מבדיקת "גלובס" לקראת ראש השנה עולה כי התחרות בין הרשתות והמחאה נגד יוקר המחיה דרסו את המחיר הכולל של הסלים וטשטשו את ההבדלים ■ מגה בול הכי הזולה לפי הבדיקה האחרונה
צוות גלובס TV התלווה לדודי מחפוד, מיוזמי מחאת המחירים, למסע בעקבות סל הקניות הזול בישראל ■ הסניפים שנבדקו: אושר עד, רמי לוי ושופרסל דיל ■ צפו בסרטון ובטבלת המחירים
בדיקת "גלובס" מגלה כי בתוך שנתיים חלה התייקרות של יותר מ-10% כמעט בכל המוצרים בסל הצריכה ■ מוצרי המזון הבסיסיים עלו ב-60% ■ עיקר העלייה - בשנה האחרונה
לוי בראיון לגלובס TV: "הפרסום הכי טוב זה מפה לאוזן. בסופו של דבר אתה תלוי בצרכן, ואם אתה לא מרצה את הצרכן - תעשה מה שלא תעשה, זה לא יעזור"
בין המבצעים שחשף מנהל העסקים הראשי ברשת, ריצ'י הנטר, לראש השנה: מבצעי 1+1 ומוצרים ב-10 שקל, ב-20 שקל וב-30 שקל ■ "ניתחנו את הרגלי הקנייה בשנים עברו, על מנת להבין מה הלקוחות רוכשים בתקופת החג"
מפירות התחרות: השוואה בין סל זהה של מוצרים שביצע אתר פרייסל עבור "גלובס" מגלה כי כל 4 הרשתות שנדגמו הורידו מחירים בהשוואה לנובמבר 2008 ■ הירידה החדה ביותר - במגה בול ובשופרסל דיל
השוואת סלי צריכה שביצע אתר "פרייסל" עבור "גלובס" מגלה התייקרות בכל 4 הרשתות שנבדקו - מגה, שופרסל דיל, רמי לוי וחצי חינם העלייה החדה ביותר - 16.5% - נרשמה בשופרסל דיל, והנמוכה ביותר - 7.7% - במגה
הוצאות משק ביתהלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (למ"ס) העלאת מחיריםיוקר המחיהמחירי המזוןמשרד הכלכלהנתון אחד ביוםסופר יודהרשתות שיווקשופרסל