ענת ביין-לובוביץ'

כתבות אחרונות

 
קפה קפה / צילום: איל יצהר
משרדי פרסום | לפני כולם

תקציב הפרסום של רשת קפה קפה עובר לזרמון DDB

תקציב רשת בתי-הקפה יעמוד בשלב ראשון על כ-5 מיליון שקל במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 13.08.2014
גיא קלנר גיל סמסונוב עידו הר טוב טל ברוקנר / צילום: איל יצהר

כיצד הושפע ענף הפרסום מ"צוק איתן" - ומה יקרה במבצע הבא?

3 שבועות של שיתוק מוחלט הותירו חותם עמוק על ענף הפרסום, אך לא כולם משוכנעים שמדובר בנזק בלתי הפיך ■ אמנם חלק מהמשרדים מדברים על שנה אבודה, אך יש גם כאלה הסבורים כי החזרה לשגרה כעת תמזער את הנזק

ענת ביין-לובוביץ' 13.08.2014

9 מיליון - הפרסומת האהובה השבוע; אופטיקה הלפרין - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה לפרסומת של 9 מיליון עם שני כהן גבוהים ב-30% מהממוצע, וזאת על אף השקעה כספית נמוכה במדיה

ענת ביין-לובוביץ' 07.08.2014

הפסקת האש נכנסה לתוקף - והמפרסמים חוזרים למסך

כבר הערב, בשעת צפיית השיא, צפויה תפוסה של 75% מזמן הפרסומות, שמשמעותה כ-30 דקות פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 05.08.2014

88% מהציבור: לגיטימי לשדר פרסומות במהלך המלחמה

כמעט כל המפרסמים עצרו את הפרסום בטלוויזיה במבצע "צוק איתן" - אבל מה הציבור חושב? ■ סקר פאנלס עבור "גלובס" מגלה כי 88% מהציבור דווקא סבורים כי לגיטימי להמשיך לפרסם - במיוחד בקטגוריות שרלוונטיות בימים אלה

ענת ביין-לובוביץ' 05.08.2014

אופטיקה הלפרין - הפרסומת הכי זכורה; קופ"ח מכבי - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: השבוע ניכרת במדד השפעת מבצע "צוק איתן" על היקפי הפרסום ■ קמפיין מאקו, בהיקף 855 אלף דולר בלבד, הוא המושקע ביותר השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 31.07.2014

6 משרדי פרסום מציגים: כך נסביר לעולם את העמדה הישראלית

"גלובס" פנה ל-6 משרדי פרסום עם בריף פתוח: ליצור סלוגן הסברה שיסביר לעולם את עמדת ישראל בסכסוך עם החמאס ■ התוצאות לפניכם

ענת ביין-לובוביץ' 31.07.2014

קשת מציעה למפרסמים פינה על תמיכת החברות בדרום

למרות ההפסדים, זכייניות הטלוויזיה לא הורידו את מחירי הפרסום ■ מצפות לפיצוי כספי מהמדינה לאחר שמבצע "צוק איתן" ייגמר

ענת ביין-לובוביץ' 30.07.2014
יעקב הלפרין / צילום: אמיר המאירי

יעקב הלפרין: "אם עוצרים פרסום, משחקים לידיים של החמאס"

בעלי אופטיקה הלפרין מעיד כי בניגוד לרוב המפרסמים הוא המשיך לפרסם כרגיל ואף הגדיל את היקף התקציב ■ רענן סעד, המשנה למנכ"ל איי.די.איי שממשיכה אף היא לפרסם: "אנו סומכים על הזכיינים שלא יעלו ברייקים בימים קשים במיוחד"

ענת ביין-לובוביץ' 29.07.2014
קמפיינים מחבקים בעיתונות במהלך צוק איתן

"בציבור יש ציפייה שהחברות יתגייסו - אבל שלא יתהדרו בזה"

בניגוד לעבר, במבצע "צוק איתן" נעדרים מהמסך כמעט לחלוטין קמפיינים "מחבקים" של חברות שתורמות ללוחמים ולאזרחים ■ הסיבה העיקרית: חשש של המפרסמים להיתפס כ"טרמפיסטים" על המצב ולקבל תגובה צינית מהצרכנים

ענת ביין-לובוביץ' 29.07.2014
רמי יהודיחה / צילום: איל יצהר
מכללת רמת גן | לפני כולם

תקציב המרכז האקדמי ר"ג עובר משטרית מדיה ל-LEAD

גם המכללה האקדמית כנרת עורכת בימים אלה מכרז על תקציב הפרסום שלה

ענת ביין-לובוביץ' 27.07.2014
עמית לבני ואודי עיני / צילום: יוסי כהן ואיל יצהר

אדלר-חומסקי, גיתם ומקאן מוציאים את העובדים לחל"ת

זאת בשל העצירה הכמעט מוחלטת בפרסום על רקע מבצע "צוק איתן" אדלר-חומסקי: "ימי החופש יוחזרו אם המשרד יעמוד בכל זאת ביעדיו עד סוף השנה"

ענת ביין-לובוביץ' 24.07.2014
סניף של רשת עונות בקניון הזהב/ צילום: איל יצהר
משרדי פרסום | לפני כולם

תקציב הפרסום של רשת עונות עובר לשטרית מדיה גרופ

תקציב הפרסום היה נמוך בשנים האחרונות, אך הוא צפוי לגדול ל-7 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 22.07.2014

אחרי שבועיים של לחימה: ירידה של 90% בהיקפי הפרסום

אחרי ירידה מסוימת בימים הראשונים של "צוק איתן", היקפי הפרסום בישראל צונחים, והענף משותק כמעט לחלוטין ■ המפרסמים לא מעלים קמפיינים, זכייני הטלוויזיה מיובשים, ומשרדי הפרסום וחברות המדיה נותרים חסרי עבודה

ענת ביין-לובוביץ' 21.07.2014
חנות של גולף אנד קו / צילום: אייל פישר
אדלר חומסקי | לפני כולם

מסתמן: אדלר-חומסקי זכה בתקציב קבוצת גולף

ההיקף הריאלי של התקציב: 12 מיליון שקל ■ תקציב האופנה של גולף טופל עד לאחרונה בבורודה-קפלן, ואילו תקציב רשת גולף אנד קו טופל בפוקס-גורן-גלעדי

‎‎ענת ביין-לובוביץ' 20.07.2014

שטראוס - המפרסמת הגדולה במחצית הראשונה של 2014

20% מתקציבי שטראוס הושקעו בתקופה זו בפרסום בר המים תמי 4 ■ קטגוריית רשתות השיווק ממשיכה להוביל את ההשקעה בפרסום עם עלייה של 15%

ענת ביין-לובוביץ' 16.07.2014

   197198199200201202203204205206207208209210211   

   נמצאו 4230 כתבות   |   עמוד 204 מתוך 265