ענת ביין-לובוביץ'

כתבות אחרונות

 
מוניות | לפני כולם

בורודה-קפלן יטפל בקמפיין אפליקציית המוניות RIDER

קמפיין ההשקה של RIDER יתייחס ישירות למתחרים ב-GETT, ויוביל אותו טילטיל (לירון אורפלי), כוכב "הישרדות" - שאף עובד כנהג מונית ובעברו עבד ב-GETT

ענת ביין-לובוביץ' 17.01.2016

הפרסומת של בזק - עדיין הכי אהובה; הוט מובייל - הזכורה והמושקעת

גיאוקרטוגרפיה: למרות התמהיל המנצח, הפרסומת של מחסני חשמל עם אלי פיניש לא מצליחה להעפיל לפסגת הדירוג

ענת ביין-לובוביץ' 14.01.2016
אילון זרמון  / צילום: אליה מלניקוב
אילון זרמון | לפני כולם

זרמון DDB יטפל בתקציב רשת הפיצריות פאפא ג'ונס

את המותג, שיתחרה בדומינו'ס פיצה ובפיצה האט, הביא לישראל היזם אסף גרינברג

ענת ביין-לובוביץ' 12.01.2016
הפרסום בוידאו /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

העוגה לא תופחת: ההוצאות לפרסום עלו ב-4% בלבד ב-2015

הפרסום בדיגיטל עושה היסטוריה ולראשונה מזנק מעל העיתונות, שממשיכה להיחלש ■ הטלוויזיה עדיין מהווה את המדיום שאליו מופנית רוב ההוצאה לפרסום בארץ ■ הרדיו רושם עלייה זו השנה השלישית ברציפות

ענת ביין-לובוביץ' 11.01.2016
דאטה / איור: צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

מהפכת הדאטה מגיעה לענף הפרסום והשיווק המקומי

הבשלה טכנולוגית לצד השקעות ויוזמות של שחקנים מקומיים הופכות את השיווק מבוסס הנתונים ללהיט של ענף השיווק והפרסום בארץ ■ בדרך יצטרכו גופי המדיה, משרדי הפרסום והמפרסמים לעבור שינוי תודעתי וארגוני

ענת ביין-לובוביץ' 10.01.2016
משרדי פרסום | לפני כולם

חרם? משרדי הפרסום הגדולים נמנעים מלגשת למכרז רש"ת

בשל ביקורת על תנאי המכרז יתמודדו על התקציב רק LEAD וענבר-מרחב

ענת ביין-לובוביץ' 10.01.2016

בזק - הפרסומת האהובה, הזכורה והמושקעת ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: במקום השני, גם בזכורות וגם באהובות, נמצא הקמפיין של הוט באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן

ענת ביין-לובוביץ' 07.01.2016
אאודי | לפני כולם

תקציבי רכש המדיה של אאודי וסקודה עוברים לזניט מדיה

העברת התקציבים היא צעד לא שגרתי, שכן היא מרכזת מספר רב של מותגי רכב בטיפולה של זניט

ענת ביין-לובוביץ' 06.01.2016
בילבורדס | לפני כולם

חברות השילוט מרקעים וחוצות זהב במו"מ לשת"פ

בשנים האחרונות נשחקה הרווחיות של חברות בקטגוריית שילוט החוצות

ענת ביין-לובוביץ' 04.01.2016
טמפו | לפני כולם

אחרי 13 שנה: תקציב טמפו עוזב את מקאן

החלק הארי של תקציב טמפו טופל מזה שנים ארוכות במקאן, והוא עומד על כ-10 מיליון שקל בשנה ■ שאר התקציב מטופל במשרד "אלנבי"

ענת ביין-לובוביץ' 03.01.2016
הפרסום בוידאו /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

ענף הפרסום ב-2016: אי-הוודאות היא הוודאות של העידן החדש

הצורך בפרסום מדויק, חכם ונכון לא ייעלם, כי בסופו של דבר אנשים נשארים אנשים, והצורך לתווך בינם לבין מוצרים לא נעלם ■ אבל השינוי בחשיבה, בתפיסה ובביצוע הוא דרמטי - ולזה ענף הפרסום חייב להסתגל

ענת ביין-לובוביץ' 01.01.2016

הפרסומת לבזק עם גוב וביילין - האהובה והזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות של חברות הביטוח 9 מיליון וביטוח ישיר ממשיכות להיות מדורגות במקומות גבוהים בטבלה

ענת ביין-לובוביץ' 31.12.2015
בניין של עמידר / צילום: איל יצהר
משרדי פרסום | לפני כולם

דרורי-ארועטי-ברמן זכה בתקציב הפרסום של עמידר

בשלב הגמר התמודדו על התקציב גם משרדי הפרסום ענבר-מרחב ו-LEAD ■ היקף התקציב בשלב זה הוא 5 מיליון שקל במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 30.12.2015
חברות מדיה | לפני כולם

תקציב המדיה הדיגיטלית של קבוצת קרסו יטופל ביוניון

עפ"י הערכות, תקציב הדיגיטל של קבוצת קרסו יעמוד על כ-8 מיליון שקל במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 30.12.2015
דוד פוגל פירסומאי / צילום: תמר מצפי

צו פירוק למשרד הפרסום פוגל-אוגלבי; היקף החובות - כ-20 מ' ש'

מתוך סכום זה חייב המשרד כמיליון שקל חוב לעובדיו ■ עורכת הדין של העובדים: "עד היום עובדי החברה לא קיבלו אפילו את מלוא השכר לחודשים יוני-יולי"

ענת ביין-לובוביץ' 30.12.2015
 אילן פלד, דניס /צילום:רון קדמי

הפרסום ב-2015: ישראלי, מוטה מחיר והרבה יותר דיגיטלי

אחרי שנים שבהן בעיקר דיברו על זה, אפשר להכריע שהשנה הדיגיטל עלה מדרגה משמעותית ■ ההשפעה שלו ניכרת לא רק על תמהיל הפרסום, אלא גם על אופן החשיבה של ניהול קמפיינים, על הקריאייטיב ועוד

ענת ביין-לובוביץ' 30.12.2015

   174175176177178179180181182183184185186187188   

   נמצאו 4230 כתבות   |   עמוד 181 מתוך 265