ענת ביין-לובוביץ'

כתבות אחרונות

 
אדלר חומסקי | לפני כולם

אדלר-חומסקי עדיין לא העלה קמפיין מקורי לשטראוס

תקציב המחלבות של שטראוס עבר לאדלר-חומסקי לפני כחצי שנה ■ משרד הפרסום "לעומק התודעה" קיבל את תקציב הדיגיטל והקד"מ של המותג תפוצ'יפס

ענת ביין-לובוביץ' 21.04.2013

אילו קמפיינים ישראליים הותירו חותם על בכירי ענף הפרסום?

כולם יודעים לזמזם "איזה זיפ שותים היום", גדלו על "עוגת עלית את אפית" וזוכרים את הגרסה הראשונה של "הקרב על המילקי" ■ אבל אילו קמפיינים ישראליים הותירו חותם על הבכירים בענף הפרסום? ■ "גלובס" מציג: בחירת הפרסומאים

ענת ביין-לובוביץ' 18.04.2013
מקאן תל-אביב | לפני כולם

שירותי בריאות כללית יוצאת למכרז על תקציב הפרסום

היקף התקציב השנתי של הקופה עומד על כ-25 מיליון דולר במחירי מחירון, ובשנים האחרונות טיפל בחלק הארי שלו משרד הפרסום מקאן-אריקסון

ענת ביין-לובוביץ' 10.04.2013
אדלר חומסקי | לפני כולם

חברת החשמל תמשיך במכרז על תקציב הפרסום

זאת למרות שרק משרד אחד - אדלר-חומסקי - ניגש למכרז ■ ההחלטה התקבלה לאחר בדיקה משפטית, בה נקבע כי אין מניעה לקיים את המכרז במצב הנוכחי

ענת ביין-לובוביץ' 09.04.2013

מצטרף לאלי ומריאנו: שחר חסון ישתתף בקמפיין הדואר

הקמפיין לכרטיס ויזה נטען של הדואר יבוצע ברובו דרך עמוד הפייסבוק של החברה

ענת ביין-לובוביץ' 09.04.2013
דחף | לפני כולם

תקציב הפרסום של UBANK יוצא למכרז

היקף התקציב: מאות אלפי דולרים בודדים ■ עד כה טופל התקציב בפרסום דחף

ענת ביין-לובוביץ' 08.04.2013
איסתא | לפני כולם

תקציב הפרסום של איסתא עובר למשרד ליאו ברנט

התקציב, בהיקף כ-750 אלף דולר, עובר עקב מינויו של גיא קלנר למנכ"ל המשרד

ענת ביין-לובוביץ' 07.04.2013
משרדי פרסום | לפני כולם

המו"מ בין יורו לענבר-מרחב-ניסן עלה על שרטון

בסוכנות יורו הבינל' הציעו למשרד הפרסום ענבר-מרחב-ניסן הצעה שהוגדרה ע"י מקורבים כ"לא אטרקטיבית", וגם הצעה נגדית של ענבר-מרחב-ניסן לא התקבלה

ענת ביין-לובוביץ' 03.04.2013

תקציב הפרסום של סוגת עובר למשרד יהושע TBWA

היקף תקציב הפרסום של סוגת עמד בשנת 2012 על כ-300 אלף דולר

ענת ביין-לובוביץ' 02.04.2013

45 פלוס - הגיל שבו אפשר למתג את עצמכם מחדש

לבוא ממקום של כוח וניסיון; לא להמעיט בערך התבונה והבשלות; להדגיש את היכולות ובעיקר לא להתנצל ■ לגילאי 45 פלוס יש המון מה לתת בשוק העבודה, הם רק צריכים לדעת איך למכור את זה

ענת ביין-לובוביץ' 26.03.2013

רובי ניסן: "אנחנו דור העצמאים שבזיעת אפו אוכל לחם"

הוא מאוכזב מהמשרדים הגדולים, מבקר בחריפות את הקריאייטיב בענף הפרסום המקומי, לא מאמין בטאלנטים ומפרגן לרמי לוי ■ רובי ניסן עובר לקדמת הבמה, בשאיפה להיות "המשרד שיוביל את הדור הבא של משרדי הפרסום"

ענת ביין-לובוביץ' 25.03.2013
OPEN | לפני כולם

פובליסיס, LEAD ו-OPEN - בין המתמודדים על תקציב גאפ

היקף תקציב הקריאייטיב של גאפ עמד ב-2012 על כ-600 אלף דולר במחירי מחירון ■ באחרונה נבחר יהושע TBWA לטפל בתקציב המדיה של המותג

ענת ביין-לובוביץ' 21.03.2013

שוקה חוזר: 9 מיליון - הפרסומת הכי אהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק עם גידי גוב מובילה השבוע את טבלת הזכורות

ענת ביין-לובוביץ' 21.03.2013
JWT | לפני כולם

סורל סירב לתוכנית המיזוג בין משרדי y&r ו-JWT בישראל

‎מייסד ומנכ"ל סוכנות הפרסום העולמית ‏WPP‏, השלוחה הבינלאומית של ‏y&r‏ ישראל ו-‏JWT‏ ישראל, קטע מו"מ ראשוני למיזוג בין המשרדים

ענת ביין-לובוביץ' 18.03.2013
לעומק התודעה | לפני כולם

שטרית מדיה גרופ יטפל בתקציב של המרכז האקדמי ר"ג

וגם: משרד הפרסום לעומק התודעה יטפל בתקציב של המכללה האקדמית נתניה

ענת ביין-לובוביץ' 17.03.2013

תקציב שומרי משקל עובר למשרד הפרסום AVRAHAM

התקציב, בהיקף כ-4.7 מיליון דולר, טופל בעשור האחרון בגליקמן-נטלר-סמסונוב

ענת ביין-לובוביץ' 17.03.2013

   218219220221222223224225226227228229230231232   

   נמצאו 4230 כתבות   |   עמוד 225 מתוך 265