גיאוקרטוגרפיה: קמפיין מזרחי-טפחות הכי זכור ■ קמפיין סלקום - הכי מושקע השבוע
ל"גלובס" נודע, כי על התקציב צפויים להתמודד גיתם, ברוקנר, באומן, אדלר וגם שלמור שמחזיק בתקציב
תקציב הפרסום של המותג נביעות עובר ליהושע TBWA ובאומן-בר-ריבנאי מקבלים את פריגת וקרלסברג
תקציבים גדולים, תמורה קטנה: כשמשרדי הפרסום בודקים את החשבונות בסוף החודש, הם מגלים שהתקציב הנחשק היה בעצם הפסדי ■ טורנדו, המשביר וביטוח ישיר הם דוגמאות טובות
גיאוקרטוגרפיה: לאחר היעדרות, פרטנר מעלה קמפיין בשפה התקשורתית הישנה
אם העסקה תצא לפועל, היא תבוצע מול יורם באומן לאחר שירכוש את חלקם של השותפים האחרים במשרד ■ רגב-קויצקי שבשליטת באומן יהפוך לליאו ברנט
ב-2011 עמד תקציב הפרסום של ישרוטל על כ-14 מיליון דולר במחירי מחירון
מותג הקונדיטוריה "לחמי" צפוי לעבור מיתוג מחדש תחת הבעלות של ויסוצקי
על התקציב, בהיקף של כ-5 מיליון שקל, מתמודדים משרדי הפרסום LEAD מקבוצת אדלר-חומסקי, אשכנזי-זלצמן ושמעוני-פינקלשטיין-ברקי
גיאוקרטוגרפיה: 012 סמייל עם הפרזנטור אייל קיציס - בראש הפרסומות הזכורות
התקציב יצא באחרונה למכרז, לאחר 13 שנה שבהן הוא טופל בבאומן-בר-ריבנאי
באומן-בר ושטרית מדיה גרופ הגישו הצעות למכרז, אף שכלל דרישות לא שגרתיות
לאחרונה החליטה הרשת לצאת למכרז על תקציב הפרסום ■ מנכ"ל באומן: "בעקבות הסיטואציה אליה נקלעה הרשת החלטנו להיפרד ביוזמתנו מ-ACE"
שקד ימונה לשותף שווה במשרד, יחד עם יורם דרורי, טובית שלומי ו-BBDO
מותג האופנה האמריקני ישווק בארץ ע"י קבוצת פוקס ■ היקף תקציב הפרסום של אמריקן איגל מוערך ב-5 מיליון שקל ■ המותג יושק בישראל בפברואר הקרוב
יורם אלטמןמינוי בכיריםרשת 13