במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - חישגד של מפעל הפיס עם השקעה של כ-1.3 מיליון שקל בשבוע החולף
על-פי החשד, חסין - המנהל כיום חברה לתיווך, ייעוץ וייזום השקעות - לא דיווח לרשויות המס על הכנסותיו משנת 2006
במסגרת תוכנית "מתקנים 2020", יוגדלו משמעותית ההקצבות למתקני אימון לנוער ולספורט עממי, ותינתן העדפה ליישובי פריפריה; הטוטו-ווינר יהיה המממן העיקרי, עם השקעה של 150 מיליון שקל מדי שנה
מסיבה שעדיין אינה ברורה הצעיר עורר את חשדם של אנשי משרד הפיס, ולכן הוחלט לטמון לו מלכודת ■ היום הוא זומן למשרד כדי לקבל כביכול את הצ'ק הנחשק, אך לצערו חיכתה לו שם הפתעה לא נעימה
HOT ממשיכה את סדרת הקמפיינים בכיכובם של אנשי "הבורר" ומובילה את טבלת המותגים המושקעים השבועית
מטרת הצבתו על הכורסא המפנקת של יו"ר הפיס, היא הרחקתו ממרכז ההחלטות בירושלים
נשיא התאחדות התעשיינים נחוש לסיים את הקדנציה לאחר 6 שנים ■ "אני מאמין גדול ששינוי רדיקלי במערכת החינוך שנוגע גם לנושאים כספיים, הוא הערוץ היחיד שדרכו ניתן לקדם את המשק"
פתאל אמר בכנס באילת "הקזינו הכי גדול בישראל זה מפעל הפיס" ■ המפכ"ל לשעבר, אהרונישקי: "קזינו הוא דבר שיש לפתחו; הדרך בה ישראל מתמודדת היום עם הימורים לא חוקיים פשוט לא מצליחה"
מנויי הפיס חסרי המזל ועוד כ-150 נוסעים "רגילים" עלו המטוס אתמול ב-16:30, בדרך לסיוט שכלל המתנה ארוכה בשדה - וחזרה של המטוס באמצע הטיסה לנתב"ג
3.5 חודשים אחרי שזכו בפרס הגדול בהיסטוריה של הפיס, הגיעו הבוקר הזוכים לבית מפעל הפיס כדי לקבל את הצ'ק הענק ■ הזוכים - זוג ממרכז הארץ בשנות ה-30, הורים לשני ילדים: "הבטחנו לעצמנו שכלום לא משתנה"
תסתכלו טוב סביבכם: זוכה אלמוני מסתובב בינינו כבר 3 חודשים, מאז חולק הפרס הגדול אי-פעם של הפיס - 74 מיליון שקל ■ כנראה שהוא עצמו כלל לא יודע שהוא זכה, אך בכל יום שעובר הוא מפסיד עוד 3,000 שקל מהריבית
ההחלטה תיכנס לתוקף ב-1 באפריל 2010 ■ במקרה שיצטברו כספים מעבר לסכום המקסימלי שנקבע לפרס הראשון, יגדלו הפרסים המשניים ■ ב"דבאל לוטו" לא יעלה הפרס הראשון על 56 מיליון שקל
ריפרש תלווה את המותג בטוויטר ובזירות תוכן גולשים ■ הפעילות תכלול בין היתר הקמת בלוג, ניהול דיאלוג מול גולשים, כתיבת תכנים וניטור השיחה המתנהלת על המותג ברשת
מלבד זכייתו בפרס הראשון בסכום של 22 מיליון שקל זכה הפנסיונר גם ב-633 אלף שקל ברמות הפרס שבין המקום השני לרביעי
לאחר ההגרלה פנה תושב הצפון למשרדי הפיס וטען כי זכה בפרס אך איבד את הטופס ■ במפעל הפיס מבהירים: "אין טופס - אין זכייה", ומזכירים: אחרי חצי שנה מתבטלת הזכייה
יפעת בקרת פרסום: המפרסמים המובילים במשק לא התרגשו מהמיתון, ומרביתם אף הגדילו את תקציבי הפרסום ב-2009 ■ קוקה-קולה במקום השני ואלקטרה במקום השלישי ■ פרוקטר הקטינה את תקציב הפרסום ב-28%
אביגדור יצחקיגיאוקרטוגרפיההגרלההימוריםהפרסומות הזכורות והאהובותישראל במלחמהישראל מתגייסתלוטופרטנרפרסומות