ענת ביין-לובוביץ'

כתבות אחרונות

 

תקציב נוזל הכלים סנו ספארק יטופל בגליקמן-נטלר-סמסונוב

סנו תגדיל משמעותית את ההשקעה שלה בקטגוריה

ענת ביין-לובוביץ' 02.03.2015

הפרסומות של בזק - הכי זכורה השבוע; 9 מיליון - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין קסטרו, באמצעות ראובני-פרידן, נכנס למדד הזכורות והאהובות לאחר תקופה ארוכה שלא נכנסו אליו פרסומות מתחום האופנה

ענת ביין-לובוביץ' 01.03.2015
אדלר חומסקי | לפני כולם

האם מערכי הפרסום של הבנקים עומדים בפני שינוי?

שורת פגישות מעידה כי ייתכן שקטגוריית הבנקאות והאשראי תסעיר בקרוב את ענף הפרסום ■ על הפרק נמצאים בעיקר תקציבי דיסקונט והפועלים, שלמרות הכחשות גורפות עשויים לבצע שינויים במערכי הפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 24.02.2015
באומן בר ריבנאי | לפני כולם

תקציבי יוניליוור: קנור עובר למקאן, גלידת שטראוס לבאומן

הפרידה מראובני-פרידן משאירה את המותג "קליק" ללא בית ■ ביוניליוור הציעו את המותג למקאן ולבאומן, אך בשלב זה נראה כי אף אחד מהם לא יוכל לטפל בו

ענת ביין-לובוביץ' 24.02.2015
ישראל איינהורן / צילום: איל יצהר
הולנד | לפני כולם

סוכנות הפרסום "אלנבי" במו"מ להקמת שלוחה באמסטרדם

צפויה להקים סניף בהולנד עם גורמים מקומיים ■ לחברה יש כיום גם סניף בניו-יורק

ענת ביין-לובוביץ' 23.02.2015
AIG
AIG | לפני כולם

AIG הוסיפה שלב נוסף למכרז על תקציב הפרסום

המשרדים המתמודדים צפויים להציג סבב נוסף של מצגות קריאייטיב כבר בימים הקרובים

ענת ביין-לובוביץ' 22.02.2015
פרוייקט של אזורים / צילום: תמר מצפי
אדלר חומסקי | לפני כולם

תקציב הפרסום של אזורים יטופל במקאן ת"א

ב-2014 פרסמה חברת הבנייה בהיקף של 5.7 מיליון שקל במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 19.02.2015

קמפיין 9 מיליון - הכי אהוב השבוע; קמפיין הוט - הכי זכור

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין חברת הביטוח מוביל זה השבוע השני ברצף, והפעם האהדה אליו גבוהה ב-50% מהממוצע ■ קמפיין הוט הוא הזכור ביותר בפעם השנייה ברציפות

ענת ביין-לובוביץ' 19.02.2015
לאס וגאס / צילום: שאטרסטוק

האישה שייסדה את התחרות הכי מדוברת בענף הפרסום

ברברה לוי, מייסדת תחרות הפרסום הכי מדוברת (LIA), מסבירה למה מה שקורה בלאס וגאס מנצח אפילו את פסטיבל הפרסום בקאן

ענת ביין-לובוביץ', לאס וגאס 19.02.2015
אילן שילוח / צלם: עידו איז'ק

גילה בודק את השלכות רכישת מניות ערוץ 10 ע"י אילן שילוח

יו"ר מקאן פתח באחרונה בהליך פרה-רולינג סודי מול הממונה על ההגבלים, כדי לבדוק באילו תנאים יאושר לו לרכוש את השליטה בערוץ 10

ענת ביין-לובוביץ' 18.02.2015

הפיס נגד הפרסומת של טונה סטארקיסט: "חיקוי לקמפיין שלנו"

במפעל הפיס דורשים מטונה סטארקיסט להוריד קמפיין המאזכר את "אראלה", בטענה כי הסלוגן בו הוא שיבוש קל של הסלוגן שלהם ■ מנגד, בסטארקיסט אומרים כי מדובר במחווה הומוריסטית לפרסומת של הפיס

ענת ביין-לובוביץ' 18.02.2015
באומן בר ריבנאי | לפני כולם

יוניליוור נפרדת ממשרד הפרסום ראובני-פרידן

תרכז את תקציבי הפרסום שלה בשני המשרדים הנוספים שלה - מקאן ובאומן-בר-ריבנאי

ענת ביין-לובוביץ' 17.02.2015
אופרייט ליס
יהושע TBWA | לפני כולם

תקציב אופרייט ליס עובר מיהושע TBWA לבורודה-קפלן

היקף תקציב הפרסום של חברת הליסינג עומד על כ-16 מיליון שקל במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 16.02.2015
אינטרנט / צילום: shutterstock

כך הפכה 2014 לפריצת הדרך של הפרסום הדיגיטלי בישראל

הבאזז התגשם: הפרסום בווידיאו באינטרנט הפך להיות כלי הכרחי, היכולת לפלח קהלים ולהגיע רק לצרכנים הרלווטים רק משתפרת, והפרסום בסלולר ממשיך להתחזק משנה לשנה ■ ומה צפוי ב-2015?

ענת ביין-לובוביץ' 15.02.2015
גט טקסי / צילום: רונן בוידק
גיתם | לפני כולם

תקציב הפרסום של גט טקסי עובר לגיתם BBDO

החברה נערכת להגדלה משמעותית של תקציב הפרסום, שיעמוד מעתה על כ-15 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 15.02.2015

9 מיליון - הפרסומת הכי אהובה השבוע; סלקום TV - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של חברת הוט הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית השבוע עם כ-1.3 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 12.02.2015

   188189190191192193194195196197198199200201202   

   נמצאו 4230 כתבות   |   עמוד 195 מתוך 265