הפרסומת של בנק מזרחי-טפחות - הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: לאחר היעדרות, פרטנר מעלה קמפיין בשפה התקשורתית הישנה

הפרסומת של בנק מזרחי-טפחות, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, היא הפרסומת הזכורה ביותר השבוע. שיעורי הזכירה של הפרסומת גבוהים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות, העומד כעת על 11.3%. על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום, בפרסומת הושקעו השבוע 1.25 מיליון דולר (במחיר מחירון).

הפרסומת של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, באמצעות לפ"מ, ממשיכה להוביל זה השבוע השני ברציפות את מדד הפרסומות האהובות. הפרסומת רושמת שיעורי אהדה של 23.7% - שיעור נמוך ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות. בפרסומת הושקעו השבוע 944 אלף דולר (מחירון).

הפרסומת של בזק בינלאומי, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, היא הפרסומת שנהנתה השבוע מההשקעה הכספית הגבוה ביותר. היקף ההשקעה בפרסומת עמד לפי יפעת בקרת פרסום על 1.67 מיליון דולר במחירי מחירון. מבחינת אהדה וזכירות ממוקמת הפרסומת באמצע, עם שיעורי אהדה של 7.2% ושיעורי זכירה של 5.1%.

הפרסומת של yes, בכיכובו של אקי אבני ובאמצעות מקאן-אריקסון, לא מצליחה לשחזר את ההצלחות הגדולות של פרסומות החברה מהעבר ורושמת שיעורי זכירה של 7.1% ושיעורי אהדה של 9.9%.

לאחר היעדרות ממושכת מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות ומהאוויר בכלל, פרטנר חוזרת עם קמפיין חדש, שחוזר לשפה המוכרת והישנה שליוותה את פרטנר בעידן שטרום השפה החדשה.

הקמפיין, באמצעות ברוקנר-נטע-יער, רושם שיעורי זכירות של 3.5% ושיעורי אהדה של 4.7%. עם זאת, יש לקחת בחשבון שהפרסומת עלתה בהתחלה באמצעות טיזרים, ולכן היא עשויה לרשום בשבוע הבא נתונים טובים יותר.

עוד עולה מנתוני יפעת בקרת פרסום כי השבוע נרשמה ירידה קלה במספר הפרסומות והחסויות ששודרו לעומת שבוע שעבר: השבוע שודרו 388 פרסומות וחסויות לעומת 392 בשבוע שעבר.

לעומת זאת, ההיקף הכספי של ההשקעה בפרסומות עלה השבוע בצורה משמעותית והוא עומד על כ-44 מיליון דולר במחירי מחירון, לעומת 32.5 מיליון דולר בשבוע שעבר.

הפרסומות הזכורות והאהובות 15 דצמבר
 הפרסומות הזכורות והאהובות 15 דצמבר