עמרי ידלין

עמרי ידלין
משפטן ומומחה לדיני תאגידים, בעל תואר פרופסור. משמש כמנהל האקדמי של "מרכז פישר לממשל תאגידי ורגולציה של שוק ההון" בפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל-אביב וכדיקן בית-הספר למשפטים במכללת ספיר.

כתבות אחרונות

 
מכללת ספיר / צילום:איל יצהר

"ההצלחה של מכללת ספיר בבחינות לשכת עוה"ד לא מפתיעה"

בראש "רשימת המצליחים" בבחינה נמצאת כצפוי אוניברסיטת ת"א, עם 85% אחוזי מעבר ■ ובמקום השלישי? מכללת ספיר בנגב, בעוד יתר המכללות משתרכות הרחק מאחור ■ פרופ' ידלין, נשיא מכללת ספיר: "כבר כמה שנים אנחנו במקומות הראשונים"

חן מענית 09.05.2017

מת עו"ד ישראל פרי, שהורשע בפרשת הפנסיה הגרמנית

פרי הורשע בגניבת 320 מיליון מארק גרמני מלקוחותיו ונדון ל-10 שנות מאסר, אותן ריצה בביתו בשל מחלת הסרטן ■ פרופ' עמרי ידלין, שייצג אותו: "פרי לא רק שלא התכוון לגנוב, אלא גם לא גנב; נעשה לו עוול קשה"

חן מענית 19.03.2015
עמרי ידלין / צילום: יונתן בלום

פרופ' עמרי ידלין: "נשחקה ההכרה בזכות לייצוג"

נכדו של מייסד ההגנה, בנו של אשר ידלין, שינה כיוון דרומה לפני 5 שנים, והיום הוא נשיא מכללת ספיר ■ הרגע המאכזב בקריירה? ההרשעה של עו"ד ישראל פרי

אבישי מתיה 06.06.2014

שלמה מעוז: "מוסדיים יתנו אשראי גם לאחר 'תספורת' גדולה"

מעוז בכנס באוניברסיטת ת"א: "מי שיגיד שהמוסדיים לא צריכים להמשיך להעניק אשראי לחברה גדולה או לטייקון גדול שהולך להסדר חוב שכולל 'תספורת', צריך להבין שמציאות כזו לא קיימת בעולם המוסדיים"

יוסי ניסן 22.02.2012

עו"ד כספי: "המלצות ועדת הריכוזיות הן התקפה על המגזר העסקי"

פרופ' עמרי ידלין ‎בפאנל על המלצות ועדת הריכוזיות: "חלק מהמלצות ועדת הריכוזיות לא מתיישבות עם האג'נדה של הוועדה ומקטינות את התחרותיות במשק"

יובל יועז 06.12.2011

משפטנים מהאקדמיה: "חוקי מינוי השופטים אינם ראויים"

76 מרצים למשפטים מבקרים את מהלכי החקיקה האחרונים ■ פרופ' ברק מדינה: "זו לא עצומה של שמאלנים או ימניים אלא עצומה בנוגע לכללי המשחק בדמוקרטיה"

אלה לוי-וינריב 21.11.2011

בנק לאומי ישלם 130.8 מיליון שקל לחברה לאיתור נכסי הנספים בשואה

‎הסכום נקבע במסגרת הסכם פשרה, וניתן לו תוקף של פסק בוררות ■ התביעה המקורית עמדה על 305 מיליון שקל

עירן פאר 27.03.2011

מיהם המומחים שהכשירו את שופטי ביהמ"ש הכלכלי?

"גלובס" חושף את רשימת המרצים שליוו את השופטים דניה קרת-מאיר, חאלד כבוב ורות רונן לקראת כניסתם לתפקידם החדש

צמרת פרנט 06.02.2011

"אלה שקוראים לסגור את המכללות למשפטים הם אינטרסנטיים"

דיקני הפקולטות למשפטים במכללות מחזירים מלחמה במחאה על הדמוניזציה שנעשתה לתדמית המכללות ■ על הכוונת: לשכת עוה"ד, האוניברסיטאות וקהילת המשפט בכללותה

אלה לוי-וינריב 21.10.2010

פרופ' ידידיה שטרן: "הממשל התאגידי בישראל לא מתפקד בכלל"

האם רשות נ"יע נשכנית מדי ואולי דווקא חלשה מדי? האם יש אובר-רגולציה? והאם צריך לשבור באמצעותה את הריכוזיות במשק? ■ מומחים לדיני תאגידים - ידידיה שטרן, עמרי ידלין, שרון חנס ואירית חביב-סגל - דנים בסוגיות החמות

אלה לוי-וינריב 01.07.2010

"בוודאי שאפשר לשלם למנהלים מיליון שקל בחודש, למה לא?"

בשנה החולפת חילחלו דיני ני"ע עמוק יותר אל תוך ההוויה העסקית ■ "גלובס" כינס את מומחי האקדמיה המובילים לדיני תאגידים - הפרופסורים ידידיה שטרן, עמרי ידלין, שרון חנס ואירית חביב-סגל - לשיחה על הנושאים הבוערים

אלה לוי-וינריב 24.06.2010

הקרב על הדירקטוריון

גם לאחר פסק הדין בעתירת אליהו לא ברור מי זכאי להציע מועמדים לדירקטוריון באסיפה

פרופ' שרון חנס 07.03.2010

פרופ' שרון חנס: "המשבר הכלכלי נגרם מעודף רגולציה"

"לבייב לא רוצה לרדת מ-51% שליטה בחברה שלו, ובצדק מבחינתו. זו דוגמה לכך ששליטה שווה הרבה כסף במשק הישראלי - לא באשמת המשפחות ששולטות בחברות, אלא באשמת המבנה התרבותי-כלכלי-משפטי"

אלה לוי-וינריב‏ 20.10.2009

פרופ' עמרי ידלין: "גם לדרומיים מגיע בית-ספר למשפטים"

ידלין, דיקן ביה"ס החדש למשפטים במכללת ספיר: "אני לא שותף לביקורות נגד המכללות; אם אנשים חולמים ללמוד משפטים - אסור למדינה למנוע מהם להגשים זאת" ■ על ישראל פרי: "הוא חף מפשע ונעשה לו עוול גדול"

אלה לוי-וינריב 31.07.2009

עו"ד שוני אלבק: "בית משפט כלכלי יאפשר להפחית את הרגולוציה על ניירות ערך"

לדברי היועץ המשפטי של רשות ני"ע, "תיק ניירות ערך לוקח בין 6-7 שנים בבית המשפט, כולל הערעור; ב-9 השנים האחרונות אושרה תובענה ייצוגית אחת בדיני ניירות ערך, והיקף התביעות הייצוגיות בתחום הולך ופוחת"

הדס מגן 12.05.2009

פרופ' עמרי ידלין, חבר בצוות ההגנה של ישראל פרי: "10 לקוחות לא מרוצים שלחו ל-10 שנות מאסר אדם שייצר 4 מיליארד שקל ל-9,000 לקוחות"

ל"גלובס" נודע כי פרי יגיש בקשה לדיון נוסף בפסק דינו של העליון, שדחה את ערעורו על הרשעתו בגניבת כ-320 מיליון מארק גרמני בפרשת הפנסיה הגרמנית ; ידלין בראיון בלעדי: "שנתי נודדת מעומק הבעיה במערכת המשפט"

אלה לוי-וינריב 16.02.2009

   12   

   נמצאו 17 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2