ענת ביין-לובוביץ'

כתבות אחרונות

 

המגע של מיקי חיימוביץ': ביטוח ישיר - הפרסומת הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: טל פרידמן מזניק את המשרד להגנת הסביבה לפסגת האהובות

ענת ביין-לובוביץ' 24.05.2012

יהושע וגליקמן מתמודדים על הפרסום של דואר ישראל

רוב המשרדים העומדים בתנאי הסף במכרז על תקציב הפרסום של דואר ישראל החליטו שלא לקחת בו חלק ■ ברוקנר-נטע-יער, דרורי-שלומי-שקד, רגב-קויצקי, ראובני-פרידן וגלר-נסיס ימנעו כנראה מהשתתפות

ענת ביין-לובוביץ' 22.05.2012
ברוקנר נטע יער | לפני כולם

משרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער יטפל בתקציב רולדין

היקף הפרסום של רולדין ב-2011 עמד על 1.3 מיליון דולר במחיר מחירון ■ תקציב רולדין טופל בשנתיים האחרונות במשרד הפרסום זרמון-גולדמן

ענת ביין-לובוביץ' 22.05.2012
בנק אגוד | לפני כולם

לעומק התודעה יטפל זמנית בתקציב הפרסום של בנק אגוד

משרד הפרסום מטפל בשנתיים האחרונות בתקציב האינטראקטיב של הבנק ■ היקף הפרסום של בנק אגוד עמד ב-2011 על כ-8.8 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 21.05.2012

דסי וגנר ועמית סנדיק ממזגות את פעילות יחסי הציבור

המשרד הממוזג ייקרא "וגנר סנדיק אסטרטגיה תקשורתית", והשתיים ישמשו כמנכ"ליות משותפות

ענת ביין-לובוביץ' 21.05.2012

"חברות הסלולר הוותיקות יפטרו עובדים אך יביאו כסף לפרסום"

ענף הפרסום מתאים את עצמו למציאות החדשה: שחקני הסלולר, שהשקיעו עד כה בעיקר בפרסום תדמיתי, ייאלצו להיכנס לזירה של המחיר, אך בטווח הארוך הם יידרשו ליצור בידול ■ וגם: מה יקרה עם תקציבי הפרסום של השחקנים החדשים?

ענת ביין-לובוביץ' 21.05.2012

הפרסומת למזגני טורנדו עם שון גיטלמן - האהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לביטוח ישיר עם מיקי חיימוביץ' - בראש מדד הזכורות

ענת ביין-לובוביץ' 17.05.2012
באומן בר ריבנאי | לפני כולם

מקאן, יהושע ובאומן-בר-ריבנאי פרשו ממכרז טמבור

היקף התקציב אינו גדול ועומד על 2.5 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 16.05.2012
בנק אגוד | לפני כולם

בנק אגוד מפסיק את ההתקשרות עם גלר-נסיס

היקף הפרסום של בנק אגוד עמד ב-2011 על כ-8.8 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 15.05.2012
גיא גורן | לפני כולם

פוקס-גורן-גלעדי זכה בתקציב הפרסום של סיטרואן

היקף התקציב ב-2011 עמד על 11.6 מיליון דולר במחירי מחירון ■ מדובר בהישג משמעותי לפוקס-גורן-גלעדי, שאינו נמנה עם 20 משרדי הפרסום הגדולים

ענת ביין-לובוביץ' 15.05.2012
משרדי פרסום | לפני כולם

מסתמן: ראובני-פרידן יטפל בתקציב הפרסום של סימילאק

ב-2011 עמד תקציב הפרסום של סימילאק על 7.1 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 14.05.2012

ראובני-פרידן זכה במכרז על תקציב הפרסום של רכבת ישראל

בשלב הגמר התמודדו על התקציב גם אדלר-חומסקי, גיתם BBDO ושמעוני-פינקלשטיין-ברקי ■ ב-2011 עמד התקציב על 4.9 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 14.05.2012

בעקבות חשיפת "גלובס": תנובה נפרדת מגיתם BBDO

‎‎מסתמן: המרוויח הגדול מהמהלך יהיה גליקמן-נטלר-סמסונוב, שיקבל את תקציב מאמא עוף וטירת צבי ■ עפ"י הערכות, מקאן יקבל את המותגים פיראוס ועמק‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ' 13.05.2012

בייגל בייגל שוב בראש דירוג הפרסומות האהובות

לאחר כחצי שנה, הפרסומת חוזרת לסבב נוסף באוויר ורושמת 19.6% אהדה ■ הפרסומת של בזק עם גידי גוב - הכי זכורה והכי מושקעת השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 10.05.2012
JWT | לפני כולם

תקציב הפרסום של אופיר טורס עובר למשרד זרמון DDB

היקף הפרסום של אופיר טורס עמד ב-2011 על כ-6.9 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 09.05.2012

אחרי 12 שנה: מקאן מפסיק לטפל בתקציב "דה מרקר"

ממשרד הפרסום נמסר כי "שני הצדדים החליטו להיפרד משום שענף העיתונות אינו מאפשר כיום לעיתונים לצאת במסעות פרסום עצמיים"

ענת ביין-לובוביץ' 08.05.2012

   232233234235236237238239240241242243244245246   

   נמצאו 4230 כתבות   |   עמוד 239 מתוך 265