"תוך שאני בולעת את השתייה, הרגשתי מיד תחושה של בחילה וריח וטעם חריף של בנזין/נפט/טרפנטין", תיארה צרכנית בפוסט שפרסמה ברשת החברתית לאחר שפנתה לטיפול רפואי • יפאורה בתגובה: "נבדוק את הבקבוק באופן מיידי וננקוט את כל האמצעים הנחוצים על-מנת לבדוק את המקרה"
ההכנסות של ענקית המשקאות ירדו ב-16% ברבעון הראשון של 2018 והסתכמו ב-7.6 מיליארד דולר - גבוה מציפיות השוק
מנהל רשות המסים הנכנס, ערן יעקב, התבקש ע"י יו"ר המועצה הלאומית לסוכרת לתמוך ביוזמה של הארגון להטיל מס מיוחד על משקאות ממותקים • יעקב היה חבר בוועדת האסדרה לתחום המזון ותמך בעמדה זו בעבר
התוויות על בקבוקי המשקה שאתם קונים בסופר מספרות המון על המשקאות שבפנים ■ אם אתם רוצים לדעת מה אתם באמת שותים, כדאי להתחיל לקרוא מה כתוב בהן
כך העיד יואב נחשון, בכיר בחברה המרכזית למשקאות, משווקת קוקה-קולה בישראל, במסגרת דיון בתביעה ייצוגית נגד החברה בטענה כי ניצלה את כוחה המונופוליסטי ■ השופט עופר גרוסקופף לנחשון: "פורש הוא לא מונופול, אז אני לא בודק אותו בכלל"
שופרסל השיקה מותג פרטי של קולה, שלווה בשיווק אגרסיבי, מחיר תחרותי ועיצוב כמעט זהה למקור ■ האם מדובר בצעד קטן בדרך של הרשת להפוך למותג-על מפלצתי? סרטון מיוחד
כחלק מהחדרת מותג הקולה הפרטי שלה, שופרסל מוכרת את המשקה במחיר מוזל ואינה מאפשרת הצבה של המתחרה במסגרת מבצעים לחגים
עד שהתרגלנו לשתות יותר מים ופחות משקאות ממותקים, באה שופרסל ומנסה לדחוף לנו עוד קולה ■ המהלך מגיע חודש בלבד לפני פרסום המלצות הוועדה שעשויה להגביל קמפיינים למזון לא בריא ■ אם במקום קולה היו קוראים לזה סיגריות, אולי היינו מתקוממים יותר
למפעל הטורקי אולקר יש משקה משלו, Cola Turka, שהגיע בשיאו לנתח שוק של 11.4% בטורקיה ב-2004, אך הפך כיום לזניח ■ שופרסל: "המוצר פותח במיוחד כדי להתאים לישראלים, גם להעדפות הטעם וגם לכשרות"
סדרת "קולה שופרסל" בפחית כוללת קולה ודיאט קולה 250 מ"ל, שיוצעו לצרכן במחיר של 2.4 שקלים ■ לרגל ההשקה יתקיים מבצע בו יוצעו 5 פחיות "קולה שופרסל" ב-10 שקלים
לטענת התובע, לאור עמלה גבוהה שגובה הרכבת מזכיין המכונות האוטומטיות בתחנות, ששיעורה מגיע ל-47% - הנוסעים, שהם בבחינת צרכן שבוי, משלמים מחיר מופקע על משקאות וחטיפים הנמכרים במכונות
פיוז טי הולכת וכובשת את השוק עם נתח של 75%, וספרינג טי של יפאורה מחזיקה ב-13% ■ לפי טמפו, שהמותג נסטי עבר לידיה במארס ומאז ביטלה את הגרסה המוגזת והעלתה מחירים, דווקא נראית מגמת שיפור
במאמץ לשפר את תדמיתן הציבורית ולגוון את סל המוצרים שלהן, ענקיות המשקאות פונות לטריטוריות חדשות
ג'יימס קווינסי נכנס לתפקיד מנהל יצרנית המשקאות הקלים הגדולה בעולם בתקופה מאתגרת ■ מה היה הדבר הראשון שעשה, למה הגביע הקדוש של התעשייה לעולם לא יימצא, ואיך עליית הקניות באינטרנט משפיעות על המותג?
החברה המרכזית למשקאות קליםהעלאת מחיריםטמפויפאורה תבורימס קנייהמסיםמשרד האוצרניר ברקתסוכרקוקה קולה