לקבל פרופורציות במחשב הביתי: Upcload מודד את גוף המשתמש מביתו ומקטין את חוויית התסכול מהחזרת בגדים שנרכשו אונליין
חברת Undeez מבקשת להציג מודל משוכלל של מסחר אלקטרוני ■ הרעיון למיזם הוא של בלסר, ואילו רפאלי אחראית יותר על השיווק והפיתוח העסקי
ביו-טיוב ציינו כי המיזם החדש יושק בשבועות בקרובים ברחבי העולם, אך לא הוסיפו מידע בנוגע לטווח המחירים או לאופן שבו יבוצע התשלום
מחקר עולמי מיוחד, שמתפרסם לראשונה ב"גלובס", מראה שאנחנו אמנם מחוברים אבל לא מבינים את כל האספקטים של הרשת ■ המחקר בוצע על ידי המרכז לחקר הפסיכולוגיה של האינטרנט
(עדכון) - לידי "גלובס" הגיעו תלונות רבות של לקוחות לאומי שמתלוננים כי חלק גדול מהשירותים המקוונים של בנק לאומי מושבתים כבר מהבוקר
"ביום הכי חשוב השנה למסחר בבורסה, האתר קורס ולא ניתן לבצע עסקאות. איך לא נערכו לכך בזמן?" ■ אנשי מערכות המסחר האינטרנטיות של הבנקים ובתי ההשקעות מתמודדים עם הטענות
האתר החדש Gigim יאפשר לגולשים להציע שירותים שונים במחיר של 20 עד 50 שקל ■ היעד: 150 אלף עסקאות בחצי שנה, כשהאתר יגזור עמלה של 20% מכל עסקה
החל מלפטופ, דרך ויטמינים ועד מכונית: אתר ushops מאפשר יבוא אישי של מוצרים מארה"ב ומציע שירות "קונים בשבילך"
חנויות הפועלות מתוך עמודי הפייסבוק הן טרנד הולך ומתרחב: הגולשים עוברים במחי "לייק" לסל הקניות, מדווחים לחבריהם על הרכישה ואף עשויים להתערב בקביעת המחיר
"גלובס" ממשיך לבדוק איך לצמצם את ההוצאה הכבדה על ספרי הלימוד: קניית ספרי לימוד משומשים באינטרנט תוזיל עד 60% מהמחיר ■ הבעיה: חלק גדול מהספרים לכיתות הנמוכות לא ניתן לשימוש חוזר
מדד המותגים: ההתרסה מול אמזון היא נקודת ציון בדרך להפוך מס' 1 במכירות און-ליין
לפני שנה רכשה ענקית המסחר המקוון 49% מהסטרט-אפ ב-22.5 מיליון דולר ■ בעזרת הפלטפורמה של החברה מתכוונת eBay להרחיב את מערכת הפעלה למסחר מקוון
המטרה: להגביר את המכירות בסקטור המוזיקה של החברה ■ לאמזון מאגר של מעל ל-15 מיליון שירים למכירה ברשת
בשורה העליונה דיווחה החברה על הכנסות של כ-9.86 מיליארד דולר ברבעון, זינוק של 38% לעומת הכנסות של כ-7.13 מיליארד דולר ברבעון המקביל אשתקד
רכישתה של Kosmix באה לסייע לחברה לבנות אסטרטגיית מסחר אלקטרוני, שתשלים את המסחר בסניפיה ברחבי העולם ותתן תשובה לפעולותיה של אמזון
עלי אקספרסSHEINTEMUאמזוןבוקינגטרמינל Xקמעונאותקניות באינטרנטשופ אנליטיקסשופרסל