האם שביתת עובדי אל-על, ישראייר וארקיע משנה את הבחירות שלכם בחופשה הבאה בחו"ל? ■ תקועים ומתוסכלים? הצביעו בשאלונים וכיתבו לנו
סקר מיוחד שביצע מכון "מידע שיווקי סי.איי" עבור "גלובס": רק 17% מהנשאלים לא פוסלים על הסף חופשת בטן-גב בטורקיה ■ כמחצית המשיבים מציינים כי הסיבה שלא יטוסו היא האווירה המתוחה ■ ומה לגבי ההיצע? עדיין דל ולא זול
סקר חדש שהקיף כ-60 בכירים בבנקים המרכזיים המנהלים רזרבות בהיקף של כ-7 טריליון דולר מצא כי המדיניות המוניטרית המרחיבה והאגרסיבית וסביבת הריבית האפסית גרמו לבנקים המרכזיים לשלב בתיק ההשקעות גם נכסים מסוכנים
סקר מכון המחקר "מידע שיווקי סי.איי": 86% מהמשתתפים אמרו כי יעמדו דום בצפירה בכל הגילאים בכל רמת השכלה מכל העדות ובכל הארץ, למעט חרדים
סקר כלכלנים ואנליסטים שערך ה-CNBC מראה כי מרבית המשתתפים סבורים כי ה'פד' ימשיך את רכישות האג"ח עד מאי 2014 ■ לפי הסקר, ה'פד' עשוי לרכוש אג"ח בהיקף כולל של עוד 917 מיליארד דולר עד סוף השנה
סקר של ABC – "וושינגטון פוסט" מראה ש-55% מהנשאלים אוהדים את ישראל; רק 9% את הפלסטינים ■ הסקר החדש מצא, ש-70% מהנשאלים רוצים שארה"ב לא תתערב בסכסוך הישראלי-פלסטיני
מטרת הסקר הייתה לבדוק עד כמה השכירים במשק הישראלי מרגישים שמקום עבודתם מנסה לשמר אותם ■ רק 38% מרגישים שמעודדים אותם להישאר במקום עבודתם באמצעות תגמולים כספים
לפי נתוני סקר גאלופ, שפורסמו כמה ימים לפני ביקור אובמה, רק 12% מהנשאלים הביעו אהדה לפלסטינים ■ הנתון הבולט ביותר: עליה עקבית בתמיכה בישראל בעשור שחלף
שירות לקוחות לא מקצועי אינו נדיר, אך רק רבע מהציבור יתלוננו על כך להנהלת החברה, 12% ישחררו קיטור בפייסבוק, ופחות מ-10% יתלוננו בגופים צרכניים ■ הסקר נערך ע"י מכון המחקר מידע שיווקי סי.איי עבור "גלובס"
27% מתעדכנים בחדשות דרך האינטרנט, ורק 5% מתעדכנים דרך הרשתות החברתיות ■ הסקר מגלה גם עלייה באמון הציבור בעיתונאי האינטרנט
כך עולה מסקר שנערך בקרב עוה"ד הבכירים שהשתתפו בכנס של D&B ■ כ-60% סבורים כי מינוי לבני לשרת המשפטים ישפיע במידה מועטה על חקיקה פופוליסטית
מסקר על ההאזנה לרדיו, שערכה הרשות השנייה עבור כנס הרדיו השנתי, עולה כי 54% היו רוצים לשמוע יותר מוזיקה מעל גלי האתר
כך עולה ממחקר שביצע מכון ברנדמן ■ חוסר האונים של הצרכן חמור במיוחד מול משרדי הממשלה, ודווקא מול חברות התקשורת יכולת ההשפעה גבוהה יחסית
סקר חדש של עמותת נטע מראה כי רוב הציבור חושב שאין הבדל, אך יעדיף אישה כאשר צריך ליצור בסיס לשיתוף-פעולה עתידי, וגבר כאשר צריך "לעגל פינות" בכדי להגדיל רווחים
ארה"בהמומלצותטכנולוגיה: בינה מלאכותיתישראל במלחמהמשרדי עו"דעורכי דיןפייסבוקקודקסרשתות חברתיותשכר