המשרדים הם מקאן ת"א, באומן-בר-ריבנאי, אדלר-חומסקי, ראובני-פרידן, מנצ' ו-y&r ישראל ■ בגינדי לא נוקבים בשלב זה בהיקף התקציב
רות שטרית: "אימצתי את העצה שנתתי ללקוחות: תיהנו ממה שהשגתם מהעבר, ותבינו נכון את המציאות החדשה"
בשלב זה לא הוגדר תקציב פרסום סופי, אך ההערכה היא כי הרשת תגביר בקרוב את מהלכי הפרסום שלה
בשלב זה הזכייה מתייחסת להובלת פרויקט בינלאומי שאמור לקום במספר יעדים בעולם
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למשקה החלב ללא סוכר של טרה, בהשתתפות מנשה נוי, מדורגת בראש מדד הזכורות ■ הקמפיין לאתר WOBI - הכי מושקע בשבוע החולף
המינוי מאותת על כוונת מקאן לנסות להחזיר את המשרד להובלה גם בפרסום המסורתי
תקציב המדיה הכולל של המותגים נוטלה, קינדר ופררו רושה מוערך בכ-18 מיליון שקל במחירים ריאליים
איזי לייף: "העברנו תקציב-עתק לקמפיין שנכשל, ואנו בודקים את אחריות מנהל חברת הפרסום"
מפרסמים רבים רוצים להיות אותנטיים ואמיתיים, אבל רק מעטים מצליחים באמת להעביר את התחושה הזאת לצרכנים ■ פרסומאים בכיריחם מסבירים איך לייצר דיאלוג אותנטי ולא מתיימר עם הצרכן החדש
היקף התקציב: 10 מיליון שקל בשנה ■ התקציב טופל בשנים האחרונות בבאומן-בר-ריבנאי
השופט העדיף את ההצעה של אדלר-חומסקי על פני זו של שמעוני-פינקלשטיין
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-Huawei עם גל גדות נכנסה השבוע למדד, כנראה בשל הבאזז סביב גדות בתפקידה כ"וונדר וומן"
ליבר, שהצטרפה למשרד על טיקט מוביל קריאטיבי, אמורה הייתה להפוך לשותפה ולהחזיק עד 10% מהמניות ■ היא החליפה בתפקיד את יותם שרון, שהחזיק בתפקיד במשך כ-7 שנים
גיאוקרטוגרפיה: הרקדניות של סופר-פארם שומרות על מקומן בפסגת הפרסומות האהובות גם השבוע
הסוכנות העולמית רוכשת את מלוא החזקותיו של דני נטלר וכן חלק מהחזקות השותפים, שיישארו פעילים לפחות עוד 5 שנים ■ שם המשרד ישתנה לגליקמן-שמיר-סמסונוב
הזוכים בתחרות יטוסו לסדנת פרסום לצעירים שתיערך בלאס וגאס במסגרת תחרות הפרסום הבינלאומית LIA
יורם אלטמןמינוי בכיריםרשת 13