משיקה משקה קולה מופחת סוכר המבוסס על ממתיק הסטיביה ■ סמנכ"לית השיווק ביפאורה: "ציפינו לירידה במכירות, אבל עומק הירידה מפתיע"
המשקה משווק בימים אלה ברשת שופרסל והשיווק יורחב לאחר חג הפסח לרשתות שיווק נוספות
זאת אף שמוצרי קוקה-קולה מיוצרים בארץ ■ היקף המכירות השנתי של מותגי קוקה-קולה בלבד ברשתות השיווק עומד על 820 מיליון שקל בשנה, אך הרשתות כמעט ולא נהנות מהרווח ■ קוקה-קולה ישראל: "המחיר בארץ נמוך"
כדי לבלום צניחה במכירות הקטגוריה, ענקיות המשקאות הקלים משתפות פעולה עם חברות ביוטכנולוגיה במטרה לפתח משקאות דלי-סוכר שיספקו גם טעם טוב
ג'ונתן מילדנהול, האיש שמנהל את אסטרטגיית הפרסום הגלובלית של קוקה-קולה, רוצה מכירות של 100 מיליארד דולר עד 2020 ■ "אני בוחן מהלכים לפי השאלה אם זה יגרום לאמא להיות גאה"
הפעילות, תחת השם "Enjoy Coca-Cola With", תאפשר לצרכן לרכוש את מוצרי החברה כאשר על התווית יופיעו שמו או שמות בני משפחתו או מכריו
המהלך הוא חלק מניסיון לספק למותג לוק עדכני יותר ולרענן את הנראות על המדף
הפרסומות בבריטניה נפסלו בנימוק שהן מכפישות את תעשיית המשקאות התוססים
ל"גלובס" נודע כי זוגלובק תכריז מחר על התייקרות של עד 5% במוצריה, בעוד טמפו תייקר את המשקאות שהיא משווקת, כולל בירות, בשיעור של עד 6%
החברה, שמשווקת בין היתר את מותגי המשקאות RC קולה, תפוזינה, קריסטל ושוופס, הודיעה כי העלייה במחירים תיכנס לתוקפה בתחילת נובמבר
מנכ"ל SodaStream, דניאל בירנבאום: "במקום להודות לנו שאנו אוספים את הזבל שלה, קוקה-קולה שולחת שני מכתבים כביכול מאיימים"
במסגרת ההתרפקות על מטבח נוסטלגי, חזר גם הג'לי כמנה נהדרת לקיץ: קריר וחלקלק, מתוק או חריף ■ השף קונדיטור עופר גל מבוטיק סנטרל רקח לבקשתנו ג'לי, שלוקח הכי רחוק מהאבקות התעשייתיות
רשתות השיווק דיווחו היום כי הן עדיין לא רואות השפעה על מכירות הקולה בעקבות הפרסומים בעולם כי צריכה מוגברת של חומר הקרמל במשקאות גורמת לסרטן
בעקבות הודעת ה-FDA כי אחד החומרים במשקה הקולה הפופולרי עלול לגרום לסרטן, החליטו קוקה-קולה ופפסי לערוך שינויים במתכונים הסודיים שלהן
על אף העלייה במכירות ל-11.04 מיליארד דולר, הרווח ירדו ל-1.65 מיליארד דולר או 0.72 דולר למניה, לעומת ציפיות האנליסטים לרווח של 0.77 דולר למניה
החברה החליטה לאסוף מהמדפים את המשקה קריסטל מנטה מוגז 2 ליטר מתאריך ייצור 3.10.11, "עקב מספר מצומצם של תלונות על טעם וריח לא אופייניים"
החברה המרכזית למשקאות קליםהעלאת מחיריםטמפויפאורה תבורימס קנייהמסיםמשרד האוצרניר ברקתסוכרקוקה קולה