ענת ביין-לובוביץ'

כתבות אחרונות

 
מקאן תל-אביב | לפני כולם

תקציב הפרסום של מנו ספנות יטופל במקאן-אריקסון

היקף תקציב הפרסום של חברת מנו ספנות עומד על כ-5 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 23.01.2014

סקר עולמי של נילסן: 45% מאמינים לפרסומות בטלוויזיה

הסקר מלמד כי כמעט מחצית מהצרכנים בישראל מאמינים לפרסומות בטלוויזיה ובעיתונות ■ עם זאת, הישראלים יותר ספקטים מהצרכן הממוצע בעולם ■ ומה אנחנו אוהבים? בעיקר פרסומות הומורויסטיות המבוססות על סיטואציות יום-יומיות

ענת ביין-לובוביץ' 22.01.2014

הערכות: עלייה של 30% בביקוש לפרסום בטלוויזיה בחודש ינואר

‎אנשי המדיה טוענים כי השנה נפתחה בסערה עקב לוח השידורים האטרקטיבי ובשל היערכות נכונה של המפרסמים

ענת ביין-לובוביץ' 22.01.2014

גם ב-2013: המפרסמת הגדול בישראל היא קבוצת שטראוס

יפעת בקרת פרסום: שטראוס רשמה הוצאה שנתית לפרסום של 118.1 מיליון שקל ■ קטגוריית הנדל"ן היא הצומחת ביותר בפרסום ב-2013: גדלה ב-44%

ענת ביין-לובוביץ' 21.01.2014

לקראת מהפך? הפער בין אדלר-חומסקי למקאן - פחות מ-4%

יפעת בקרת פרסום: ענף הפרסום הפך ב-2013 לריכוזי יותר, ו-5 המשרדים הגדולים מרכזים 56% מפעילות 20 הגדולים ■ אדלר, גליקמן, ראובני וליאו ברנט עלו; ואילו Y&R ופובליסיס ישראל רשמו גם השנה ירידות משמעותיות בהיקפים

ענת ביין-לובוביץ' 21.01.2014

תקציב איקאה בסך כ-15 מיליון שקל עובר למקאן-אריקסון

תקציב הפרסום של הרשת טופל מאז 2001 באמצעות משרד הפרסום אזימוט

ענת ביין-לובוביץ' 21.01.2014

אורן יוניוב ו-WPP פנו לבוררות בעניין חברת המדיה יוניון

בין הצדדים, השותפים בחברת יוניון, יש חילוקי דעות בנוגע ליחסי הכוחות בחברה

ענת ביין-לובוביץ' 20.01.2014
אלוני | לפני כולם

תקציב הפרסום של תשלובת אלוני עובר לגליקמן-נטלר-סמסונוב

התקציב, שטופל השנה בפרסום Avraham, צפוי לעמוד על 4 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 19.01.2014

סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; הוט - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: 3 פרסומות - של שוש, בזק וסלקום - דורגו השבוע אף שלא שודרו

ענת ביין-לובוביץ' 16.01.2014

האם פרסומות פרובוקטיביות מועילות למותג או דווקא מזיקות?

הקמפיין נגד השמנת ילדים, קמפיין "תשמרי על הכוס שלך" וקמפיין "את לא מחליטה עליי" של החטיף שוש הסעירו את הרשת החברתית, וממש לא בטוח שהם שירתו נאמנה את המותג או המטרה ■ האם הפרובוקציה מקדשת את האמצעים?

ענת ביין-לובוביץ' 16.01.2014
אדלר חומסקי | לפני כולם

תקציב הפרסום של רשת אפריל חוזר לזרמון DDB

תקציב המדיה של הרשת יישאר בקבוצת אדלר-חומסקי ויטופל בחברת מדיה קום

ענת ביין-לובוביץ' 15.01.2014
חברות מדיה | לפני כולם

ענבר-מרחב-ניסן מפסיק את ההתקשרות עם יוניברסל מקאן

המשרד ירכוש מדיה באופן עצמאי ■ למשרד יש שני לקוחות בעלי תקציב מדיה משמעותי - רקיט בנקיזר, שכבר העבירה אליו את הטיפול במדיה, וקבוצת קרסו

ענת ביין-לובוביץ' 14.01.2014

יוצאים מהמשבר? עוגת הפרסום ב-2013 תפחה ב-4%

הוצאות הפרסום בישראל עמדו ב-2013 על 3.6 מיליארד שקל ■ הטלוויזיה התחזקה והפכה לכלי משמעותי יותר, העיתונות נחלשה, והאינטרנט צמח מאד

ענת ביין-לובוביץ' 12.01.2014

משרד הפרסום The Box אחראי לקמפיין הבא של קסטרו

הקמפיין יתמקד במותג הג'ינס של החברה, JEANIUS ■ לקסטרו קשר יציב עם ראובני-פרידן, וזו לא הפעם הראשונה שהחברה מפקידה קמפיין בידי גורם אחר

ענת ביין-לובוביץ' 12.01.2014

איגוד חדש לענף יחסי הציבור, הדוברות והדיגיטל

מייסדי הלשכה החדשה, שתיקרא "לשכת יועצי התקשורת והניו-מדיה", הם זאב ינאי, גילי כהן ואורי רודריגז-גרסיא, שיכהן כמנכ"ל האיגוד

ענת ביין-לובוביץ' 09.01.2014

הפרסומת של סלקום שוב הכי אהובה; סופר-פארם - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לסלקום הכי אהובה זה השבוע השלישי ברציפות ■ הפרסומת לשוש מדורגת בפעם השביעית, אף שאינה משודרת יותר מחודש

ענת ביין-לובוביץ' 09.01.2014

   206207208209210211212213214215216217218219220   

   נמצאו 4230 כתבות   |   עמוד 213 מתוך 265