החקירה נקבעה ל-1 למארס במשרדי עיריית חיפה ■ חיפה כימיקלים בתגובה: "ראש העיר יונה יהב ממשיך לפגוע בתעשייה בצפון. החברה פועלת לפי החוק"
חברת נמלי ישראל עירערה נגד ההחלטה לחייבה בתשלום על שטחים ימיים ושטחים שיובשו הערר התקבל באופן חלקי אך הועדה קבעה כי גם הים נחשב למקרקעין
מבקר המדינה בודק חשדות לאי-סדרים ולניגודי עניינים בין חברי הוועדה למינוי רו"ח לבין פירמות רוה"ח ובין רואי החשבון עצמם לחברות המבוקרות ■ הליקויים נחשפו בין היתר בעקבות תלונת משרד רוה"ח שיף-הזנפרץ על אפלייתו לרעה
איגוד משתמשי התובלה הימית בתפזורת פנה לאחרונה למבקר המדינה, בטענה כי מחדל בנמלי הים הסב להם נזק של 2 מיליארד שקל בשני העשורים האחרונים, והוא רק הולך ומחריף
12 יבואניות תבואה טענו כי בשנים 1999-2005 רשות הנמלים גבתה מהן 197 מיליון שקל עודפים על פריקת סחורות ■ השופטת ברון קבעה כי הטענות אינן מבוססות
המדינה דורשת כ-100 מיליון שקל תמלוגים, רטרואקטיבית, מנמל חיפה בעבור השימוש בשטחי הנמל; ועוד עשרות אלפי שקלים לחודש מכאן ואילך
חברת היבוא לב ברון טענה כי התנהלות נמלי ישראל היא "חלק ממסכת דורסנית כמונופולין" ■ נמלי ישראל: אנו מעודדים יבוא מלט. לב ברון משתמשת בביהמ"ש לשפר עמדות במו"מ
השופטת ד"ר מיכל אגמון-גונן ביקרה בחריפות את תנאי המכרז שקבעה חברת נמלי ישראל לבחירת זכיין שיפעיל את רציף המלט בנמל אשדוד
שר התחבורה על הקמת הנמלים החדשים: "הנמל יהפוך למרכז סחר בינלאומי. האחרון שניסה לעשות את זה היה הורדוס. הוא לא ממש הצליח, אך אנחנו נעשה זאת" ■ הנמל באשדוד מתקדם מהר, הערכות נמל חיפה לתחרות אינה מספקת
זאת בעקבות עתירה שהגישה חברת מלט הר טוב, שטענה כי נפלו פגמים חמורים בקביעת תנאי הסף של המכרז
יו"ר הוועד מאיר תורג'מן ל"גלובס": "נציגי האוצר הציעו לנו לתפעל מתחם מסעדות בנמל. שאלנו: למה הכוונה, שנהיה מלצרים? והוספנו בצחוק: אז אולי תתנו דירה לכל עובד. חבל שמה שנאמר בצחוק יצא ע"י האוצר כהודעה רשמית"
הקץ לשביתות בנמל אשדוד - משרדי האוצר והתחבורה, ועד הנמל והסתדרות העובדים הגיעו להבנות סופיות ויכריזו על רפורמה ביום ראשון ■ סל התרבות של העובדים יגדל ב-1.5 מיליון שקל ■ מה יקבלו עכשיו עובדי נמל חיפה?
המנופים יאפשרו לנמל להעניק שירות לאוניות ענק שצפויות לפקוד אותו בשנים הקרובות
חברת ההובלה והלוגיסטיקה תפעיל מסוף רכבת למטענים בנמל אשדוד ■ היו"ר, גידי אלטמן: "זכינו במתחם ייחודי ואנחנו תולים בו הרבה תקוות"
פרידנזון תפעיל מסוף רכבות למטענים בשטח לוגיסטי של 110 דונם בעורף נמל אשדוד ■ תקופת המכרז היא ל-15 שנה עם אפשרות להארכה בעוד 10 שנים נוספות
הרפורמה בנמלים עלולה ליצור מונופולים פרטיים על חשבון הנמלים ה"נכים" בבעלות המדינה
הסתדרות העובדים הכללית החדשהמכרזמשרד התחבורהנמל אשדודנמל חיפהנמליםספינותרשות החברות הממשלתיותשביתה בנמליםתובלה ימית