סקירה מהירה של האמצעים המקוונים שעומדים לרשותנו לקראת העשור הבא
הסיכוי שבעוד עשור גליון זה יהיה פריט אספנים הוא לא מופרך: עידן עיתונות הנייר עומד להיגמר, ומומחים מעריכים כי הקינדל ודומיו הם רק ההתחלה של אופי צריכה חדש לגמרי ■ המהפכה הזו לא תמתין לאף עיתון
כך אומרת אריאנה הפינגטון - מייסדת "הפינגטון פוסט", עיתון האינטרנט הפופולרי בעולם - המבקרת בימים אלה בישראל ■ "אנו מחפשים שיתופי-פעולה טכנולוגיים כדי לשלב אותם באתר. זה נחוץ לשלב הבא של הצמיחה שלנו"
כך עולה מסקר של תפיסות הציבור לתקשורת שנערך ע"י מרכז המחקר פיו ■ המשבר הפיננסי גרם לירידה חדה במכירות המודעות והפרסומות ■ העיתונים המודפסים מאבדים קוראים לטובת העיתונות באינטרנט
על המדיה המודפסת לצעוד עם יתרונותיה ולהפסיק את המאבק חסר הסיכוי באונליין
ותק של 3 שנים בטלוויזיה - עד 13,000 שקל ■ עורך מתחיל באינטרנט יסתפק גם ב-6,000 שקל ■ טאלנט בעיתונות עשוי להרוויח עד 40,000 שקל ■ קופירייטר בכיר יסתפק ב-14,000 שקל ■ ואילו עורך ראשי בעיתון ירוויח עד 120,000 שקל ■ לידיעה המלאה
אמצעי המדיה עוברים לאספקת חדשות אישית לפי דרישות הקורא או הגולש
הכלכלה הצולעת מעלה אצל החברות הבולטות בתעשיית העיתונות ובמגזר התקשורת את השאלה של בניית מודל עסקי שיכלול תשלום על תכנים ברשת
הטייקון המשקיע במותג חזק מציג בפנינו איך נראית השקעה נוצצת חסרת תועלת כלכלית
Viceגלובסאוניברסיטת רייכמןחדשותלי-אור אברבךמדיה דיגיטליתעיתונאיםעיתונותרשתות חברתיותתוכן דיגיטלי