פלאפון מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-143 אלף דולר
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למקדונלד'ס היא גם המושקעת ביותר השבוע בזמן מדיה - 2 מיליון דולר במחירי מחירון ■ הפרסומת ל-yes שוב מגיעה למקום הראשון בדירוג הפרסומות האהובות זה השבוע השלישי ברציפות
מק-קפה צפוי להגדיל את רווחי החברה בארה"ב במיליארד דולר ■ הקמפיין של מק-קפה יתמקד גם באמריקנים ממוצא אפריקני והיספאני
גברת המבורגר משקיעה בפרסום מסורתי, ונסיכת הקפה משקיעה בטוויטר ופייסבוק
ענקית המזון המהיר משיקה את "סנאק ראפ מק" במספר שווקים בארה"ב, כולל יוסטון
סטארבקס, שמפעילה 1,300 סניפים באירופה, מצמצמת את פעילותה האירופית - ומנגד מקדונלד'ס צפויה להגיע ל-1,200 סניפי מק-קפה באירופה עד סוף 2009
כך עולה ממדד 100 המותגים המובילים של BrandZ המותג קוקה-קולה יורד למקום הרביעי, והחברה הסלולרית צ'יינה מוביל מזנקת למקום החמישי המותג בלאקברי רושם את הצמיחה הגבוהה ביותר: 390%
לקראת חג השבועות, תנובה השקיעה בשבוע שעבר כ-278 אלף דולר בקמפיין לגבינות מכבי שירותי בריאות הובילה את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-106 אלף דולר
החברה עקפה את צפי האנליסטים בשורה התחתונה - הרוויחה ברבעון 87 סנט למניה לעומת צפי ל-82 סנט; ופיספסה בעליונה - ממוצע התחזיות בשוק צפה לה הכנסות של 5.19 מיליארד דולר
חברת הסלולר פרטנר הובילה בשבוע החולף את הפרסום ברשת עם השקעה של כ-134 אלף דולר
הסניף הראשון של "מק קפה" ייפתח בקניון איילון בר"ג הכוונה היא לפתוח עד 25 סניפי "מק קפה" בצמוד לסניפי מקדונלד'ס ב-4 השנים הקרובות הרשת צופה גידול מתון של 6% במכירות השנה ל-500 מיליון שקל
ב-2008 כל המותגים המובילים בתחום המזון המהיר רשמו ירידה, לטובת חלופות זולות יותר כמו חומוס או פלאפל בורגרס בר מתברג גבוה אצל בני-הנוער ברגר קינג ודומינו'ס פיצה מתחזקים בקרב המבוגרים
סלקום השקיעה בשבוע שעבר כ-333 אלף דולר בפרסום OFFLINE וכ-56 אלף דולר בפרסום באינטרנט, ואילו בזק השקיעה כ-304 אלף דולר בפרסום OFFLINE וכ-95 אלף דולר בפרסום באינטרנט
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לאורנג' ממוקמת בראש הדירוג למרות שאינה משודרת כבר שבועיים במקום השני - הפרסומת של מקדולנד'ס לתפריט ב-10 שקל
ביחס לדצמבר נרשמה בכל מסעדות הרשת עלייה של 2.6% במכירות בארה"ב עלו המכירות ב-5.4%; באירופה ב-7.1%; ובאסיה-פאסיפיק, המזה"ת ואפריקה נרשמה עלייה של 10.2% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד
כזכור, ענקית המזון המהיר דיווחה לפני ימים אחדים על כוונתה להרחיב את פעילותה באירופה באמצעות פתיחה של 240 סניפים חדשים
עלי אקספרסהעלאת מחיריםחרם צרכניםישראל במלחמהמזון מהירמסחר מקווןסטארבקסקניות באינטרנטרוסיהשיווק