ענת ביין-לובוביץ'

כתבות אחרונות

 

הפרסומת של בזק עם גידי גוב - הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירה לפרסומת גבוהים משמעותית בהשוואה לממוצע

ענת ביין-לובוביץ' 15.08.2013

מודי כידון: "נוחי דנקנר משלם את מחיר ההצלחה שלו"

מודי כידון מסיים קדנציה כיו"ר איגוד חברות הפרסום, נרדף ועמוס אויבים ■ בראיון ל"פירמה" הוא עונה לטענות כי נחלץ לעזרת החבר והלקוח מאי.די.בי: "אני רק מודי כידון, ואני לא יכול לעזור לנוחי דנקנר... פה בארץ יש רצון לירות בקטרים"

ענת ביין-לובוביץ' 15.08.2013

ענף שילוט החוצות סוער: טענות למכרזים בעייתיים בת"א ובר"ג

5 שנים אחרי הדרמה שעורר מכרז שילוט החוצות בת"א, הענף שוב סוער בעקבות מכרז דומה ברמת-גן ■ על הפרק: טענות כלפי JC Decaux שזכתה במכרזים, ביקורת על עיריית ת"א ופנייה לשר הפנים שלא לאשר את המכרז החדש

ענת ביין-לובוביץ' 14.08.2013
אדלר חומסקי | לפני כולם

תקציב המכללה למינהל עובר ממקאן לאדלר-חומסקי

תקציב הפרסום של המכללה למינהל נחשב ליוקרתי ולגדול מבין תקציבי המוסדות להשכלה גבוהה, והיקפו אשתקד עמד על כ-6.3 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 13.08.2013

"למקאן יש כוח משמעותי באינטרנט; משרדי הפרסום נרדמו בעמידה"

‎אחרי שמקאן השתלטה על שוק המדיה בטלוויזיה, היא סימנה יעד חדש: פרפורמנס - פרסום ממוקד תוצאה ■ בשוק טוענים כי מקאן כבר יצרה פער עצום מהמשרדים האחרים ■ במקאן, מנגד, טוענים כי גוגל - ולא הם - עדיין שולטת בשוק

ענת ביין-לובוביץ' 12.08.2013
ברוקנר נטע יער | לפני כולם

מסתמן: תקציב יו-בנק יעבור לברוקנר-נטע-יער

תקציב הפרסום של יו-בנק מטופל מאז 2006 בפרסום דחף, והיקפו ב-3 השנים האחרונות היה במצטבר כמיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 08.08.2013

סקר הפרסומות: ביטוח 9 מיליון - הכי אהובה, בזק - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירה של הפרסומת של בזק גבוהים ב-40% מהממוצע

ענת ביין-לובוביץ' 08.08.2013
גדעון סער | לפני כולם

"לבטל את זכיית JcDecaux במכרז פרסום החוצות בר"ג"

6 חברות פנו בעניין לשר גדעון סער ■ המכרז דורש השקעה של 10 מיליון שקל בשדרוג מבני הפרסום בעיר, והחברות טוענות כי רק ל-JcDecaux יש אפשרות כזו

ענת ביין-לובוביץ' 07.08.2013

נירו לוי ועמי סמולרצ'יק ידבבו פרזנטורים מאוירים של הטוטו

לוי וסמולרצ'יק ישתכרו כל אחד 120 אלף שקל לשנה, בחוזה שנחתם לשנתיים

ענת ביין-לובוביץ' 06.08.2013

יניב מלינרסקי: "אנשי קריאייטיב הם כנראה אנשים פחדנים"

מלינרסקי, מאנשי הקריאייטיב הבולטים, נותר המום כשהוא צופה היום בפרסומות ■ בראיון ל"גלובס" הוא מדבר על הידרדרות הדרייב היצירתי במשרדי הפרסום, ועל ההחלטה לעזוב עמדת יועץ חיצוני נוחה לטובת פתיחת משרד קטן

ענת ביין-לובוביץ' 06.08.2013

דירוג פרסומות: סלקום האהובה; בזק בינלאומי הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות המובילות רשמו השבוע שיעורי אהדה וזכירות נמוכים מהממוצע

ענת ביין-לובוביץ' 01.08.2013
המשביר לצרכן | לפני כולם

המשביר מוציא למכרז את תקציב הפרסום של כרטיס כאל 365

היקף תקציב הפרסום צפוי לעמוד על כ-7 מיליון שקל ■ המדיה של הפעילות הפרסומית תמשיך להירכש ע"י יוניברסל מקאן מקבוצת מקאן-אריקסון

ענת ביין-לובוביץ' 31.07.2013

"בחרנו בענבר-מרחב-ניסן בגלל הדרייב שלהם"

הרומן בין קבוצת הפרסום HAVAS לבין יובל ואיל ארד הסתיים בטון צורם, וכעת יוצאת הקבוצה לדרך חדשה בישראל, בהסכם ייצוג עם ענבר-מרחב-ניסן ■ בראיון ל"גלובס" מדבר חואן רוקמורה, בכיר בקבוצה, על הסיבות לסיום הקשר עם ארד

ענת ביין-לובוביץ', ברצלונה 30.07.2013
וואלה | לפני כולם

יוסי ארז חוזר למקאן בתפקיד מנכ"ל מקאן דיגיטל

ארז, שיחליף את אלדד וינברגר, שימש בעבר כמנכ"ל מקאן דיגיטל והיה מיוצרי המהפכה הדיגיטלית בקבוצה‏ ■ בתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל שיווק בוואלה

ענת ביין-לובוביץ' 30.07.2013

מיזוג פובליסיס ואומניקום: בישראל לא צפוי שינוי בפעילות

יורם באומן, יו"ר פובליסיס ישראל, מדגיש כי התוכנית היא שהסוכנויות יישארו מתחרות זו בזו ■ שווי החברה הממוזגת יעמוד על כ-35 מיליארד דולר

ענת ביין-לובוביץ' 29.07.2013

מדד הפרסום ברבעון השני של 2013 עלה ב-7.8 נקודות

מדד הפרסום ברבעון השני של 2013 משקף נתונים חיוביים: מספר הפקות הטלוויזיה עלה, הביקוש לעובדים בענף מתגבר, ההוצאה על פרסום באינטרנט גדלה, וגם הטלוויזיה מתחזקת ■ עם זאת, בשורה התחתונה ההוצאה לפרסום ירדה

ענת ביין-לובוביץ' 28.07.2013

   213214215216217218219220221222223224225226227   

   נמצאו 4230 כתבות   |   עמוד 220 מתוך 265