סקר TIM

כתבות אחרונות

 

סקר TIM: אוכלוסיית הגולשים בישראל - 4.3 מיליון איש

כ-77% ממשקי-הבית היהודיים מחוברים כיום לאינטרנט, זאת בהשוואה ל-73% בשנה שעברה ■ שיעור הגלישה בקרב משתמשים בגילאי 50 ומעלה עומד על 56%, בהשוואה לשיעור של 90% בקרב בני-נוער

נועה פרג 12/07/2009

סקר TIM לחודש מאי: ynet מתחזק, אתרי קשת ורשת מאבדים גובה

בגזרת האתרים הזרים: יו-טיוב מתחזק ופייסבוק נחלש ■ המיתון הגיע לאינטרנט - ירידה של 7% בקניות ברשת

‎‎נועה פרג‏ 16/06/2009

סקר TIM לאפריל: וואלה מצמצם את הפער מגוגל; רק 1% מהגולשים הישראליים בטוויטר

הבאזז נגמר - ואתר Mako של קשת מאבד 22.6% עם סיום "האח הגדול VIP" ■ רק 18% מהגולשים מדווחים כי שמעו על טוויטר

נועה פרג 13/05/2009

סקר TIM למארס: "האח הגדול VIP" הביא לשיא בחשיפה למאקו, ירידה של 20% לנענע 10

מרבית האתרים רשמו ירידה בחשיפה החודש, למעט פייסבוק ; הפער בין וואלה ל-ynet ממשיך להצטמצם - ועומד על 133 אלף גולשים לשבוע בלבד

‎‎ארז וולברג‏ 05/04/2009

סקר TIM לפברואר: נענע10 מתחזק - גם הפעם בזכות "הישרדות"; מאקו נחלש לפני השפעת "האח הגדול VIP"

ynet מתחזק בפברואר, לעומת וואלה שנחלש מעט ; MSN נכנס לעשירייה ; עוד בסקר: 60% מהגולשים נוהגים לקרוא טוקבקים

‎‎נועה פרג‏ 15/03/2009

מנכ"ל TNS דורי שדמון: "סקר TIM עדיין חי ובועט, המדידה האחידה לא תחליף אותנו"

אבינעם ברוג, מנכ"ל מרקט ווטש-גמיוז שזכתה במכרז המדידה באינטרנט: "כשתתחיל המדידה בישראל - סקר TIM כבר לא יהיה רלוונטי"

‎‎נועה פרג‏ 09/03/2009

סקר TIM לינואר: "גלובס" שומר על מעמדו כאתר הכלכלי מספר 1 בישראל - ופותח פער גדול מ"דה מרקר"; וואלה, נענע10 ויד 2 מתחזקים - ירידה ל-ynet

סקר מיוחד לרגל המלחמה מעלה כי כ-50% מהגולשים "צרכו" אינטרנט יותר מהממוצע ; לפי הסקר, אתר "גלובס" מקדים את "דה מרקר" ב-16% בדירוג הכללי ובפער עצום של 37% ממקומות העבודה

‎‎נועה פרג‏ 17/02/2009

ניתוח ממצאי סקר TIM: "גלובס" פותח פער של 68.5% על פני "דה מרקר" בגלישה היומית ממקומות העבודה

ניתוח הנתונים: לאתר "גלובס" יש הרבה יותר גולשים נאמנים שנכנסים מדי יום, ואילו ל"דה מרקר" יותר גולשים מזדמנים שנכנסים לאתר זה פעם בחודש או פעם בשבוע

שירות גלובס 17/12/2008

סוף עידן TIM? גמיוז תחל למדוד רייטינג לאתרים בישראל החל מפברואר 2009

לאחר דיונים עם האתרים השונים תוקם בשבוע הבא ועדת הרייטינג לאינטרנט של איגוד חברות הפרסום ; ynet הוא האתר היחיד שעדיין לא חתם, אך ההערכות הן כי בסופו של דבר יחתום גם הוא על ההסכם

‎‎אורי רודריגז-גרסיא‏ 02/12/2008

סקר TIM לאוקטובר: ירידה בגלישה במרבית האתרים המובילים

לבד מוואלה ומאקו של קשת, נחלשו החודש רוב האתרים המובילים ; הפער בין אתרי הספורט ספורט5 ו-ONE מצטמצם ; אתר "גלובס" ממשיך להוביל מבין האתרים הכלכליים בגלישה ממקומות העבודה

‎‎נועה פרג‏ 18/11/2008

סקר TIM ספטמבר: אתרי קשת ורשת מתחזקים ב-50%; מצטמצם הפער בין ynet לוואלה

באתרים הכלכליים מוביל "גלובס" על "דה מרקר", הן בחשיפה הכללית והן בחשיפה בגלישה ממקומות העבודה ; לאחר התחלה צולעת - נענע10 מתחזק ; b144 של בזק גובר על דפי זהב עם שיעור חשיפה שבועי של 18%

‎‎נועה פרג‏ 27/10/2008

   1234   

   נמצאו 59 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 4