ענת ביין-לובוביץ'

כתבות אחרונות

 
באומן בר ריבנאי | לפני כולם

קוקה-קולה: תקציב ספרייט עובר לבאומן ותקציב פאנטה לגליקמן

משרד הפרסום פובליסיס ישראל (גלר-נסיס), שטיפל במותגי המשקאות ספרייט ופאנטה עד כה, ימשיך לטפל בפעילות הדיגיטל של רוב מותגי החברה

ענת ביין-לובוביץ' 24.10.2012
אדלר חומסקי | לפני כולם

LEAD של אדלר-חומסקי זכה בתקציב הסוכנות היהודית

מתחילת השנה פרסמה הסוכנות היהודית בהיקף של 275 אלף דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 23.10.2012
פרזנטור | לפני כולם

גורי אלפי ישמש כפרזנטור של מותג הסלולר YouPhone

קמפיין ההשקה למותג הסלולר של קבוצת אלון יעלה באמצעות שטרית מדיה גרופ

ענת ביין-לובוביץ' 22.10.2012
יהושע TBWA | לפני כולם

אחרי פחות מחצי שנה: שלמה SIXT ויהושע TBWA נפרדים

ל"גלובס" נודע כי הקבוצה מחזירה את תקציב הפרסום שלה לארועטי-ברמן GPS

ענת ביין-לובוביץ' 21.10.2012
המשביר לצרכן | לפני כולם

מסתמן: פוגל-אוגילבי יטפל בתקציב 365 COST

תקציב הפרסום של רשת השיווק של המשביר יעמוד על 10 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 18.10.2012

הפרסומות הזכורות והאהובות: ביטוח 9 מיליון חוזרת להוביל

גיאוקרטוגרפיה: 9 מיליון הכי זכורה, אהובה ומושקעת השבוע ■ בשבוע האחרון קטן סך ההשקעה בפרסומות ■ באומן-בר-ריבנאי הכניס 4 פרסומות לטבלה

ענת ביין-לובוביץ' 18.10.2012

ספי שקד: "לא אדבר עם התקשורת, לא ארדוף אחרי לקוחות"

שקד בראיון למגזין "פירמה": "היום הפאן נגמר. הגיע הזמן לעבוד" ■ רמי לוי זה מותג חזק מאוד, טוב יותר משופרסל או ממגה, והוא נבנה בכלל בלי פרסום"

ענת ביין-לובוביץ' 18.10.2012
יעקב קדמי | לפני כולם

מקאן רוצה נתח מתקציב פרטנר: הציג מצגת אסטרטגית

מקיים מזה חודשים ארוכים פעילות מתחת לפני השטח בניסיון לקבל הזדמנות להתמודד על התקציב ■ המצגת הוצגה גם בפני יעקב קדמי, סמנכ"ל השיווק הפורש

ענת ביין-לובוביץ' 16.10.2012

"חברות שימשיכו לשתוק לא יוכלו לגבות פרמיה על המותגים"

המחאה הצרכנית הכניסה את רוב המפרסמים לשיתוק, ועבור חלק מהשחקנים זה עשוי להפוך לאסטרטגיה ■ ואולם, אנשי הענף סבורים כי אסטרטגיית "הבונקר" טובה רק לטווח הקצר, ומי שיוותר על השיווק והפרסום הקלאסי עלול להינזק

ענת ביין-לובוביץ' 16.10.2012
אדלר חומסקי | לפני כולם

רשת האופנה גאפ נפרדת ממשרד הפרסום אדלר-חומסקי

לפני מספר חודשים עברה הבעלות על הרשת לידי ג'ואי שוובל, בעלי גוטקס ■ היקף הפרסום של גאפ עמד מתחילת השנה על 125 אלף דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 15.10.2012
אידיאולוג'יק | לפני כולם

מייסד אידיאולוג'יק ינון לנדנברג עוזב את קבוצת פובליסיס

ללנדנברג יש אמנם מניות בקבוצת פוליסיס, אך על-פי ההערכות כבר בתקופה הקרובה ירכשו בעלי המניות הצרפתים את האחוזים הבודדים שנותרו בידיו

ענת ביין-לובוביץ' 14.10.2012
אליקים הרמן | לפני כולם

תקציב רשת נעלי SCOOP עוזב את אליקים-הרמן

רשת SCOOP מעבירה את תקציב הפרסום למשרד קטן בשם S.T.ART UP

ענת ביין-לובוביץ' 11.10.2012

גוגל משיקה אתר לעבודות הפרסום הדיגיטליות הטובות בעולם

באתר נכללה עבודה ישראלית - "איפה הקפטן" של באומן-בר עבור קפה עלית

ענת ביין-לובוביץ' 23.09.2012

סקר הפרסומות: האגיס ובזק שוב בראש הטבלאות

בזק היא הפרסומת הכי זכורה, והאגיס האהובה ■ מקאן הכניס 5 פרסומות לדירוג

ענת ביין-לובוביץ' 13.09.2012

הצחוק טוב למותג? "פרסומת הומוריסטית זה צל"ש או טר"ש"

מצד אחד, פרזנטור מוכר ותסריט משעשע יוצרים זכירות ואהדה לפרסומת ■ מצד שני, הצרכן זוכר את הבדיחה אבל לא תמיד יודע על מה בכלל המפרסם מדבר ■ אנשי הקריאייטיב מנסים לפצח מתי הומור בפרסום הוא אפקטיבי - ומתי לא

ענת ביין-לובוביץ' 13.09.2012
אדלר חומסקי | לפני כולם

תקציב הפרסום של JDATE עובר למשרד LEAD

תקציב הפרסום של JDATE טופל במקאן-אריקסון מאז 2008 ■ ב-2011 עמד היקף הפרסום של החברה על 1.3 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 12.09.2012

   226227228229230231232233234235236237238239240   

   נמצאו 4230 כתבות   |   עמוד 233 מתוך 265