בשבוע שעבר משקיעים מוסדיים העניקו שווי גבוה של 1.71 מיליארד שקל לרשת הקמעונאות המוזלת מקס סטוק, שעות ספורות לאחר מכן פוקס דיווחה על כניסתה של הרשת היוונית המוזלת - ג'מבו - לישראל
שעות מעטות לאחר שקרן אייפקס הובילה את מקס סטוק לבורסה לפי שווי של יותר מ-1.7 מיליארד ש', נודע כי ויזל מקבוצת פוקס נכנס לתחום הקמעונאות המוזלת באמצעות רשת ג'מבו היוונית • האם ענף הסטוק נמצא בפני שלב חדש וחריף בתחרות, ומה זה אומר על תג המחיר שהוצמד למקס סטוק?
עם סגירתה, התמחור בהנפקה עלה ל-12 שקלים למניה, לעומת השווי המקורי שנקבע על טווח של 9-11 שקלים למניה, וזאת כשהצפי המוקדם היה כי ההנפקה תתבצע לפי שווי חברה של כ-1.5 מיליארד שקל
ביקושי יתר גדולים להצעת המכר של אייפקס והמייסדים, שתכלול כשליש ממניות רשת המוצרים המוזלים תמורת כחצי מיליארד דקל • מדובר בשווי הגבוה פי 5 מזה שבו השקיעה הקרן בחברה
בעשור האחרון התפתח בישראל התחום החם של "חנויות הסטוק", שכעת מקבל זרקור משוק ההון בזכות ההנפקה המתוכננת של רשת מקס סטוק • בזמן הסגר הכלכלי, הציבור הגדיל את היקפי הקניות שלו בחנויות הסטוק, יחד עם יתר חנויות המוצרים לבית
בעלי המניות ברשת המוצרים המוזלים לבית מבקשים למכור כרבע ממניות החברה לפי שווי של 1.4 מיליארד שקל, לעומת שווי של 300 מיליון שקל בזמן הרכישה ב-2017 • הרשת מציגה רווח נקי של 33 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2020, שבה נהנתה מעלייה במכירות מוצרי מיגון • הרווח המצטבר בשלוש וחצי שנים - 185 מיליון שקל
ככל הידוע, מקס סטוק מבקשת לבצע את ההנפקה לפי שווי של כ-1.4 מיליארד שקל • טיוטת תשקיף ראשונה חושפת כי רשת המוצרים המוזלים סיכמה את המחצית הראשונה של השנה עם קפיצה של 34% בהכנסות שהגיעו ל-472 מיליון שקל, לצד שיפור של 8% ברווח הנקי, שהסתכם בכ-33 מיליון שקל
מנגנון ההנפקה באמצעות הצעה לא אחידה, שהתחיל לצבור תאוצה בבורסה בשנתיים האחרונות, נתמך בביצועי המניות המונפקות בטווח הקצר שלאחר תחילת המסחר בהן
ל"גלובס" נודע כי אבן צ'ארלס ניומן, מבעלי מקס סטוק, הוא האיש שעומד מאחורי רשת קמעונאות האופנה המוזלת DMF שנפתחה לאחרונה בישראל
הקמעונאית הבינ"ל מיניסו טענה כי סימן המסחר שלה "הועתק באופן בוטה ע"י מקס סטוק בצורה שיש בה משום הטעיית ציבור הצרכנים, גניבת עין והפרת סימן מסחר" • ביהמ"ש קבע כי כי רשת מקס סטוק שבשליטת קרן אייפקס תסיר את הלוגו מכל חנויותיה בתוך 60 יום
הרשת, המשווקת תיקים, הלבשה, מוצרים לבית ומוצרי טיפוח, פועלת בעיקר באסיה, ומחיריה נעים בין דולר אחד ל-100 דולר ■ המפעל הקוריאני ייצר מוצרים ייעודיים לשוק הישראלי
קבוצת יוניון, זכיינית H&M ו-COS בישראל, תפעיל בישראל את חנויות DAISO JAPAN ■ שתי החנויות הראשונות של הרשת צפויות להיפתח כבר בקיץ הקרוב
ההסכם נחתם ■ הרשת מוכרת בין היתר ריהוט, ציוד חזרה לבית הספר, כלים חד-פעמיים, הלבשה וטקסטיל במחירים נמוכים ■ אייפקס תשלום 170 מיליון שקל
רשת מקס סטוק מתפרשת על פני 41 סניפים ברחבי הארץ, המחזיקים במגוון של מעל 10,000 פריטים בכל סניף ■ מחזור המכירות של הרשת מוערך ב-360 מיליון שקל
אייפקסדוחות כספייםהפניקסהראל ויזלאירועים ומינוייםזהבית כהןחנויות סטוקפוקסקמעונאותרשתות שיווק