיין המלך, אובמה טילטל את התעשייה, והמיתון מכתיב את הקריאייטיב: יותר זול ואפקטיבי הוא גם יותר טוב ■ כעת נותר לבדוק איך מתגמלים את משרדי הפרסום, שהתרגלו לחתוך אחוזים מקמפיינים יקרים
באפט צוחק על אלו הטוענים כי ההתאוששות הכלכלית יצאה לדרך: "חיפשתי סימני התאוששות ולא מצאתי כלום. בחודש שעבר עברתי ניתוח בעין השמאלית וחשבתי שאולי עכשיו אני אמצא. אני עדיין לא רואה אותם"
הציבור הישראלי לא נכנס לפאניקה ולא ברח מנקודות המכירה, רק הקטין את התדירות
השבועון הכלכלי האמריקני מתאר את שוק הנדל"ן הישראלי כאי בודד בעולם הסובל ממיתון, וקובע חד משמעית: "לא רק ששוק הנדל"ן הישראלי הצליח לחמוק מהתרסקות, אלא המחירים ממשיכים לעלות"
מחקר פסימי: הירידה בתפוקה, בהיקפי הסחר ובשוקי המניות מבשרת רעות
(עדכון) - מדד מלניק ירד ב-0.7% בחודש מאי ■ מלניק, לשעבר בכיר בבנק ישראל: "המיתון במשק מעמיק; אין שום סימן לתפנית ריאלית בפעילות המשקית"
אפילו מאמינים שמצב החירום הכלכלי לא יגיע, כדאי להתכונן ■ כך בונים קרן חיסכון
מנכ"ל אל-על, חיים רומנו, מנכ"ל סוגת, דייויד פרנקלין, ומנכ"ל סודה פופ, ורדה שוהם, מסבירים מדוע צריך להשיק מוצרים חדשים דווקא עכשיו, בתקופת המיתון - ולמה מדובר בנוסחה מנצחת להגדלת המכירות
מעבר למקום עבודה חדש אחרי פיטורים בתקופת מיתון הוא לרוב סוג של פשרה, במיוחד לאנשים שאיישו משרות בכירות, אולם הוא גם פתיחה של חיים חדשים
מנכ"ל טיב טעם, אדו הלפט, אומר כי הרשת בוחנת את אסטרטגיית פתיחת הסניפים השכונתיים - ואף שוקלת לסגור את חלקם
ב-3 החודשים האחרונים זינק המעו"ף בכ-40% בהשראת שוקי חו"ל ■ לצד ניצני ההתאוששות, האנליסטים מתקשים להדביק את האופטימיות של המשקיעים ■ חיים ישראל: "השוק יתייצב בתקופה הקרובה"
התחרות הגוברת, הטרנדים החדשים, הלקוחות התובעניים ושולי הרווח הנמוכים הם רק חלק מהבעיות של מנהלי מכוני הכושר ■ איך בכל זאת ניתן לייצר הכנסות בתנאים כאלה? 3 מנכ"לים של רשתות מובילות בארץ מספרים
בזמן מיתון יש להקפיד על קניית מדיה חכמה ועל יצירת מדיה רלוונטית לתקופת המשבר
בנוסף, דאגה חברת הקייטרינג "אננס" שהעובדת, עולה מרוסיה ואם לשניים, תפקיד המחאת ביטחון בסך 100,000 שקלים ■ מגזין G מציג: הרשימה השחורה של המיתון - דרכים "יצירתיות" לפגיעה בעובדים
האם המיתון מאפשר להשיג יותר בפחות כסף? כנראה שכן: דווקא כעת, מפרסמים בארה"ב יגבירו את הפרסום באינטרנט ■ מחקרים עדכניים טוענים כי בניית נוכחות ברשת יכולה להוביל לתוצאות טובות יותר
אינפלציהדונלד טראמפהשקעותוול סטריטכלכלת ארה"במדד S&P 500מכסמלחמת סחרפדרל ריזרבריבית ארה"ב