ענת ביין-לובוביץ'

כתבות אחרונות

 

סקר הפרסומות: הוט - האהובה ביותר; בזק - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: אדלר-חומסקי הצליח השבוע להכניס לטבלאות 4 פרסומות שונות

ענת ביין-לובוביץ' 13.12.2012

מה קרה מאחורי הקלעים של תקציבי הפרסום של פרטנר והוט?

באחרונה התחוללה מתחת לרדאר התקשורתי מיני-דרמה, שבמסגרתה הוגדרו מחדש מערכי הפרסום של חברות התקשורת פרטנר והוט ■ כמו במקרים רבים, גם כאן לגורם האנושי הייתה השפעה מכרעת על השתלשלות הדברים

ענת ביין-לובוביץ' 12.12.2012

פרסומת "איחוד המשפחות" של סלקום - הכי זכורה ואהובה

הקמפיין, באמצעות גיתם BBDO, זוכה לנתונים גבוהים לעומת הממוצע החצי-שנתי

ענת ביין-לובוביץ' 06.12.2012
בנק אגוד | לפני כולם

משרד הפרסום LEAD זכה בתקציב בנק יהב

על התקציב התמודדו גם משרדי הפרסום ענבר-מרחב-ניסן ופוגל-אוגילבי ■ מתחילת 2012 פרסם בנק יהב בהיקף של כ-1.2 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 04.12.2012

לראשונה: חברה ישראלית - סודה סטרים - תפרסם בסופרבול

הספוטים למשחק הגמר של ליגת הפוטבול נמכרים ב-3.7 מיליון דולר ל-30 שניות

ענת ביין-לובוביץ' 04.12.2012

קבוצת נגב קרמיקה נפרדת ממשרד הפרסום אדלר-חומסקי

את הקמפיין הבא של נגב, שיכלול את כל סוגי המדיה, ינהל משרד הפרסום פיגמנט

ענת ביין-לובוביץ' 03.12.2012

קבוצת נגב נפרדת מאדלר-חומסקי

ענת ביין-לובוביץ' 03.12.2012
חברות מדיה | לפני כולם

חוגלה קימברלי בוחנת יציאה למכרז על תקציב המדיה

לפני מספר חודשים החליפה החברה ידיים, כשנמכרה ללן בלווטניק מידי אי.די.בי

ענת ביין-לובוביץ' 25.11.2012

הפרסומת של 9 מיליון עם שני כהן - הכי זכורה ואהובה השבוע

עקב המצב, מפרסמים גדולים נמנעו בשבוע האחרון מלהעלות קמפיינים לאוויר

ענת ביין-לובוביץ' 22.11.2012

דרורי-שלומי ו-JWT ישראל מתמודדים על תקציב בנק אגוד

‎לעומק התודעה, שמטפל זמנית בתקציב, נותר ככל הנראה בחוץ ■ מתחילת השנה פרסם בנק אגוד בהיקף של כ-3.5 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 21.11.2012
משרדי פרסום | לפני כולם

שוב: תקציב המכללה האקדמית ת"א-יפו יוצא למכרז

היקף התקציב: כ-3 מיליון שקל במחירים ריאליים ■ המכללה פנתה ל-5 משרדי פרסום: AVRAHAM, LEAD, זרמון DDB, לעומק התודעה ו-y&r ישראל

ענת ביין-לובוביץ' 19.11.2012

ירידה של 30% בהיקפי הפרסום בטלוויזיה בסופ"ש האחרון

עקב הרייטינג הגבוה, הפגיעה בהכנסות של זכייניות הטלוויזיה נמוכה יחסית

ענת ביין-לובוביץ' 18.11.2012

סקר הפרסומות: 9 מיליון ממשיכה להיות הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: שתי פרסומות של לשכת הפרסום הממשלתית - למשרד התיירות ולמשרד התמ"ת - התברגו השבוע בטבלאות

ענת ביין-לובוביץ' 15.11.2012

האם האתגר של הפרסום הדיגיטלי קרוב לפיצוח?

שנה קשה עברה על הפרסום הדיגיטלי: משרדים ויתרו עליו, אחרים הטמיעו את המחלקות האינטראקטיביות בתוכם, ורבים פוטרו ■ אחרי ההתפכחות הכואבת, מסתמן שב-2013 הענף יצמח לכיוונים חדשים ויעמיק את פעילותו במובייל

ענת ביין-לובוביץ' 15.11.2012

ענף הפרסום מלקק את פצעיו מהשנה הקשה בתולדותיו

משבר עולמי חבר למשבר מקומי שחבר למשבר פרסונלי, משרדי פרסום התרסקו, ומפרסמים העבירו תקציבים וגרמו לאפקט דומינו ■ החדשות הרעות: קרב ההישרדות יהפוך קשה יותר ■ החדשות הטובות: הכוח חזר למשרדים

ענת ביין-לובוביץ' 15.11.2012

דירוג "פירמה": משרד הפרסום של 2012 - באומן-בר-ריבנאי

זו הייתה שנה מצוינת עבור באומן, אבל בעיני יוסי לובטון, מנכ"ל המשרד, יש מעט סיבות לחגוג ■ הרווחיות נמוכה, הקולגות מוכנים לעבוד במחירי הפסד, הלקוחות בוחרים משרד לפי הצעות המחיר, והתפתחות הדיגיטל מעמיסה עבודה ללא תשלום

ענת ביין-לובוביץ' 14.11.2012

   224225226227228229230231232233234235236237238   

   נמצאו 4230 כתבות   |   עמוד 231 מתוך 265