החברה בחרה להשקיע דווקא במותג החלש שלה: המשקאות ייוצרו ללא חומרים משמרים, והאריזות הוחלפו
הודיעה כי ייתכן שבמספר בודד של בקבוקים ישנם משקעים, אך הדגישה כי המוצר בטוח לצריכה ■ מדובר בבקבוקי חליטת צמחים 1.5 ליטר או חצי ליטר, מתאריכי ייצור 27.6.10, 28.6.10, 29.6.10, 30.6.10 או 1.7.10
האם הרעיון הזה בדרך להיות להיט צרכני? עדיין לא ברור ■ כמה מהלקוחות במסעדות שנבחרו לפיילוט של קוקה-קולה התקשו לתפעל את המכונה וחשבו שהיא מתוחכמת מדי, אחרים דווקא חשבו שהיא רעיון גאוני
יצרנית המשקאות הקלים הגדולה בעולם דיווחה כי הרווח הנקי ברבעון הראשון הסתכם ב-1.61 מיליארד דולר, או 69 סנט למניה ■ תוצאות החברה היו נמוכות מתחזיות האנליסטים, שצפו רווח של 75 סנט למניה
רשמה שחיקה ברווח הגולמי וברווח התפעולי ■ מנסה להחזיר עטרה ליושנה: תשקיע 6 מיליון שקל במותג שנדי
רווחי חברת תפוגן עמדו על 8.9 מיליון שקל ■ הכנסותיה של יפאורה-תבורי רשמו ב-2009 ירידה של 1.6% והסתכמו ב-863.9 מיליון שקל
זאת עקב חשש לתסיסה ■ מדובר בבקבוקי מיץ 1.5 ליטר של המותג ג'אמפ
תעלה בקרוב מהלך שיווקי חדש בהיקף של 6 מיליון שקל באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן
זאת לעומת רווח של 43 סנט למניה ברבעון המקביל ■ הכנסות ענקית המשקאות הסתכמו ב-7.51 מיליארד דולר
בנוסף מימשה אופציה לרכישת מניות יקבי ברקן בכ-30 מיליון שקל ■ החברה-הבת טמפו משקאות הגישה טיוטת תשקיף לרשות ני"ע לקראת הנפקת אג"ח
עפ"י הדו"ח: מיץ ענבים "תירוש" מוסיף לתוצאה 36% אלכוהול; "לימונענע" של ספרינג או משקה ענבים של פריגת - 16%; נקטר חמוציות של "תפוזינה" - 32% ■ אגף התנועה בתגובה: "הממצאים חסרי תוקף משפטי"
המשקאות פונקציונאליים דוחקים הצידה את המשקאות המסורתיים
"ברית הצרכנים" תפעל "לקדם את המודעות לתפקיד שיכולים למלא מוצרי קוקה-קולה בסגנון חיים בריא ופעיל"
תרחיב את מאמציה בתחום החינוך התזונתי ■ דוברת החברה: "האיום להטיל מס על משקאות קלים מוכיח את הצורך ליידע את הצרכנים על מה שאנחנו כבר עושים בתחום"
הרווח ברבעון השני מהווה עלייה של 43% לעומת הרבעון המקביל אשתקד ■ ללא פריטים חד-פעמיים הרוויחה החברה 92 סנט למניה, לעומת ציפיית האנליסטים בוול סטריט לרווח של 89 סנט למניה
ענקית המשקאות הקלים אמרה כי תבחן את הבקבוק בצפון אמריקה בהמשך השנה במותג המים Dasani ובמוצרים מוגזים מסויימים ■ ב-2010 תתרחב הבדיקה למותגי המים המועשרים בוויטמינים
החברה המרכזית למשקאות קליםהעלאת מחיריםטמפויפאורה תבורימס קנייהמסיםמשרד האוצרניר ברקתסוכרקוקה קולה