סנו תגדיל משמעותית את ההשקעה שלה בקטגוריה
גיאוקרטוגרפיה: קמפיין קסטרו, באמצעות ראובני-פרידן, נכנס למדד הזכורות והאהובות לאחר תקופה ארוכה שלא נכנסו אליו פרסומות מתחום האופנה
שורת פגישות מעידה כי ייתכן שקטגוריית הבנקאות והאשראי תסעיר בקרוב את ענף הפרסום ■ על הפרק נמצאים בעיקר תקציבי דיסקונט והפועלים, שלמרות הכחשות גורפות עשויים לבצע שינויים במערכי הפרסום
הפרידה מראובני-פרידן משאירה את המותג "קליק" ללא בית ■ ביוניליוור הציעו את המותג למקאן ולבאומן, אך בשלב זה נראה כי אף אחד מהם לא יוכל לטפל בו
צפויה להקים סניף בהולנד עם גורמים מקומיים ■ לחברה יש כיום גם סניף בניו-יורק
המשרדים המתמודדים צפויים להציג סבב נוסף של מצגות קריאייטיב כבר בימים הקרובים
ב-2014 פרסמה חברת הבנייה בהיקף של 5.7 מיליון שקל במחירי מחירון
גיאוקרטוגרפיה: קמפיין חברת הביטוח מוביל זה השבוע השני ברצף, והפעם האהדה אליו גבוהה ב-50% מהממוצע ■ קמפיין הוט הוא הזכור ביותר בפעם השנייה ברציפות
ברברה לוי, מייסדת תחרות הפרסום הכי מדוברת (LIA), מסבירה למה מה שקורה בלאס וגאס מנצח אפילו את פסטיבל הפרסום בקאן
יו"ר מקאן פתח באחרונה בהליך פרה-רולינג סודי מול הממונה על ההגבלים, כדי לבדוק באילו תנאים יאושר לו לרכוש את השליטה בערוץ 10
במפעל הפיס דורשים מטונה סטארקיסט להוריד קמפיין המאזכר את "אראלה", בטענה כי הסלוגן בו הוא שיבוש קל של הסלוגן שלהם ■ מנגד, בסטארקיסט אומרים כי מדובר במחווה הומוריסטית לפרסומת של הפיס
תרכז את תקציבי הפרסום שלה בשני המשרדים הנוספים שלה - מקאן ובאומן-בר-ריבנאי
היקף תקציב הפרסום של חברת הליסינג עומד על כ-16 מיליון שקל במחירי מחירון
הבאזז התגשם: הפרסום בווידיאו באינטרנט הפך להיות כלי הכרחי, היכולת לפלח קהלים ולהגיע רק לצרכנים הרלווטים רק משתפרת, והפרסום בסלולר ממשיך להתחזק משנה לשנה ■ ומה צפוי ב-2015?
החברה נערכת להגדלה משמעותית של תקציב הפרסום, שיעמוד מעתה על כ-15 מיליון שקל
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של חברת הוט הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית השבוע עם כ-1.3 מיליון דולר
יורם אלטמןמינוי בכיריםרשת 13