פוגל-אוגילבי יטפל בתקציב הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה

על התקציב התמודדו גם גליקמן, פובליסיס, LEAD, שטרית, ליאו ברנט ודרורי-שלומי ■ מתחילת השנה השקיעה האוניברסיטה בפרסום כ-560 אלף דולר

משרד הפרסום פוגל-אוגילבי זכה במכרז על תקציב הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה - כך נודע ל"גלובס".

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי בשנת 2012 עמד היקף הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה על כ-4.3 מיליון דולר במחירי מחירון. עם זאת, מתחילת השנה ירד הווליום הפרסומי, והושקעו בפרסום רק כ-560 אלף דולר.

תקציב האוניברסיטה הפתוחה מנוהל מאז שנת 2009 במשרד הפרסום גלר-נסיס או בשמו היום פובליסיס ישראל. המשרד קיבל את התקציב בתום מכרז שבו לקחו חלקו 4 משרדי פרסום.

כמו רוב המכללות והאוניברסיטאות, חלק ניכר מתקציב הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה מופנה לפעילות באינטרנט, ולכן זכה גלר-נסיס בתקציב, בין היתר תודות לשיתוף-פעולה של מה שהיו אז שתי זרועות של קבוצת פובליסיס בישראל: גלר-נסיס באוף-ליין וארק אינטראקטיב בפרסום בדיגיטל.

כפי שנחשף ב"גלובס", לפני מספר שבועות הוחלט באוניברסיטה הפתוחה לצאת למכרז.

אמנם גורמים בענף סברו כי המכרז כולל מספר סעיפים בעייתיים - למשל דרישה למחיר מדיה קבוע למשך 3 שנים, שהן אורך החוזה, אך למרות זאת 8 משרדים הגישו את המסמכים הראשוניים - בהם גליקמן-נטלר-סמסונוב, ליאו ברנט, פובליסיס, LEAD, פוגל-אוגילבי, שטרית ודרורי-שלומי.

באוניברסיטה הפתוחה אישרו את הידיעה.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988