בדירוג האתרים ירדה מעט החשיפה של פייסבוק, אך הוא שומר על המקום השני אחרי גוגל
לוואלה יש 67.2% החודש, לעומת 62.4% בינואר; YouTube ירד ל-65.2% ■ TNS החלה לפרסם גם נתוני חשיפה יומיים ושבועיים, בהם מתחזקים אתרי החדשות ע"ח אתרי קניות וחיפוש
לפי סקר TIM לינואר, הפער בין פייסבוק ל-YouTube בגלישה מישראל עומד על 1.6%; לפי גוגל טרנדס, הכניסות לפייסבוק כפולות ■ מה זה אומר על אמינות המדידה? ■ וגם: ב-TIM מתעקשים כי אתר mako של זכיינית ערוץ 2 קשת נחלש דווקא בעיצומו של פסטיבל "האח הגדול"
בתפוז מוחים נגד אי-הכללת קבוצת תפוז אנשים בסקר TIM האחרון ■ הערכות: נתונים מלאים של מדידת הרייטינג החדשה באינטרנט יתקבלו בעוד 3 חודשים
mako ואורנג' התחזקו, יד2 ודפי זהב ירדו ■ שיעור החשיפה השבועי של פייסבוק זינק ב-20% במהלך 2010, והוא האתר השני בגודלו בישראל
לפי סקר TIM, כרבע מיליון גולשים חדשים הצטרפו ב-2010 לקהילת האינטרנט הישראלית
אתר mako של קשת רשם זינוק של 23.1% ■ אתר המסעדות Rest של קבוצת דפי זהב חזר להופיע החודש בסקר TIM, כששיעור החשיפה השבועי שלו עומד על 11.2%
סקר TIM: "גלובס" תופס את הבכורה לאחר זינוק של 26% בגלישה מהבית וזינוק של 56% בגלישה ממקומות העבודה ■ שלישיית הצמרת נותרה ללא שינוי: גוגל, פייסבוק ו-וואלה
בקרב האתרים בישראל נרשמה היחלשות כללית בחודש ספטמבר, על רקע החגים ■ גוגל מוביל עם שיעור חשיפה שבועי של 91.9% ■ 16% מהגולשים מורידים אפליקציות סלולריות
"כוכב נולד" חיזק את mako בחודש אוגוסט ■ יד2 נחלש ב-2.5% לשיעור חשיפה של 30.1%
אתר יד2 זינק ב-16.4% ■ סיום המונדיאל הוביל לירידה בטראפיק של אתרי הספורט ■ האתרים הבינלאומיים ממשיכים לבסס את מעמדם בצמרת האתרים בישראל - בהובלת גוגל, פייסבוק ו-YouTube
"נתבקשנו להחביא היטב תחת האתר הכלכלי הראשי של ה"זה-מרקר", וכך לייצר תנועה גדולה של גולשים באופן שבסקרים נצא טוב ונראה כמה שהאתר פופולארי - והצלחנו בגדול"
עפ"י סקר TIM למחצית הראשונה של 2010, אתר "גלובס" מזנק ב-17.4% בגלישה ממקומות העבודה, בהשוואה ל"דה מרקר" שאיבד 10.4% מהחשיפה ■ מהפך בצמרת: וואלה מידרדר למקום הרביעי, ואת מקומו תופס YouTube
לגוגל שיעור חשיפה שבועי של 91.9% ■ פייסבוק התחזקה ב-5.2% לשיעור של 68.3% ■ וואלה עלתה ב-6.5% לשיעור של 67.8% ■ במקום השישי מדורג אתר Mako של "קשת" שזינק בכ-16% לשיעור של 38%
"גלובס" מוביל בטבלה הכללית עם זינוק של 26%, בהשוואה ל"דה מרקר" שאיבד כ-9% והידרדר למקום 17 ■ "גלובס" מוביל בפער גדול גם בגלישה ממקומות העבודה, עם זינוק של יותר מ-45% ■ 65% מהגולשים בישראל סבורים כי רמת השקיפות באתרים היא בינונית או מועטה
סקר TIM: 62.8% מהגולשים: יד2 הוא הלוח העיקרי לחיפוש דירה להשכרה ■האתר השני בפער ניכר הוא הומלס עם 12.9% ואחריו winwin