ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, כותב במכתב לראש הממשלה נתניהו, בדרישה שייכנס בדחיפות דיון חירום בנושא "המסתננים" המגיעים לת"א
(עדכון) - הבקרים בימי ראשון תמיד עמוסים מהרגיל, ולשיבושים בתנועת הרכבות דרומה מצטרפת היום סגירתו של חלק מרחוב יגאל אלון בת"א למשך עשרת הימים הקרובים בשל החלפת צינור ביוב
הפרויקט שאושר היום בוועדה המחוזית לתכנון ולבניה יכולל 144 יחידות דיור ■ 30 מתוך ה-144 דירות יהיו דירות קטנות בשטח של עד 68 מ"ר
רק חברה אחת, גינדי החזקות, הגישה הצעה במכרז לדיור בר-השגה בשכונת שפירא בדרום ת"א ■ הסכום היה נמוך בהרבה מציפיות העירייה: 6 מיליון שקל לקרקע
בשלב הראשון הפיילוט יופעל על גגות של בנייני משרדים באזורי תעסוקה ומשרדים בלבד, ואם יוכתר בהצלחה - ייתכן שיורחב גם לגגות של בנייני מגורים
תושבים המתגוררים מסביב לפרויקט של תשובה בת"א הגישו התנגדות לתוכנית, בין היתר בטענה שהגדלת החניות במתחם מסכנת איכות החיים, מגדילה עומסי התחבורה ויציבות המבנים
בתביעה, בהיקף 10 מיליון שקל, נטען כי ריבית הפיגורים מחושבת מתחילת תקופת החשבון - עוד לפני שהתושבים קיבלו אותו ■ "לאזרח בת"א אין פרק זמן סביר לשלם את הארנונה ללא קנס"
ד"ר רינה דגני טענת שהמהלך שמקדמת עיריית תל אביב לא יעזור בפיתרון משבר הדיור ■ ״דירות ריקות לא ישתחררו להשכרה בתל-אביב כתוצאה מתוספת עלות"
גם הפעם הסיבה, לדברי המוכרות - עיריית ת"א, תנובה וסוחרי השוק - היא חוסר הוודאות במשק ■ בפעם הקודמת נדחה המועד האחרון לקבלת הצעות בסוף יולי ■ לא ננקב המועד הבא לקבלת הצעות
משמעות ההחלטה היא כי וולוך לא יוכל לשוב לכהונתו הציבורית כסגן ראש עיריית תל-אביב
בעירייה הודיעו היום כי בכוונתם להכפיל תעריפי הארנונה לדירות מגורים ריקות שלא נעשה בהם שימוש תקופה ארוכה ■ ההחלטה תוגש בשבוע הבא לאישור ועדת הכספים והנהלת העירייה
תשכיר לבית הספר לאמנות "בצלאל" בחוזה ל-15 שנה את המבנה הפנוי ברחוב דב הוז בעיר, הידוע כ"בית צעירות מזרחי", עליו השתלטו פעילי מחאת הדיור בחודש אוגוסט
ויסנר, יו"ר מפלגת הירוקים בעיריית תל-אביב, הורשע בזיוף חוזה שכירות לנכס שבבעלותו במטרה לשלם ארנונה מופחתת וכן בזיוף מסמכים כדי לשנות את ייעוד הנכס למגורים
מדובר על 2,160 דירות לזוגות צעירים שנכללו בתוכנית 3700 מצפון לגוש הגדול ■ לאחר פינוי שדה דב אמורות לקום במתחם כ-12 אלף דירות
התקדמות במו"מ בין העירייה למדינה על הפיכת הקו הירוק של הרכבת הקלה בקרליבך-אבן גבירול לתחתית, בהתאם לדרישת ראש העירייה חולדאי ■ עלות התשתית נאמדת בכ-2 מיליארד שקל
שני המשרדים הסבירו כי קיבלו את הצעת המחיר מיוניברסל מקאן, וכי לא הוסיפו עוד עלויות בשל רצונם לזכות בתקציב הפרסום של העירייה
המומלצותחניהנדל"ן: בנייהנדל"ן: נדל"ן למגוריםנדל"ן: מיסוי ומשפטנדל"ן: תכנוןרון חולדאיתחבורה ציבוריתתכנון ובנייהתל אביב