רשויות החוק והאתרים הגדולים פועלים על מנת להוציא את התרופות מהאינטרנט
למרות ניסיונות כושלים בעבר ועל אף נתונים לפיהם רק 1% ממשקי-הבית בישראל רוכשים מזון באינטרנט - ברבוע כחול צופים כי ב-3 השנים הקרובות יגיעו המכירות באינטרנט לכ-120 מיליון שקל בשנה
הנשיא והמייסד המשותף ל"גלובס": "אנחנו מתכננים להגדיל משמעותית את המכירות שלנו בארה"ב" ■ ווינבייר מספקת פיתרון המאפשר לצרכן להשוות מחירים בתוך עמודי האינטרנט של החנות המקוונת
(עדכון) - מקור בכיר בדיסקונט-כאל: "ברונפמן הדיח את שלמה זהר גם בגלל התנהלות כאל בסליקה באינטרנט" ■ דובר קבוצת ברונפמן: "אין קשר בין הדברים"
מציגה שיפור בתוצאות הכספיות ברבעון השלישי - לצד ירידה בצבר ההזמנות ■ שיעור הרווח הגולמי ירד ל-52%
"גלובס" השווה בין שני האתרים וגילה כי הוותק של "זאפ" מקנה לו יתרון במגוון המוצרים, באמינות המחירים ובמבחר האפליקציות ■ לאתר "כמה" החדש יש עוד מה להדביק - אך הוא מבטיח לעשות זאת בקרוב
ישראכרט מצהירה שלא תיכנס לסליקה בתחומי הימורים ופורנו ■ אלפיה, לשעבר בכיר בחברה המתחרה, כאל, הנחשב למומחה בתחום וישמש כיועץ לישראכרט ■
באילו תחומים יפרצו בשנה הבאה מלחמות השיווק הגדולות? חברי הנהלת איגוד השיווק הישראלי מנסים להמר
הנציגות בישראל תתמקד בפעילות השיווק והמכירות של שירות התשלומים המקוונים PayPal שבבעלות eBay, האחראי כיום ל-10% מכל התשלומים המתבצעים ברשת
נולד מענה לעוולות צרכניות ולאיזון המשתנה בין הצרכנים לסוחרים בישראל
זאת במסגרת שיתוף-פעולה לטווח ארוך עם אתר הקניות Get It
בארה"ב פועלים כיום אתרי סחר יעילים, שתכליתם העיקרית היא שירות מרחוק לאיתור ורכישה במכירה פומבית מקוונת וייצוא של רכב ■ המעורבות הפיזית היחידה של הרוכש תהיה מול המכס, משרד התחבורה והנמלים
המנכ"ל ג'ון דונהיו החליט להפוך את האתר לזירת מסחר לעודפי מלאי ומוצרים בהנחות גדולות ■ מציע מגוון מוצרים קמעונאיים רחב יותר על חשבון מגוון המוצרים המוצעים במכירות פומביות ותיווך בין קונים לסוחרים
פורבס דירג את דנמרק במקום ה-1 ברשימת המדינות שהכי טוב לעשות בהן עסקים ■ סקר עולמי שנערך באחרונה צופה כי דנמרק תהיה הראשונה להתאושש מהמשבר הכלכלי העולמי ■ איך קורה שהיזמים הישראלים עדיין לא שם בהמוניהם?
משקיעיה של Zappos, חנות הנעליים המקוונת, יקבלו 10 מיליון מניות של אמזון ששוות כ-888 מיליון דולר ■ 40 מיליון דולר נוספים יינתנו לעובדי החברה
הכנסותיה ירדו ב-4.5% ל-2.1 מיליארד דולר, בעוד שהאנליסטים ציפו להכנסות של 1.99 מיליארד דולר ■ הירידה במכירות בזירת המסחר המרכזית קיזזו את הגידול שנרשם בתחום התשלומים באמצעות תוכנות Pay Pal וסקייפ
עלי אקספרסSHEINאמזוןבוקינגטרמינל Xמועדוני צרכנותקמעונאותקניות באינטרנטשופ אנליטיקסשופרסל