על התקציב התמודדו גם y&r ישראל ודובצקי-זקס-אוברוצקי, המטפל בו כיום ■ מתחילת השנה הושקעו במותג קאדילק כ-2.8 מיליון דולר במחירי מחירון
החלטת הממונה על ההגבלים להגביל את כוחן של חברות המדיה בטלוויזיה עשויה לגרום לרעידת אדמה בשוק וליצור חוקי משחק חדשים: הזכיינים עשויים לזכות מחדש בשליטה על המחיר לנקודת רייטינג, ולמכרזי המדיה ייכנס אולי רציונל עסקי
המותג הושק לפני כשנתיים ■ היקף התקציב בשנה הקרובה יהיה כ-6 מיליון שקל
התחרות בענף הפרסום והמדיה נבחנת בחודשים האחרונים ע"י הממונה על ההגבלים העסקיים ■ הממונה דיויד גילה: "טרם הכרענו בנושא"
LEAD ימשיך לטפל במותג AIG מדיקל עד לבחינתו מחדש בשנה הבאה ■ תקציב הפרסום של AIG מוערך ב-20 מיליון שקל בשנה
הפרסומת של סלקום מובילה את דירוג האהובות ואף רושמת שיעורי אהדה הגבוהים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי ■ לפ"מ הכניסה שני קמפיינים לטבלה
ירקוני חוזר לענף הפרסום ויתמנה לתפקיד המשנה למנכ"ל חברת שילוט החוצות
משרד הפרסום ליאו ברנט נמנה עם קבוצת פובליסיס, שבה יורם באומן משמש כיו"ר ■ באומן הוא גם בעל מניות קטן במבשלת הבירה
גבר על משרד הפרסום ראובני-פרידן שהתמודד מולו במכרז ■ ב-2012 עמד היקף התקציב של AIG על 19.1 מיליון דולר במחירי מחירון
אורי נצר פורש אחרי 10 שנים שבהן ניהל את חברת שילוט החוצות רפיד ■ בראיון לרגל פרישתו הוא אומר: "היו ניסיונות של חדשנות בשילוט החוצות עם ברקודים ופלזמות. בסוף הלקוח רוצה דבר אחד: 'תנו לי את עצמי בענק, לבד ולהרבה זמן'"
על התקציב התמודדו גם גליקמן, פובליסיס, LEAD, שטרית, ליאו ברנט ודרורי-שלומי ■ מתחילת השנה השקיעה האוניברסיטה בפרסום כ-560 אלף דולר
בבחירות הנוכחיות הושקעו עד כה כ-5 מיליון שקל, לעומת 900 אלף שקל ב-2008
היקף התקציב צפוי לעמוד על כ-7 מיליון שקל, אך המדיה של הפעילות הפרסומית תמשיך להירכש ע"י יוניברסל מקאן
היחידה תפעל כחלק אינטגרלי ממערך הדיגיטל של המשרד, תחת ניהולו של דודו דהן, ולא כחברה נפרדת
המאירי בראיון פרישה בלעדי: "זרעתי את הזרעים שיקצרו בדורות הבאים"
שיעורי הזכירה של הפרסומת של סלקום הם הגבוהים ביותר שהתקבלו ב-2013
יורם אלטמןמינוי בכיריםרשת 13