ענת ביין-לובוביץ'

כתבות אחרונות

 
IDIGITAL/ צילום:אלי דסה
idigital | לפני כולם

דרורי-ארועטי-ברמן זכה בתקציב הפרסום של iDigital

זו הזכייה הראשונה של המשרד לאחר המיזוג של דרורי-שלומי וארועטי-ברמן, שיצא לדרך לפני כחודשיים

ענת ביין-לובוביץ' 11.02.2015
UMI | לפני כולם

7 משרדי פרסום יתמודדו על תקציב הפרסום של AVIS

תקציב הפרסום של חברת השכרת הרכב ב-2014 עמד על 11.7 מיליון שקל במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 10.02.2015

קמפיין החודש: "קליק לייבל" בכיכובו של פרופ' עמוס רולידר

פרופ' רולידר הצליח, בעזרת הומור עצמי, לשמור על ערכי המותג "קליק" ומצד שני לייחד אותו לקהל יעד מבוגר ■ סמנכ"לית השיווק של יוניליוור ומנכ"ל משותף בראובני-פרידן חושפים את ההחלטות מאחורי הקלעים של הקמפיין

ענת ביין-לובוביץ' 08.02.2015

"ישראל היא שילוב של קריאטיביות טכנולוגית וגישה שהכול אפשרי"

דיויד קרשאו, מנכ"ל קבוצת הפרסום M&C SAATCHI, שוהה בימים אלה בארץ, לאחר שהקים שלוחה מקומית יחד עם שותפים ישראליים ■ בראיון ל"גלובס" הוא מסביר את הבחירה להתרחב דווקא לישראל

ענת ביין-לובוביץ' 05.02.2015

קמפיין תאגיד המיחזור אל"ה - האהוב ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין סלקום TV הוא הקמפיין הזכור ביותר בשבוע החולף ■ הפרסומת של חברת הביטוח 9 מיליון נכנסה השבוע למדד על אף שלא שודרה ■ קמפיין בנק הפועלים הוא המושקע ביותר תקציבית

ענת ביין-לובוביץ' 05.02.2015
הלמן אלדובי | לפני כולם

שינויים במערכי הפרסום של ATRADE והלמן אלדובי

תקציב הפרסום של חברת המסחר ATRADE עובר לשטרית מדיה גרופ ■ תקציב בית ההשקעות הלמן אלדובי עובר לשמעוני-פינקלשטיין-ברקי

ענת ביין-לובוביץ' 04.02.2015
‏גיא קלנר / צילום: תמר מצפי
מכשירי שמיעה | לפני כולם

תקציב הפרסום של רשת הדים עובר לליאו ברנט

התקציב של חברת מכשירי השמיעה, בהיקף של כ-10 מיליון שקל, טופל עד כה במשרד הפרסום "הביילינים"

ענת ביין-לובוביץ' 03.02.2015
אדלר חומסקי | לפני כולם

תקציב הפרסום של אזורים עוזב את אדלר-חומסקי

אדלר ברנדס יטפל בשני פרויקטים של החברה ויתרת התקציב תצא למכרז

ענת ביין-לובוביץ' 02.02.2015
חרדים בבני ברק / צילום: משה שי

חלק מהמפרסמים הורידו את היקפי הפרסום במגזר הדתי

לדברי נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום: "צוק איתן ותחושת המיתון גרמו לירידה בהיקפי הפרסום מצד חלק גדול מהמפרסמים הבולטים במגזר"

ענת ביין-לובוביץ' 01.02.2015
קמפיין פריגת / צילום: שוקה כהן

ה"גאון" נכנס לטבלה: הפרסומת של פריגת מובילה את הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין היונים של ביטוח ישיר הוא האהוב ביותר בשבוע האחרון ■ חצי מהפרסומות שהצליחו להתברג השבוע לטבלאות הן פרסומות של משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי

ענת ביין-לובוביץ' 29.01.2015
אדלר חומסקי | לפני כולם

אדלר-חומסקי מתחזק בדיגיטל: מקים חברה-בת בתחום

החברה, "מדיה קום אינטראקשן", תנוהל על-ידי דוד סלמן, שהיה עד כה אחראי על תחום רכש המדיה בדיגיטל בחברת מדיה קום

ענת ביין-לובוביץ' 28.01.2015
מספר כניסות למדד לפי משרד פרסום-2014

באומן-בר-ריבנאי - שיאן הפרסומות הזכורות והאהובות ב-2014

הכניס בשנה שעברה 93 פעמים פרסומות שלו לדירוגים ■ הקמפיין הזכור ביותר ב-2014 הוא קמפיין בזק לשדרוג האינטרנט, והקמפיין האהוב מכולם הוא של מכבי שירותי בריאות שמתמקד ברופאים המומחים של הקופה

ענת ביין-לובוביץ' 27.01.2015
אייל חומסקי / צילום: איל יצהר
WPP | לפני כולם

חומסקי מקדם הקמת קרן השקעות בסטארט-אפים יחד עם WPP

זאת במסגרת המו"מ לרכישת מניות אדלר-חומסקי ע"י סוכנות הפרסום הבינלאומית

ענת ביין-לובוביץ' 26.01.2015
זאב קלימי / צלם: דפנה גזית
JWT | לפני כולם

רה-ארגון בתקציב אלקטרה: יתחלק בין אדלר, יהושע ו-JWT

זאת בניגוד להערכות מוקדמות כי אדלר יאבד את תקציב מחסני חשמל ואת רוב רכש המדיה ■ תקציב הפרסום הריאלי של אלקטרה עמד אשתקד על כ-63 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 22.01.2015
עמינח מזרן קינג קויל / מתוך אתר החברה
גיל סמסונוב | לפני כולם

קבוצת עמינח נפרדת מגליקמן: תעבוד ללא משרד פרסום

הקבוצה, הכוללת מלבד המותג עמינח גם את מזרוני קינג קויל ואת הרשתות גוד נייט ועמינח סנטר, תעבוד באופן עצמאי באמצעות צוותי פרילנסרים

ענת ביין-לובוביץ' 22.01.2015

היונים של ביטוח ישיר - הכי אהובות; הצב של משרד הפנים - הכי זכור

גיאוקרטוגרפיה: בשני השבועות האחרונים הפרסומות המושקעות ביותר תקציבית נעשו באמצעות לפ"מ

ענת ביין-לובוביץ' 22.01.2015

   189190191192193194195196197198199200201202203   

   נמצאו 4230 כתבות   |   עמוד 196 מתוך 265