תקציב הפרסום של קבוצת טורנדו עומד על 40 מיליון דולר במחירי מחירון
משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי מטפל בתקציב מאז 1988 ■ עפ"י הערכות המבוססות על דוחות ACE, היקף תקציב הפרסום עומד על 20 מיליון שקל בשנה
ענף הפרסום היה בין הראשונים שהחלו בפיטורי עובדים ■ האם זה בגלל המפרסמים שנלחצו מהמחאה החברתית וסגרו את הברז - או שזהו לחץ לא מוצדק?
על התקציב, בהיקף של כ-4 מיליון שקל, מתמודדים יהושע TBWA, פוגל-אוגילבי, פרסום אברהם, לעומק התודעה ורגב-קויצקי
גורן שימש כמנכ"ל המשרד מאז יולי 2010 ■ בשלב זה לא ימונה לו מחליף
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין הצליח בזכות הרעיון הקריאטיבי והשימוש בשיר המוכר
שקד, שעזב לאחרונה את ענבר-מרחב, בוחן אפשרויות נוספות, בהן הצטרפות כשותף ל-G גרופ של יפית גרינברג ועבודה בסוכנות פרסום במזרח אירופה
זרמון-גולדמן וענבר-מרחב הציגו פרזנטציות קריאטיביות בפני הנהלת החברה
ראובני-פרידן זכה במקום הראשון בדירוג משרדי הפרסום של "פירמה" ■ פרידן: "אם 10 הפרסומאים הגדולים לא ירוויחו, לעם לא תהיה אפילו דירת שני חדרים"
למרות מיקומם בתחתית הרשימה, הנה כמה משרדים שכדאי לשים לב אליהם ■ דירוג "פירמה": משרדי הפרסום של השנה 2011
לדברי יו"ר איגוד חברות הפרסום, מודי כידון, סגירת ערוץ 10 תביא לעלייה דרמטית במחירי הספוטים בטלוויזיה ולכיווץ השוק - דבר שישפיע על מאות עובדים
ענף הפרסום, שנמצא במשבר כלכלי וגם קונספטואלי, צריך לעבור מהר לאינטראקטיב ■ דירוג "פירמה": משרדי הפרסום של השנה 2011
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הוט לשידורי הפסטיגל ב-VOD - בראש הזכורות
מדובר במתחם המגורים החדש של חברת גרין פארק בשכונת נווה-שרת בצפון ת"א ■ על-פי הערכות, היקף התקציב עשוי לעמוד על כמה מיליוני שקלים
במקביל פנו לטורנדו משרדים המעוניינים לטפל בתקציב, בהם ענבר-מרחב, פוגל-אוגילבי, יורו ישראל, הביילינים וברוקנר-נטע ■ ב-2010 עמד תקציב הפרסום של הקבוצה על 40 מיליון דולר
ויסוצקי רכשה את קונדיטוריית לחמי בתחילת 2011 מידי איש העסקים סטף ורטהיימר ומשפחת זהר תמורת כ-6.5 מיליון דולר, והיא עומדת לבצע השקה מחודשת למותג
יורם אלטמןמינוי בכיריםרשת 13