דירקטוריון החברה צפוי לאשר מחר לחברה להנפיק אג"ח בתמורה לכ-300 מיליון שקל ■ זאב שטיין: "כמחצית הכסף יופנה להשקעה בפיתוח נכסים שנרכשו לאחרונה, ובמחצית השנייה תבחן רכישה של נכסים חדשים"
באילו תחומים יפרצו בשנה הבאה מלחמות השיווק הגדולות? חברי הנהלת איגוד השיווק הישראלי מנסים להמר
רשתות השיווק הגדולות מרחיבות את תחום פעילותן ונכנסות לתחום הבנקאות ■ האם ירוויחו מזעם הציבור כלפי הבנקים וייכנסו לנעליהם?
לקראת פתיחת הסניף גייסה הרשת כ-120 עובדים ■ מהחברה נמסר כי על-פי האסטרטגיה העסקית יהיו לרשת 25 סניפים תוך 5 שנים
במקביל נמשכה ב-12 החודשים האחרונים העלייה בכוח קניית מזון המופנה לסופרים מקומיים זולים - 19.1% כיום לעומת 15.1% לפני שנה
עסקת הרכישה כוללת את סופרמרקט שאשה באשדוד ואת סופרמרקט ברקת בראשל"צ עד כה השקיעה הרשת 187 מיליון שקל ברכישות חנכה לאחרונה סניף חדש באיירפורט סיטי שהוקם בהשקעה של 10 מיליון שקל
[להרשמה לניוזלטר עסקים מתעוררים] הרשת מבקשת להפוך את ציבור הצרכנים לאלה שיסייעו בקביעת המחירים המייצגים ערך אמיתי של מוצרי המכולת
כך דיווחה היום הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה זאת לאחר עלייה של 0.8% ב-3 החודשים יולי-ספטמבר 2008
עם השלמת העסקה, כל 3 סניפי רשת שיווק השקמה בשכונת תלפיות בירושלים יהיו בבעלות רמי לוי
כך עולה מנתוני נילסן לנובמבר התמונה עגומה במיוחד עבור מוצרי המותרות, אך גם עבור מוצרי הבסיס: בביצים ובאורז עוברים למוצרים זולים, המשקאות הזולים עולים במכירות, והקמעונאים נערכים למלחמת מחירים ולהורדה של מוצרים מהמדפים
רשת השיווק יינות ביתן, בבעלות נחום ביתן, מונה 12 סניפים, ומחזור המכירות השנתי שלה עומד על כ-1.2 מיליארד שקל
המודעות להפחתת השימוש בשקיות ניילון אמנם עלתה, אך רק רבע מהלקוחות רוכשים את השקיות הבד הירוקות בסופרמרקטים - בין אם בשל מחירן שנע סביב 4 שקלים לשקית, ובין אם משום ששקיות הניילון מחולקות חינם
דעתם של קברניטי עולם הפרסום, השיווק והיחצנות של הסופרמרקטים השתבשה
משלוחיםקינג סטורקמעונאותקניותקניות באינטרנטקרפוררשת הקמעונאות SPARרשת ויקטורירשתות שיווקשופרסל