ענת ביין-לובוביץ'

כתבות אחרונות

 

קרדיט יוניון מסירה את דמותו של ברלד מקמפיין הפרסום שלה

בקרדיט יוניון מבהירים כי ההחלטה היא זמנית, ואם יתברר כי ההאשמות נגד ברלד אינן נכונות, ישקלו בחברה להחזירו לקמפיין

ענת ביין-לובוביץ' 25.02.2014

יוניברסל מטפלת בדומינו'ס, אבל גם מחזרת אחרי פיצה האט?

דומינו'ס פיצה היא לקוחה של קבוצת מקאן, ובכיר ביוניברסל מקאן ביקש להיפגש עם מנכ"ל פיצה האט המתחרה כדי "לספר לו על אפליקציה להזמנת פיצה" ■ מקאן: "גם אם זה נעשה בשוגג, מערכת היחסים עם דומינו'ס איתנה"

ענת ביין-לובוביץ' 24.02.2014

תקציב הפרסום של קופת-חולים לאומית יוצא למכרז

‎‎היקף תקציב הפרסום של הקופה עומד על כ-7 מיליון שקל במחירים ריאליים‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ' 23.02.2014
Y&R | לפני כולם

המגעים למיזוג y&r ישראל ודרורי-שלומי נקלעו למבוי סתום

בין הצדדים לא הושגו הסכמות מסחריות לגבי התשלום שישלם y&r על רכישת המניות של דרורי-שלומי

ענת ביין-לובוביץ' 20.02.2014

סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; בזק - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין הוט, בכיכובם של כוכבי "הבורר" ועידן אלתרמן, נכנס לטבלאות למרות שאינו משודר כבר יותר מ-4 שבועות

ענת ביין-לובוביץ' 20.02.2014

"אני אומר ללקוח: 'הנה רעיון, שלם לי'; והוא שואל: 'למה?'"

אמיר גיא, היו"ר החדש של איגוד חברות הפרסום, נחוש להחזיר את היוקרה לענף, כדי שמפרסמים יבינו אחת ולתמיד את ערכו האמיתי של קריאייטיב משובח ■ והוא כבר לא מסתיר את השאיפה לעבור סוף-סוף את מקאן

ענת ביין-לובוביץ' 19.02.2014

5 משרדים השתתפו במכרז מכללת אשקלון - והמכללה חזרה לסטודיו הקודם

היקף התקציב במכרז של מכללת אשקלון עמד על כמיליון דולר במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 18.02.2014
אידיאולוג'יק | לפני כולם

מייסדי אידיאולוג'יק תובעים את פובליסיס העולמית

ינון לנדנברג ודורון טל תובעים גם את יו"ר פובליסיס ישראל יורם באומן, וזאת בשל חילוקי דעות לגבי ערך מניותיהם בקבוצה בעת פרישתם ממנה

ענת ביין-לובוביץ' 17.02.2014

אילן שילוח: "לא ידעתי שחברת החשמל לקוחה של מקאן"

חברת החשמל הודיעה אתמול כי משרד הפרסום מקאן-אריקסון יפוטר בשל ציוץ של שילוח נגדה ■ שילוח: "איני נוהג להתבטא נגד לקוחות של מקאן"

ענת ביין-לובוביץ' 17.02.2014
אילן שילוח | לפני כולם

חח"י מפטרת את מקאן בשל ציוץ בוטה של שילוח

‎‎למרות שמקאן-אריקסון מטפל בנתח קטן מתקציב חברת החשמל, בכירי החברה לא אהבו את התבטאותו של יו"ר מקאן אילן שילוח נגד תשדיר פרסום שלה, בה טען: "יפתח רון-טל, בתשדיר פתטי, חושב שהוא בצבא"

‎‎ענת ביין-לובוביץ' 16.02.2014
אדלר חומסקי | לפני כולם

יוניברסל תרכוש מדיה לקמפיין הפניקס של אדלר-חומסקי

לפני ימים ספורים איבדה יוניברסל מקאן את הטיפול בתקציב המדיה של ביטוח ישיר, שהיקפו נאמד ב-30 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 13.02.2014

סקר הפרסומות: היונים של ביטוח ישיר - הכי זכורות ואהובות

גיאוקרטוגרפיה: נתוני הזכירות של הפרסומת נמוכים ב-40% מהממוצע ■ הפרסומת של קסטרו מתברגת בטבלאות למרות שכלל לא שודרה השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 13.02.2014

מדד הפרסום לרבעון האחרון של 2013: מתאוששים אבל לאט

ברבעון הרביעי של 2013 ההוצאה לפרסום ירדה ב-3%, הפרסום באינטרנט התכווץ ב-15%, וזכייני הטלוויזיה לא הצליחו להעלות את מחירי הפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 12.02.2014

מוציאים את הקוצים: הוצגו המלצות למתווה תחרות הפרסום

המפרסמים יחזרו לשפוט ויהפכו לחלק מהגשת העבודות, ייקבע סף מינמלי של הופעות לעבודה, ישונה מבנה הקטגוריות, ולא ייבחר קמפיין השנה

ענת ביין-לובוביץ' 12.02.2014
ביטוח ישיר | לפני כולם

קבוצת הביטוח אי.די.אי מרכזת את תקציב המדיה ביוניון

הקבוצה מחזיקה במותגי הביטוח 9 מיליון וביטוח ישיר, שהיקף תקציב המדיה של כל אחת מהן עומד על 30 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 11.02.2014

"לעומק התודעה" יטפל בתקציב הפרסום של רשת BBB

היקף תקציב הפרסום של רשת בורגוס בורגר בר עומד על כ-2.5 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 11.02.2014

   204205206207208209210211212213214215216217218   

   נמצאו 4230 כתבות   |   עמוד 211 מתוך 265