גיא וינברגר טיפל כבר בתקציב של נגרין בעבר, במסגרת תפקידו כמנכ"ל משרד הפרסום זרמון-גולדמן
משרד הפרסום הממוזג צפוי להיות דרורי-ארועטי-ברמן והוא ינוהל על-ידי אלה גולדשטיין כמנכ"לית ושחר פילר כסמנכ"ל קריאייטיב
אוכלוסיית הגיל השלישי בישראל עדיין אינה קהל מטרה פופולרי: המשווקים אינם רוצים שמותגיהם יהיו מזוהים עם זקנה, וגם משרדי הפרסום מפחדים להיתפס כ"משרד של זקנים" ■ מי שבכל זאת ירים את הכפפה עשוי לגרוף קהל נאמן וכסף רב
גיאוקרטוגרפיה: משרד הפרסום ראובני-פרידן הכניס השבוע שתי פרסומות לטבלת הזכורות והאהובות - של קסטרו ובנק מזרחי-טפחות
(עדכון) - אדלר-חומסקי & ורשבסקי GREY הוא משרד הפרסום המוביל של שנת 2014 בדירוג "פירמה" ■ איל חומסקי: "אנחנו מטומטמים. רוב התעשייה בקושי חיה, המדיות גוססות"
בימים אלה מתמודדת מדיה קום במכרז גדול על תקציב המדיה של פרוקטר אנד גמבל
בדומה לחוזה של בר רפאלי עם קרולינה למקה, חלק מהתשלום של אטיאס עשוי לכלול אופציה לרכישת מניות ברשת האופטיקה החדשה שמקימה ריטייל 3000
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת החדשה של ביטוח 9 מיליון מדורגת בראש מדד הזכורות
על התקציב של יבואנית שארפ וזנוסי, בהיקף של כ-5 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים, יתמודדו y&r ישראל, שמעוני-פינקלשטיין-ברקי, פוגל-אוגילבי וזרמון DDB
יבואנית מוצרי אפל בישראל פנתה למספר משרדי פרסום, בהם מקאן ת"א ו-LEAD
היקף התקציב נאמד ב-12 מיליון שקל בשנה, והמכרז יהיה על הקריאייטיב בלבד
המשרד ייקח חלק במיתוג מחדש לקו מוצרים שלם הבנוי על נייר ממוחזר
שלומי אבנון, יו"ר קבוצת WPP ישראל, מנסה לקדם את העסקה, אך הדרך למימושה עוד ארוכה
בשנה האחרונה שימש דרייזן כמנכ"ל משרד הפרסום ענבר-מרחב
החברה עורכת מכרז על תקציבי המדיה של מנטוס וטופיפי ■ על-פי הערכות, היקף שני המותגים יחד עומד על כ-3 מיליון שקל בשנה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות של 9 מיליון ממשיכה זה השבוע השלישי ברציפות להוביל את דירוג הפרסומות האהובות
יורם אלטמןמינוי בכיריםרשת 13